Vrienden...

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
wat maakt voor jou iemand een vriend?

Heb je vrienden (echte) of zijn het kennissen?

Of 'vrienden' die graag bij je zijn voor de heerlijke traktaties?
En hoe sta je hier tegenover is dat gewoon best,
Wantja eerlijk is eerlijk het is wel gezellig
Maar later denk ik altijd shit was wel weer een berg

Ben er dus achter dat ik puur en alleen een vriend was omdat ik altijd had en gaf
En anders tegen iets van de zelfde zonder bonus waarde ruilde

Ik was gewaarschuwd maar toch ben ik er dan ingestonken
Me broertje zei letterlijk kev ze weten dat je geld etc hebt let op want op welke manier dan ook gaan ze geld vragen
Klopt:

Geld geleend
Andere dingetjes geleend
Zelfs boodschappen voor hem en ze gezin gehaald vervolgens schulden afbetaald bij dealers omdat ze problemen kregen
Je raad het al: maanden niks terug betalen
Liep hoog op en uiteindelijk na wat 'gedram' kreeg ik het terug

Nu vraag ik me af hoe komt dit
Heb een paar gedachten erover:

Ik wil niet alleen zijn en pik dat gedrag dus want ik wist het eigenlijk wel
Als er geen bord met berg stond werd wel naar gegist

Jullie kennen mij anders maar ik ben echt een goedsul die alles maar dan ook alles voor de mensen doet die dicht bij hem staan en ja klinkt opschepperig maar ik heb gewoon veel meer geld als de gemiddelde
Het geld boeit me dan ook niet
Maar waarom zo achterbaks
Vraag het je en je krijgt het

En altijd als ik iemand had was er niemand
Werd gelogen over waar ze waten etc
Ik ben erachter hoe dat is gekomen de vrouwen van mijn 'vrienden ' kwamen erachter dat ze hier waren en niet aant overwerk

Dus vervolgens geef ik se spul waar extra verslavebde middelen in zouden zitten en hiermee me vrienden kocht
Oftewel de duim staat erop

Bellen ook alleen voor een biertje dat er gelijk 'bittergarnituur' gefixed word allemaal tegen dump uiteraard

Ja wat moet je hier nou mee?
Ik weet het echt niet buiten hun verslavings gedrag zijn het goede gasten
Maar mijn lontje is wel bijna op

Hopelijk is het lees baar

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Praat erover.

Heftig... ben even sprakeloos.

neem geen overhaaste beslissing en ook niet als je emotioneel bent.

goodluck en laat nog wat horen!

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ben al sinds het weekend bezig iemand van hun aan de lijn te krijgen
Maar er is bekend dat ik niet happy ben
Dus misschien denken ze laat maar ff koelen

Mag ik je vragen wat je tegenwoordig gebruikt en in welke mate? Ik heb verschillende verhalen van je gelezen en je lijkt een nogal heftig leven achter de rug te hebben...

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Mag ik je vragen wat je tegenwoordig gebruikt en in welke mate? Ik heb verschillende verhalen van je gelezen en je lijkt een nogal heftig leven achter de rug te hebben...

Ik gebruik in princiepe niets meer ben een maand geleden opgenomen geweest tot 2 x toe wegen een ernstige infectie aan neus en alle holtes het had nog een oaar dagen geduurd of me hersenen lagen bloot

Maar ik heb er wel veel mee te maken zeg maar
Dus ik trek het een tijd en dan ga ik los
Eigenlijk alleen maar coke wel in hele grote hoeveelheden als ik het doe ( nu 2/3 g per dag toen elke dag 5-7 gram onversneden dus zo puur als het zijn kan) heeft me wel in een half jaar me totale beus gekost enkel de brug staat gelukkig nog dus me aanezicht is normaal
Maar als je in me neus kijkt kijk je door me hele neus heen
Heb een keertje een uitweg gezocht dat werd base naar gelukkig is dat niet bevallen

Maar die keer net pep en pillen toen sloeg ik op hol dan word het zwart en boeit het me niet wat er gebeurd mag je best weten dan ben ik bang van mezelf

Kleine toevoeging aan begin post
Dat vind ik eigenlijk nog het ergste
Kijk ik ben altijd eerlijk nooit stiekem
Dusja ik liep ook open en bloot te snuiven
Ja en meer als gemiddeld
Toen werd ik door de vrouwen verbannen
En ineens lulde iedereen ook die gasten over me dat ik slecht was enzo
Maar om 5:30 sochtends ging me tel en stonden ze voor ne deur
Zelfde om 16:30
Mjah is gebeurd

Maar die keer net pep en pillen toen sloeg ik op hol dan word het zwart en boeit het me niet wat er gebeurd mag je best weten dan ben ik bang van mezelf

Als jij al bang van jezelf wordt/werd, dan is het natuurlijk niet zo gek dat je omgeving dat ook wordt en dus afstand van je neemt. Hoe kut dat ook voor je is, het moet een eenzaam gevoel geven.

Cold turkey stoppen met alles is waarschijnlijk (te) lastig, maar denk dat je er een hoop voor terugkrijgt mocht het slagen. Wellicht kom je in die periode ook tot inzichten die je tot dusver (nog) niet hebt gehad.

