Vrijdag weer GHB na 3 jaar!

Stout!

Newbie
Hallo mensen :wink:

Ik heb 3 jaar geleden voor het laatst GHB gebruikt. Had toen een vriendje die het altijd in huis had en ik heb fantastische ervaringen gehad met GHB (en een paar minder leuke dingen, maar dat heeft volgens mij iedereen wel).
Daarna niet meer zo mee beziggehouden, hoewel de trek altijd bleef :grin: .

Nu ga ik aanstaande vrijdag voor het eerst zelf GHB maken met mijn huidige vriend en we hebben alles al in huis :hearteyes: .
Heb zelfs net 3 spuiten gekocht bij de apotheek.

Met mijn dosis van 3 jaar geleden zal ik niet meteen beginnen. Ik ben inmiddels ook ietsje dikker geworden en mijn vraag is: wie weet waar ergens een schema te vinden is, hoeveel ml je kunt nemen per gewicht en lengte.

Alvast bedankt en ik hou jullie op de hoogte :beer:

DreamWeaver

Badass junkie
Doe gewoon alsof je een beginner bent en neem 2.5 ML als eerste keer. Een uur later kun je dan de helft van de originele dosis erbij gooien, enzovoort :)
Enjoy!

Stout!

Newbie
Goed advies, dat ga ik inderdaad zo doen DreamWeaver :mrgreen:

Weet iemand trouwens waar ik Ph-meetstrips kan kopen?

DreamWeaver

Badass junkie
Volgens mij kun je die best bij de apotheek halen, daar haal ik bijvoorbeeld ook altijd m'n spuitjes. Online zullen ze ook wel ergens te bestellen zijn :)

Stout!

Newbie
Waar PH-strips kopen

Delirium zei:
Erowid over GHB dosering

PS: Stout!, wat zie je er leuk uit, als jij dat bent op je avatar tenminste :grin:

Dank je wel :mrgreen: .

DreamWeaver zei:
Volgens mij kun je die best bij de apotheek halen, daar haal ik bijvoorbeeld ook altijd m'n spuitjes. Online zullen ze ook wel ergens te bestellen zijn :)

Ben net bij de apotheek geweest en daar zeiden ze geen PH strips te hebben. Iemand een andere suggestie? :)

IM

Newbie
Re: Waar PH-strips kopen

Stout! zei:
Delirium zei:
Erowid over GHB dosering

PS: Stout!, wat zie je er leuk uit, als jij dat bent op je avatar tenminste :grin:

Dank je wel :mrgreen: .

DreamWeaver zei:

Ben net bij de apotheek geweest en daar zeiden ze geen PH strips te hebben. Iemand een andere suggestie? :)

PM verstuurd

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ph strips om ghb te meten ???
Opletten, want echt heel nauwkeurig zijn die dingen niet. Beter kun je een ph meter aanschaffen als je nog meer ghb gaat maken, hoewel die dingen prijzig zijn.

Hoeveelheid dat je moet nemen mag je je niet aan spiegelen
1. Ghb heeft altijd een verschillende sterkte
2. Gewicht lengte speelt een rol zoals je al aangeeft
3. Tolerantie
4. Wat heb je gegeten
5. Neem je nog andere middelen erbij
6. .............
Je begrijpt me wel .. Grtz

Bollie

Bewuste gebruiker
Ik adviseer bij de eerste keer, voor iemand van 80 kg...

2 ml in 1 keer nemen. Als je een half uur later niets voelt, 1 ml bijnemen.
Om steeds meer te voelen kan je elk halfuur bijnemen, zolang je niet boven porties van 1 ml gaat.

200466

Experimenterende gebruiker
Flugeltje zei:
Ph strips om ghb te meten ???
Opletten, want echt heel nauwkeurig zijn die dingen niet. Beter kun je een ph meter aanschaffen als je nog meer ghb gaat maken, hoewel die dingen prijzig zijn.

Hoeveelheid dat je moet nemen mag je je niet aan spiegelen
1. Ghb heeft altijd een verschillende sterkte
2. Gewicht lengte speelt een rol zoals je al aangeeft
3. Tolerantie
4. Wat heb je gegeten
5. Neem je nog andere middelen erbij
6. .............
Je begrijpt me wel .. Grtz
Punt 2 t/m 5 helemaal mee eens. Punt 1... dit hoeft niet. Als het altijd bij dezelfde vandaan komt is het ook altijd nagenoeg gelijk. kan een keer een %tje inzitten, maar dat merk je toch niet.

Bovenaan