vriend

Hempy

Bewuste gebruiker
Ik kom jullie even waarschuwen voor coke en pillen dit tijd van het jaar,er zit nu veel rommel in je kan beter uitkijken wat je doet, zonder drugs kan je het ook gezellig maken, een vriend van mij die tegenover mij woont is zojuist meegenomen door een ambulance en een flikkenwagen, hij had coke gesnoven en is volledig beginnen flippen, heeft het huis kort en klein geslagen, en is op grond gevallen en heeft zeker een kwartier aan een stuk geroepen dat hij pijn heeft terwijl hij onder invloed is, hij is volledig weg en ik kan me niet voorstellen wat hij nu is aant meemaken :( Ik wil jullie gewoon waarschuwen, doe geen domme dingen

Bal0n

Badass junkie
Hempy zei:
Ik kom jullie even waarschuwen voor coke en pillen dit tijd van het jaar,er zit nu veel rommel in je kan beter uitkijken wat je doet, zonder drugs kan je het ook gezellig maken, een vriend van mij die tegenover mij woont is zojuist meegenomen door een ambulance en een flikkenwagen, hij had coke gesnoven en is volledig beginnen flippen, heeft het huis kort en klein geslagen, en is op grond gevallen en heeft zeker een kwartier aan een stuk geroepen dat hij pijn heeft terwijl hij onder invloed is, hij is volledig weg en ik kan me niet voorstellen wat hij nu is aant meemaken :( Ik wil jullie gewoon waarschuwen, doe geen domme dingen

Voeg volgende keer even wat interupunctie toe, dit leest nogal irritant :).

Maar ehm, was het geen atropine? En hoe weet je dat er rommel in pillen zit, terwijl die vriend aan de coke zat?

Hempy

Bewuste gebruiker
omdat alle hard-drugs vol met rommel word gestoken deze tijd van het jaar, om dat er veel vraag naar is, denken de mensen alleen maar aan het geld dat ze ermee kunnen verdienen.

Frisko

Badass junkie
is er in belgie eig ook sprake van met atropine vervuilde coke?
ik koop namelijk coke in blokvorm nu,is er daarbij minder kans dat ie versneden is met dergelijke middelen,of kunnen ze ut gewoon terug tot een blok maken?

Bal0n

Badass junkie
Hempy zei:
omdat alle hard-drugs vol met rommel word gestoken deze tijd van het jaar, om dat er veel vraag naar is, denken de mensen alleen maar aan het geld dat ze ermee kunnen verdienen.

:rolleyes:

Wortel

Bewuste gebruiker
Hempy zei:
Deze tijd van het jaar vat ik niet.

caatje

Badass junkie
Ik denk dat ie bedoeld dat er met de feestdagen in aantocht meer gebruikt wordt en dat ze door te versnijden meer winst maken

Himself

Belezen gebruiker
hij probeer je gewoon te waarschuwen en dat is een nobele zaak. Het is idd waar dat er vervuiling gaande is, maar of dat nu echt extra is weet ik niet... sowieso je shit kennen kan geen kwaad... niet te makkelijk erover doen.

Bovenaan