nicolai zei:ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.
cropp zei:nicolai zei:ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.
och metrosexueel! ben eens een vent, als een vrouw geil word is het niet zo dat ze perse binnen 10 minuten geneukt MOET worden, ze kan ook trouw blijven, dat is sociaal, en ongeveer het enigste streepje wat wij op dieren voor hebben, beheersing is een eigenschap die je aangeleerd word voor dat je naar de kleuterklas gaat
caatje zei:cropp zei:nicolai zei:ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.
och metrosexueel! ben eens een vent, als een vrouw geil word is het niet zo dat ze perse binnen 10 minuten geneukt MOET worden, ze kan ook trouw blijven, dat is sociaal, en ongeveer het enigste streepje wat wij op dieren voor hebben, beheersing is een eigenschap die je aangeleerd word voor dat je naar de kleuterklas gaat
En toch zijn wij net als bijna alle dieren niet geschapen voor monogamie. Het is net wat je zelf zegt: beheersing dat je wordt aangeleerd. Wat dus niet wil zeggen dat je dat voor altijd kan/wil onderdrukken.