vrij laten

Drientje

DF-koning
Wacky zei:
En dan, vooral aan de kerels die de kerel waarmee hun vriendinnetje is vreemdgegaan in elkaar zouden slaan:
Zou je kunnen voorstellen ooit sex te hebben (of anders genoeg om het vreemdgaan te noemen volgens jou definities) met een meisje waarvan je weet dat ze een vriend heeft, maar je kent die vriend niet, het meisje is niet totaal bezopen, en je hoeft niet al te veel moeite te doen om haar mee te krijgen ? Zou jij nee zeggen omdat ze bezet is ?

Ik heb al zoveel jongens vreemd laten gaan, in zo'n situatie(verander alleen man naar vrouw en V.V.) het is niet mijn verantwoordelijkheid maar die van hen! Natuurlijk is dat eenmalig, ik hoef geen relatie met zo'n gast, als hij het bij haar flikt, dan ook bij mij.... Ik hoef toch geen klappen te krijgen omdat het vriendje van die meid, met mij mee naar huis gaat? Dat is toch helemaal zijn probleem, als een relatie 100% ok is dan doet hij zoiets niet.

X

DreamWeaver

Badass junkie
Drientje zei:
Wacky zei:
En dan, vooral aan de kerels die de kerel waarmee hun vriendinnetje is vreemdgegaan in elkaar zouden slaan:
Zou je kunnen voorstellen ooit sex te hebben (of anders genoeg om het vreemdgaan te noemen volgens jou definities) met een meisje waarvan je weet dat ze een vriend heeft, maar je kent die vriend niet, het meisje is niet totaal bezopen, en je hoeft niet al te veel moeite te doen om haar mee te krijgen ? Zou jij nee zeggen omdat ze bezet is ?

Ik heb al zoveel jongens vreemd laten gaan, in zo'n situatie(verander alleen man naar vrouw en V.V.) het is niet mijn verantwoordelijkheid maar die van hen! Natuurlijk is dat eenmalig, ik hoef geen relatie met zo'n gast, als hij het bij haar flikt, dan ook bij mij.... Ik hoef toch geen klappen te krijgen omdat het vriendje van die meid, met mij mee naar huis gaat? Dat is toch helemaal zijn probleem, als een relatie 100% ok is dan doet hij zoiets niet.

X

Er is lust en er is liefde. Vreemdgaan hoeft niet te betekenen dat je geen leuke of goede relatie hebt.

GrayMatter

Experimenterende gebruiker
Als mij het zou overkomen dan is het simpel:

Zooi van de ex eruitflikkeren, omdraaien, weglopen en nooit meer omkijken.

Kijken of het zo veel beter is met die ander.
Natuurlijk is het zuur, maar met een hoop negatief gedoe kom je helemaal nergens, er op los slaan al helemaal niet.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als je weet dat je relatie goed zit, dan zou ik het niet zomaar uitmaken... Ik zou hem nog wel het voordeel van de twijfel geven. Zeker als het alleen zoenen is... Iedereen maakt fouten, zeker als je kneiterdronken bent.

jcutter

Badass junkie
Als je dronken bent zegt ze..
In een gelukkige relatie, hoor je iig niet zonder elkaar; dronken te worden.
Het zou mij juist nog bozer maken als ze zegt dat het door de drank kwam.
Een snoeiharde kalp in haar gezicht na het ontvangen van een facial; is wel zo op zijn plaats.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
pythregius zei:
Word je uberhaubt woedend? of laat je iedereen vrij in zijn doen en laten, of dit het einde van de relatie betekent maakt niet uit, de ander mag doen wat ze wil.
Woede leidt alleen maar naar nog meer ellende, dus ik kies voor teleurstelling. Vreemdgaan is gewoon not done, je schaadt het vertrouwen dat die ander in je heeft. In dit geval is dat dus het bewijs dat het (de relatie) niet zo had mogen zijn.

dfssdfde

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
pythregius zei:
Word je uberhaubt woedend? of laat je iedereen vrij in zijn doen en laten, of dit het einde van de relatie betekent maakt niet uit, de ander mag doen wat ze wil.
Woede leidt alleen maar naar nog meer ellende, dus ik kies voor teleurstelling. Vreemdgaan is gewoon not done, je schaadt het vertrouwen dat die ander in je heeft. In dit geval is dat dus het bewijs dat het (de relatie) niet zo had mogen zijn.
Als het echt een goede relatie is zal laten blijken dat je diep teleurgesteld bent ook meer effect hebben dan tegen de ander beginnen roepen lijkt me.

GrayMatter

Juist, zoals ik al heb gezegt, meteen contact afkappen en "verdwijnen"
Dan zet je iemand wel aan het denken, mischien is het te fixen maar daar zou ik niet makkelijk van uit gaan als zo`n vertrouwen eenmaal geschonden is.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
jcutter zei:
Als je dronken bent zegt ze..
In een gelukkige relatie, hoor je iig niet zonder elkaar; dronken te worden.
Het zou mij juist nog bozer maken als ze zegt dat het door de drank kwam.
Een snoeiharde kalp in haar gezicht na het ontvangen van een facial; is wel zo op zijn plaats.

