Vrienden willen eerste keer XTC doen

gerbeenn

Belezen gebruiker
hoi

Ik zit bij iemand binnen en er zijn 3 mensen die graag een keer een half pilletje willen.
De pillen die ik wil halen zijn getest op 158 mg.
Roze Dolfijntjes.
Hoeveel denken julie dat ze moeten nemen ze wegen rond de 50 kilo.
Ik wil niet dat er zomaar iets ergs gebeurt ofzo.

Bedankt alvast!

P.S. Wat zou ik allemaal moeten hebben alleen water maar voor als ze zich niet lekker voelen ofzo iets anders zoals iets gezond?

chrzz

Belezen gebruiker
Willen ze echt een knallende eerste keer, geef ze er ieder een volledige. Doen ze het liever rustig aan, zou ik voor een halve of 3/4de gaan. Bijnemen kan altijd nog. :wink:

EDIT: Zorg voor water, kauwgom of lollies (of voel het aan je bek morgen :grin:), en misschien wat vitamine C ofzo. ENJOY, ik ga zo dadelijk mijn eerste van de avond ook wegslikken :hearteyes:

gerbeenn

Belezen gebruiker
neej een kwartje of een half maar ik ben nu ook al waus aah wat zalig een vriend is niet waus en de andere 2 dus een andere vriend en vriendin die zijn wel waus was net stukje wezen lopen maar ze wouden trug hmmm vaag ik zeg ook telkens dat ze water moeten drinken maar bij eentje voelt hij het gewoon niet maarja zal wel komt dalijk nog een verslagje

gerbeenn

Belezen gebruiker
Jaja zeker lekker ik zit heel de tijd rondjes te lopen gewoon net zo geweldig als eerste keer en me vrienden zijn ook lekker waus .
ik space um nou wel ja neem zo nog een halve ofzo ff kijken en dan doe ik later miss nog wel maar ikga weer doei mensen

gerbeenn

Belezen gebruiker
Ja hoor het is weer zover ze willen gelijk weer snoepen hebben ze gedaan dus een vriendin van me waar ik iets voor voel is aardig knetter dus ik let goed op haar... ik heb met konigendag gedaan 1 dag rust en toen weer dus ik weet niet of ik weer ga doen is heel slecht

Ze is zwaar uit der knetter en wil niet dat er iets miss gaat!!! :cry:

Drientje

DF-koning
Oh oh, waarschijnlijk heeft ze het niet zo naar haar zin als de eerste keer(de bekende 3 maanden wachten)en pas op, waarschijnlijk omdat ze gelijk weer wil kan ze verslavingsgevoelig zijn....

X

Lil-J

Newbie
wopa

gerbeenn zei:
Jaja zeker lekker ik zit heel de tijd rondjes te lopen gewoon net zo geweldig als eerste keer en me vrienden zijn ook lekker waus .
ik space um nou wel ja neem zo nog een halve ofzo ff kijken en dan doe ik later miss nog wel maar ikga weer doei mensen

Ej pik was ik waus nou ik voelde niks

gerbeenn

Belezen gebruiker
Re: wopa

Lil-J zei:
gerbeenn zei:

Neej de dag ernaa was je wel waus!! maaar ook niet lang..

Ik Ga trouwens stoppen met de X en de lijntjes..
Het blijft nu wel bij blowen en drinken dan vind ik het wel best :stoned: :stoned:

Lil-J

Newbie
Re: wopa

gerbeenn zei:
Lil-J zei:
gerbeenn zei:

Neej de dag ernaa was je wel waus!! maaar ook niet lang..

Ik Ga trouwens stoppen met de X en de lijntjes..
Het blijft nu wel bij blowen en drinken dan vind ik het wel best :stoned: :stoned:

oke dan pik goed van je (Y)

ik wou alleen ff testen & btw tJa maar uurtje wappie ofzo snap er ook niks van :P Maarja Peazz..

Bovenaan