vrijdag mijn eerste keer

gonzo

Experimenterende gebruiker
Vrijdag is mijn eerste keer. Ik heb 1 klein zegeltje tot mijn beschikking, de kameraad die me gaat vergezellen houdt het bij paddo’s. Nu heb ik een paar vragen:

- een trip zou ongeveer twaalf uur duren. Als ik nu eerst een half doe, en pakweg twee uur later nog een half, duurt de trip dan ook langer?
- Is het een slim idee om elk een verschillende drug te doen? Misschien zitten we helemaal niet op dezelfde golflengte of zo.

thanks peeps

Psykaholik

Wijs gebruiker
gonzo zei:
Vrijdag is mijn eerste keer. Ik heb 1 klein zegeltje tot mijn beschikking, de kameraad die me gaat vergezellen houdt het bij paddo’s. Nu heb ik een paar vragen:

- een trip zou ongeveer twaalf uur duren. Als ik nu eerst een half doe, en pakweg twee uur later nog een half, duurt de trip dan ook langer?
- Is het een slim idee om elk een verschillende drug te doen? Misschien zitten we helemaal niet op dezelfde golflengte of zo.

thanks peeps
het zal mss wel meevallen alleen zijn trip gaat veel rapper gedaan zijn.
en dan kan het zijn da jij je mss hard gaat vervelen.

gonzo

vervelen tijdens een trip? kan dat? Nu, dat neem ik er dan maar bij. Ik vind wel iets om me te amuseren.

Psykaholik

Wijs gebruiker
gonzo zei:
vervelen tijdens een trip? kan dat? Nu, dat neem ik er dan maar bij. Ik vind wel iets om me te amuseren.
tuurlijk kan da
ge kunt ook gek worden tijdens een trip
alleen trippen op lsd zou zeker en vast niks voor mij zijn.
werkt veel te fel op uw gedachten.
en als je alleen erop tript dan ga je volgens mij ook pokkehard denken.
als je het met meerdere doed ja dan lach je u gewoon ziek

gonzo

een beetje nadenken schrikt me niet echt af trouwens. Ik hou wel van een beetje filosoferen. We zullen wel zien.

spacekonijn

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
gonzo zei:
een beetje nadenken schrikt me niet echt af trouwens. Ik hou wel van een beetje filosoferen. We zullen wel zien.

Ik ben bang dat je niet zoveel gaat voelen of diep gaat van 1 zegeltje :wink: so dont worry....
denk ik ook , de zegels zijn tegenwoordig niet zo heel sterk geloof ik.
maar halfje bijnemen 2 uur later verlengt de trip wel iets maar 12 uur is sowieso erg ruim ik zou meer aan een uurtje of 8 a 10 denken.
en de laatste uurtjes zijn sowieso al minder hard hoor

Psykaholik

Wijs gebruiker
maar paddos zijn gewoon veel rapper gedaan als lsd
en alleen trippen vind ik zowiezo al nie te denderend
zorg gewoon zeker da ge u met iets kunt bezig houden
en enjoy the ride :mrgreen: :wave:

gonzo

Ik moet zeggen: het was een beetje een teleurstelling. Misschien was de portie te klein. Ik heb niet echt visuals gehad, wel een enorme aanscherping van de zintuigen. Het effect was hetzelfde als wat ik bij paddo's heb gevoeld. En het duurt wel heel lang. Op het einde begon ik het een beetje beu te worden. Heb ook geen filosofische inzichten of zo opgedaan.
Niet echt de moeite, imo.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
gonzo zei:
Ik moet zeggen: het was een beetje een teleurstelling. Misschien was de portie te klein. Ik heb niet echt visuals gehad, wel een enorme aanscherping van de zintuigen. Het effect was hetzelfde als wat ik bij paddo's heb gevoeld. En het duurt wel heel lang. Op het einde begon ik het een beetje beu te worden. Heb ook geen filosofische inzichten of zo opgedaan.

Ik knalde een tijd terug 4 zegels tegelijk naar binnen en voelde precies
het zelfde als jij bijna niets,gewoon goeie zoeken of microdots daar heb je de eerste keer wel genoeg aan 1tje.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
gonzo zei:

jammer van die teleurstelling volgende keer toch wat grotere dosis

zommes

Badass junkie
Ja, maar nu niet denken dat je van zegels ALTIJD minimaal een aantal moet wegvreten, want er zitten er ook tussen die wel vrij sterk zijn en dan kan je er beter maar 1 of 2 nemen.

Als je weinig visuals had waren het idd gewoon laag-gedoseerde zegeltjes. Die visuals moet je wel hebben.

Jeller

Badass junkie
ligt het aan mij of zijn de trips hier veel beter? de meesten die ik ken die lsd doen gaan al goed van een halfje en van een stuk of 2 zijn ze dan volledig den bos in (van de kaart) :confused:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Jeller zei:
ligt het aan mij of zijn de trips hier veel beter? de meesten die ik ken die lsd doen gaan al goed van een halfje en van een stuk of 2 zijn ze dan volledig den bos in (van de kaart) :confused:

Waar is hier? en wie zijn die mensen?
Je hebt overal wat mindere trips en juist hele sterke op de markt.
Sommige mensen gaan al heel hard op een halfje van 100ug en de een vindt dat nog niet echt trippen. Moeilijk te zeggen..

Er zijn zowel in nld als bel flut zegels op de markt helaas..

Bovenaan