Huh, als je een goede relatie hebt mag je niet zonder elkaar dronken worden? Meen je dat echt? Dat is voor mij echt heel normaal :confused:
Verder voel ik in mijn hart wel of een relatie wel of niet goed zit, als hij dan eens puur op geilheid iemand anders zou zoenen... of puur in een domme actie, waarin hij niet nadenkt ofzo? Af en toe kan het voorkomen dat je hoofd gewoon totaal wegvliegt, of je lichamelijk even wegzwijmelt ofzo... we zijn nog jong! Ik zou het natuurlijk niet tof vinden, maar ik vind onze liefde dan wel even belangrijker dan zoiets stoms, daar zou ik niet direct de hele relatie voor afbreken.

Gelukkig is mijn vriend helemaal niet zo'n type jongen... dus ik zou gelukkig niet snel in die situatie komen :hearteyes:

jcutter

Badass junkie
Voor mijn gevoel gaan mensen al gauw drinken als excuus om vreemd te gaan.
Het zal mij echt niet lekker zitten als ik weet dat de kans groot is, dat mijn vriendin dronken in de stad zou rond hangen. Gelukkig wacht ik en hoop ik vanzelf een vertrouwd persoon tegen te komen.

dfssdfde

Badass junkie
jcutter zei:
Voor mijn gevoel gaan mensen al gauw drinken als excuus om vreemd te gaan.
Het zal mij echt niet lekker zitten als ik weet dat de kans groot is, dat mijn vriendin dronken in de stad zou rond hangen. Gelukkig wacht ik en hoop ik vanzelf een vertrouwd persoon tegen te komen.

Of je kan je partner gewoon vertrouwen en weten dat ze helemaal niks gaat doen, ook al heeft ze wat gedronken?
Misschien wat naïef, maar als je dat al niet kan zit er toch ergens een probleem in je relatie...

jcutter

Badass junkie
Yeah, maar hier draait om fouten die gemaakt worden tijdens een dronkenschap.
Dat is immers waar ik op doel.
Het lijkt mij vooral vreselijk wanneer de moeder van mijn kinderen; vreemd gaat.
Het is niet voor niks dat er weleens familie drama's gebeuren he boys..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
^Zelf zou je dan ook nooit meer zonder haar drank of drugs gebruiken? Ik vind het nogal extreem eigenlijk. Als ik met mijn vriendinnen de stad in ga, en we drinken wat (ok, ok meestal erg veel :sunglasses: ), dan doe ik dat echt niet om me te laten pakken door een andere gast hoor. Ik kijk totaal niet naar andere mannen als ik nu de stad inga... Er is mééér gaande in het uitgaansleven dan regelen! Ik hou ervan om gewoon lekker slap te ouwehoeren, en te dansen. Het is een deel van mijn leven, en ik zou het niet trekken als mijn vriend me dat zou verbieden. Niet alles draait om seks..

jcutter

Badass junkie
?
Ik vecht niet.
Om dat te verkomen.
Ben ik gestopt met uitgaan.
Uitgaan is niks waard.
En het is duur.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je moet ook eerst in de supermarkt een paar flessen wijn, of blikken bier halen, die thuis opzuipen als een malle, en daarna als je goed dronken bent pas de stad ingaan!!

Of gewoon een meisje zijn en drankjes krijgen natuurlijk!

jcutter

Badass junkie
Mwa, ik hoef alleen eventjes te trainen en ik ben diegene die drankjes krijgt :sunglasses:
Of ben ik nu weer veelste arrogant?? :beer:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Vreemdgaan is een absolute no-go, beide kanten.

Of ik door het lint zou gaan ligt ook maar net aan de situatie natuurlijk, hoor ik het over de telefoon, in een 1op1 gesprek, of zie ik het gebeuren? Weet die gast dat zij mij als vriend heeft? Ben ik stoned?

Maar goed, als ze vreemd zou gaan, mag ze gewoon oprotten, en ik denk niet dat zo'n dude me dan iets boeit.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
pythregius zei:
Ben benieuwd hoe vooral de jongens van df hier over denken.
stel je vriendin gaat vreemd wordt je dan vooral woedend op de jongen met wie zij zoent dan op haar? andersom kan ook, maar zie vooral jongens sneller aggresief worden in deze situaties.

Ik zelf ga meer voor het tweede, ik vind dat je niemand moet beperken in wat hij / zij wil zoveel macht mag je niet over een persoon hebben, wel vind dat je het duidelijk moet maken hoe je er over denkt.

Brand los, ben benieuwd :P

Ik zou iig niet boos worden op die gozer...

Maar wat ik me afvraag, als jij een vriendin hebt, zou je het niet erg vinden als ze met andere jongens zoent? Of bedoel je dat je gewoon zegt dat je dat niet relaxed zou vinden?

