vrij laten

Plimu

Bewuste gebruiker
als een vriendin van mij verteld dat ze is vreemd gegaan mag ze der biezen pakken.....

tenzij ze vastgepakt werd met een promillage van 4 , dan zorg ik er alleen voor dat die kerel niet meer in de buurt van een meisje durft te komen......

cropp

Badass junkie
nicolai zei:
ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.

och metrosexueel! ben eens een vent, als een vrouw geil word is het niet zo dat ze per see binnen 10 minuten geneukt MOET worden, ze kan ook trouw blijven, dat is sosiaal, en ongeveer het enigste streepje wat wij op dieren voor hebben, beheersing is een eigenschap die je aangeleerd word voor dat je naar de kleuterklas gaat

nicolai

Wijs gebruiker
ik hoef dan niet zo nodig een echte kerel te zijn hoor...dingen die je aangeleerd worden hoef je niet persee op te volgen. ik voel me hier goed bij dus so be it.

caatje

Badass junkie
cropp zei:
nicolai zei:
ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.

och metrosexueel! ben eens een vent, als een vrouw geil word is het niet zo dat ze perse binnen 10 minuten geneukt MOET worden, ze kan ook trouw blijven, dat is sociaal, en ongeveer het enigste streepje wat wij op dieren voor hebben, beheersing is een eigenschap die je aangeleerd word voor dat je naar de kleuterklas gaat

En toch zijn wij net als bijna alle dieren niet geschapen voor monogamie. Het is net wat je zelf zegt: beheersing dat je wordt aangeleerd. Wat dus niet wil zeggen dat je dat voor altijd kan/wil onderdrukken.

Opa

Bewuste gebruiker
Vreemdgaan??? Waarom niet gewoon dumpen en doorzoeken naar de juiste???
Zelf nooit gedaan, 1x bedrogen door m'n ex, erachter gekomen via msn-historie, gelijk met spullen en al op straat geflikkerd en nooit meer naar omgeken... Afspraken maak je toch niet voor niets???

Hoeren (m/v) moeten neuken, geen relatie...

nicolai

Wijs gebruiker
waarom zou je dan ook afspraken maken? het is allemaal onzekerheid en maatschappelijke acceptatie. als je bij elkaar hoort dan heb je geen afspraken nodig.

gelukkig heb ik geleerd mezelf te accepteren, ik heb geen bevestiging van iemand anders nodig...want ik weet van mezelf dat ik speciaal ben, daar heb ik geen afspraken voor nodig.

Plimu

Bewuste gebruiker
ik had die man een paar kenker klappen verkocht, gwn voor de lol.

en die bitch dumpen

imho

brainwashed

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat ik dan bestwel agressief ofso word op mn vriend (als)
Als de relatie dan ook lekkerloopt zeg maar en dat ik echt wel klappen kan/wil uitdelen
maarja nooit echt gebeurdnee.
Dan ook klappen aan mn vriend en diechick (als ze weet dat ie een vriendin had)

cropp

Badass junkie
caatje zei:
cropp zei:
nicolai zei:

och metrosexueel! ben eens een vent, als een vrouw geil word is het niet zo dat ze perse binnen 10 minuten geneukt MOET worden, ze kan ook trouw blijven, dat is sociaal, en ongeveer het enigste streepje wat wij op dieren voor hebben, beheersing is een eigenschap die je aangeleerd word voor dat je naar de kleuterklas gaat

En toch zijn wij net als bijna alle dieren niet geschapen voor monogamie. Het is net wat je zelf zegt: beheersing dat je wordt aangeleerd. Wat dus niet wil zeggen dat je dat voor altijd kan/wil onderdrukken.

klopt, maar een ``volwassen`` persoon moet zich toch gewoon in kunnen houden?

de optie dumpen-next blijft ook nog open voor het meisje, mocht haar huidige vriend niet goed genoeg zijn, als ze die netjes van te voren dumpt bespaard ze hem en zichzelf een hoop leed.

Andrew

Badass junkie
Ik denk dat gedumpt worden en dan erachter komen dat ze gelijk op dezelfde dag/dag erna met een ander ervandoor gaat toch ook wel een hoop leed met zich mee zal brengen (:

Mindgamer

Badass junkie
Ik denk dat je vrouwen moet toetsen, zoals ze dat ook bij doen in het begin :wink:
Mensen horen elkaar trouw te zijn...

Bovenaan