Laatst bewerkt:

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Als jij al bang van jezelf wordt/werd, dan is het natuurlijk niet zo gek dat je omgeving dat ook wordt en dus afstand van je neemt. Hoe kut dat ook voor je is, het moet een eenzaam gevoel geven.

Cold turkey stoppen met alles is waarschijnlijk (te) lastig, maar denk dat je er een hoop voor terugkrijgt mocht het slagen. Wellicht kom je in die periode ook tot inzichten die je tot dusver (nog) niet hebt gehad.

Ze kwamen niet meer vanaf het moment dag ik vakantie inlastte
Vakantie voorbij en ze zijn er weer

Vind het echt niet leuk dat je uitspreekt dat ze daarom weg blijven
Er is geen reden om bang te zijn mits daar aanleiding tot word gegeven
Maar ze willen/ wouden maar wat graag over de vlier komen

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Misschien begrijp ik je post niet goed, ik heb soms moeite met jou teksten te lesen (geen aanval maar een uitleg). Ik denk dat drugsvrienden geen vrienden zijn. Die komen voor drugs of geld, niet voor jou. Als je geen drugs meer hebt of geld, zie je ze niet meer. En zullen nooit voor jou komen, sorry. Dat denk ik. Waarom? Niet door jou maar door drugs. Drugs maken geen vrienden, echt niet. Probeer vrienden te vinden die geen drugs doen en dat je daar mee omgaat? Is voor jezelf ook fijner om af en toe helemaal niet met drugs bezig te moeten zijn.
Je bent te naiëf en te goedgelovig denk ik. Op zich geen slechte eigenschappen maar wel eigenschappen waar je erg mee moet oppassen. Net als ik klink jij als een makkelijk beïnvloedbaar persoon. Geeft gauw toe en doet t wel voor een ander. Hoe moeilijk ook maar NIET MEER DOEN. Poot stijf, en zeggen als ze voor de deur staan: "kom je voor mij of voor de sjit"? Is het antwoord sjit dan mep je ze weg. Of zeggen dat het nu hun beurt is om jou eens te "trakteren"! Dat je zat bent van die parasieten. Dit is wat ik er persoonlijk van vindt.Rot dit en sterkte!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dank je wel!
Vraagje wat maakt het niet duidelijk?
Heb hier aardig me best op gedaan :tearsofjoy:

Ik kan het slecht uileggen maar het leest niet door. Het gaat van de hak op de tak en zeer moeilijk begrijpende zins-indeling zeg maar. Niet bestaande woorden etc. Je schrijft zoals je tegen een vriend zou kletsen ipv echt schrijven. Niet als belediging maar als tip he.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hee maar ik heb hierboven een hele mooie post geplaatst over je vraag en TS bericht. Daar reageer je helemaal niet op, alleen op de opmerkingen over je taal. Was het dus toch niet belangrijk?

Misschien begrijp ik je post niet goed, ik heb soms moeite met jou teksten te lesen (geen aanval maar een uitleg). Ik denk dat drugsvrienden geen vrienden zijn. Die komen voor drugs of geld, niet voor jou. Als je geen drugs meer hebt of geld, zie je ze niet meer. En zullen nooit voor jou komen, sorry. Dat denk ik. Waarom? Niet door jou maar door drugs. Drugs maken geen vrienden, echt niet. Probeer vrienden te vinden die geen drugs doen en dat je daar mee omgaat? Is voor jezelf ook fijner om af en toe helemaal niet met drugs bezig te moeten zijn.
Je bent te naiëf en te goedgelovig denk ik. Op zich geen slechte eigenschappen maar wel eigenschappen waar je erg mee moet oppassen. Net als ik klink jij als een makkelijk beïnvloedbaar persoon. Geeft gauw toe en doet t wel voor een ander. Hoe moeilijk ook maar NIET MEER DOEN. Poot stijf, en zeggen als ze voor de deur staan: "kom je voor mij of voor de sjit"? Is het antwoord sjit dan mep je ze weg. Of zeggen dat het nu hun beurt is om jou eens te "trakteren"! Dat je zat bent van die parasieten. Dit is wat ik er persoonlijk van vindt.Rot dit en sterkte!
Helemaal mee eens! Heb al een aantal drugs "vrienden" gehad en ze denken alleen maar aan zichzelf

PakTaxi

Experimenterende gebruiker
Ejuuh kev, over dat open en bloot snuiven, dat moet je ook gewoon een beetje stiekem doen, anders is de charme er ook een beetje van af toch.

Als zelfs sigarette roken tegenwoordig verboden is langs de zijlijn bij voetbalclubs,, dan kan je die punten of lijnen ook wel ff op een wctje pakken toch?

Snuiven enzo allemaal leuk maar het is niet iets wat we zomaar voor iedereens gezicht moeten doen.

En over die vrienden, denk eigenlijk ook dat het drugsvrienden zijn en ook net zo goed met iemand anders aanpappen als de mogelijkheid er is. Zijn gewoon van die typetjes, ken ze zelf ook.

Maar als jij nog veel weg te geven hebt wil ik wel je maatje zijn ;p

Bovenaan