Ik zelf zou namelijk om dezelfde redenen als jij niet tegen m'n vriendin zeggen van: "je mag dit en dit niet!" of "Ik wil dat je het zus en zo doet!". Als ik een vriendin heb dan heb ik het liefst dat zij niet met andere jongens wilt zoenen, lijkt me opzich vrij obvious dat ik dat niet relaxed vind dus veel gespreksstof zou je er in principe aan hoeven weiden. :P

nicolai

Wijs gebruiker
ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.

jcutter

Badass junkie
Het is ook menselijk om zijn empathisch vermogen op volle toeren te laten draaien.
Om rationeel na te kunnen denken.

Mensen handelen vaak uit impulsieve verleidingen.
Dit geeft een beloning op een korte termijn.
Maar ze doen wel hun geliefden er pijn mee.
Wat weer in hun nadeel kan werken op een lange termijn.
Het is gewoon erg dom om te handelen vanuit impulsieve verleidingen.
Denk eerst goed na voordat je iets doet toch..??

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
nicolai zei:
ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.

Hoe zit dat dan volgens jou met het alfa mannetje? Het is heel erg dierlijk om je vrouwtje op te eisen ook. Dieren vechten hiervoor zelfs op leven en dood voor. Dus zij mag dierlijk doen, maar jij niet? Klinkt als een onlogisch statement.

Niet dat ik niet akkoord ben, maar ik zou het gewoon zo niet durven formuleren.

buzzrider

Wijs gebruiker
pythregius zei:
Ben benieuwd hoe vooral de jongens van df hier over denken.
stel je vriendin gaat vreemd wordt je dan vooral woedend op de jongen met wie zij zoent dan op haar? andersom kan ook, maar zie vooral jongens sneller aggresief worden in deze situaties.

Ik zelf ga meer voor het tweede, ik vind dat je niemand moet beperken in wat hij / zij wil zoveel macht mag je niet over een persoon hebben, wel vind dat je het duidelijk moet maken hoe je er over denkt.

Brand los, ben benieuwd :P
Ik zou zeer ontgoocheld zijn en me veraden voelen.
Haar zou ik gewoon laten voor wat het is, maar niet zonder eerst te vragen waar ze in godsnaam mee bezig is: een dik schuldgevoel geven dus.
Haar nieuwe vriend zou er wat minder goed vanaf komen, daar heb ik teveel testosteron en trots voor.

nicolai

Wijs gebruiker
Argulas zei:
nicolai zei:

Hoe zit dat dan volgens jou met het alfa mannetje? Het is heel erg dierlijk om je vrouwtje op te eisen ook. Dieren vechten hiervoor zelfs op leven en dood voor. Dus zij mag dierlijk doen, maar jij niet? Klinkt als een onlogisch statement.

Niet dat ik niet akkoord ben, maar ik zou het gewoon zo niet durven formuleren.

mensen zijn zo slim gemaakt, dat wij het vermogen hebben om te relativeren. ik zal nooit iemand op eisen, omdat ik geloof dat je in alles vrij moet kunnen zijn. misschien is dat een betere reden dan.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik weet van Tyler dat hij het niet gelijk zal uitmaken wanneer ik een keer een slippertje zou maken, maar tot nog toe heb ik nooit de behoefte gehad aan een slippertje. We zijn tevreden met elkaar, we houden van elkaar en doen altijd alles samen. Mensen denken soms dat we elkaar niet voldoende vrij laten, maar hier kiezen we gewoon helemaal zelf voor. Het is vanzelf zo gegroeid, we vinden het erg fijn om samen te zijn en als we dingen zonder elkaar ondernemen, is het vaak een stukje minder leuk....

azgaza

Badass junkie
Ik zou wel boos en verdrietig zijn maar het zou niet persé meteen het einde van de relatie betekenen, wel zou ik denk ik nog een tijdje boos/telleurgesteld blijven.

jcutter

Badass junkie
Ik zou naar Nothing Comparse van Senead O´Connor gaan luisteren en keihard gaan huilen :flushed:

Nope, dit betekend einde oefening.
Als je dit niet beeindigt, vraag je er om verneukt te worden.
Blijkbaar heb jij al die tijd vies gemaakt aan een hoer.
En hoeren zijn in mijn ogen niet geschikt voor een relatie.
Iig niet een relatie met liefde als ondergrond.

Careless

Ik denk toch dat het als man natuurlijk is dat je pissig word, en jah zeker zou ik die jongen zijn bek dan willen verbouwen maar ik weet ook dat dat me echt niet beter laat voelen.
Dus dan denk ik maar zo: als een meisje vreemd wilt gaan doet ze het toch dus inderdaad vrij laten want het kost te veel moeite er voor te vechten.

Maar ik moet wel zeggen dat als ik een vriendin heb ik geen open relatie zou kunnen hebben, daar heb ik iets te veel hormonen voor denk ik, of gewoon jaloezie...

jcp zei:
Je hebt een verstandhouding met je vriendin, niet met die jongen waarmee ze vreemdgaat, dus hoe kan je de persoon waar je vriendin mee vreemd gaat nou verantwoordelijk houden voor de acties van je vriendin?

Het verhaal is wat anders als die jongen een goede vriend van je is natuurlijk... :)
dit ^^

Bovenaan