Ben jaloers op je gave man! Vent naar mn hart! 100% (mensen)kennis en een ster in aannamesBekijk zijn laatste bericht naar mij eens. Meer woorden maak hier niet meer aan vuil hoor.
Alleszins niet zo knap als jij.Is die net zo knap als jij?
Heb hier genoeg hoor. 🤪 woon in de Vlaamse ardennen.Nee hoor. Ik breng wat Belgische biertjes mee.
Ja man wat maakt een vriend dan echt? Iemand die je laat vallen zodra je een lijntje snuffelt?Je bereikt meer door echte vrienden te zoeken dan mensen die met je hangen om drugs te gebruiken.

Oh stop it youAlleszins niet zo knap als jij.
Heb hier genoeg hoor. 🤪 woon in de Vlaamse ardennen.
Ja man wat maakt een vriend dan echt? Iemand die je laat vallen zodra je een lijntje snuffelt?
Bekijk bijlage 15937
Als het zomer wordt ga jij echt de beste trips ooit meemaken.woon in de Vlaamse ardennen.
En ik woon er dan nog niet zo heel ver van...Als het zomer wordt ga jij echt de beste trips ooit meemaken.
LekkerDus wanneer gaan we ff klappen
Prachtige omgeving inderdaad. Woon hier nog maar een halfjaar dus nog niet echt buitengetript.Als het zomer wordt ga jij echt de beste trips ooit meemaken.
Kappen nouMag k ook mee? Aangezien k een loser ben, zonder vriendjes, waarvan ik drugs kan leuren👀
Geen ervaring mee.. maar als k verhalen moet geloven. Vergelijkbaar met coke icm met mdma zeggen ze.. sounds nice3mmc veel beter dan die vieze basesos
hoelang hijs je al aan dat pijpje danGeen ervaring mee.. maar als k verhalen moet geloven. Vergelijkbaar met coke icm met mdma zeggen ze.. sounds nice
Jaartje ofz helaashoelang hijs je al aan dat pijpje dan
dure hobby heb je uitgekozenJaartje ofz helaas
Breek me de bek niet opendure hobby heb je uitgekozen
Toch wel paar woordjes gevonden om vuil te maken?En nu koos hij ons.![]()
Ik mag niet klagen maat! Met jou ook?Maar alles lekker dan Gerrie
ook lekker hoor, wat voel je nou van zon pijphijsje danIk mag niet klagen maat! Met jou ook?
Kan het niet echt beschrijven, maar 1 ding weet ik wel... k raad t niemand aan😅ook lekker hoor, wat voel je nou van zon pijphijsje dan
Niet? Lopen hier een paar gasten rond in de binnenstad die het zo lekker vonden dat ze liever op straat gingen wonen!Kan het niet echt beschrijven, maar 1 ding weet ik wel... k raad t niemand aan😅
Maar wat is die stigma als t aankomt op basen?Niet? Lopen hier een paar gasten rond in de binnenstad die het zo lekker vonden dat ze liever op straat gingen wonen!
Is wel lekker.. maar k krijg er zo tering pijn in mn neus vansnuiven is lekkerder
lekker tochIs wel lekker.. maar k krijg er zo tering pijn in mn neus van
Niet bepaald😅 maarja nogmaals ieder zn meuglekker toch
Lekker snuffelen aan sleutels🆘️
Waarschijnlijk omdat het zo gezellig is hier.. zelfs frans bauer aanwezig! 🎤🎶 heb je even voor mij🎶Waarom is dit topic nog niet in de afvalbak gekieperd?