vroeg me af..

TrippyShit

Badass junkie
Wat ik me afvroeg. Orale iname van dmt moet met maoremmer omdat het anders te snel wordt afgebroken toch? Bij roken van dmt is dit niet omdat het allemaal in 1x komt en dus voor een tijdje wel werkt.
Wat nou als je dmt rookt icm moaremmers? of die van te voren te nemen? Hoe zal dit uitpakken?

Bengt

Bewuste gebruiker
Waarom zo moeilijk doen?

Mao-remmers zijn echt geen gezond hoedje als je het zomaar neemt.
Dan nog wat dmt erop smoken...

Ik zou het niet proberen.

Doe maar gewoon, rook het of eet combi mao-dmt.

TrippyShit

Badass junkie
was het niet echt van plan om met moaremmers te roken maar vroeg het me meer gewoon af? of het dan een langere miss heftigere trip zou zijn ofzo?

pieter-b

Wijs gebruiker
Bengt zei:
Waarom zo moeilijk doen?

Mao-remmers zijn echt geen gezond hoedje als je het zomaar neemt.
Dan nog wat dmt erop smoken...

Ik zou het niet proberen.

Doe maar gewoon, rook het of eet combi mao-dmt.
maoremmers zijn helemaal niet slecht voor je...
je moet er gewoon verstandig mee omgaan, en weten waar je op moet letten.
meoremmers voorkomen gewoon dat bepaalde neurotransmitters worden afgebroken. Omdat tyramine betrokken is bij het regelen van je bloeddruk, en er in veel voedsel tyramine zit, en dit dus niet zal worden afgebroken, is dit iets om op te letten. Voor de rest is er niks aan de hand behalve dat je je misschien iets vrolijker voelt vanwege o.a. het hogere serotoninepijl.

maargoed, meoremmers voorkomen dat dmt snel word afgebroken. Als je maoremmers + dmt rookt, duurt een dmt trip ipv 5 minuten dus een stuk langer. :wave:

Bengt

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
maoremmers zijn helemaal niet slecht voor je...
je moet er gewoon verstandig mee omgaan, en weten waar je op moet letten.

Daar zeg je het...

Verstandig mee omspringen, als ik de vraagstelling van de topicstarter goed bekijk weet ik al genoeg over hoe hij drugsgebruik ziet.

Trouwens maoremmers zijn geen makkelijk goedje, er zijn heel wat dingen wat je niet mag binnenspelen de dag na het consumeren.
Kan "leuke" gevolgen hebben.
Ik heb er gewoon mijn bedenkingen over...

azgaza

Badass junkie
Als je je aan het dieet houdt van mao remmers en zo veel mogelijk vast en alleen maar veilige dingen eet van te voren is het niet schadelijk; maar je moet er dus ook niet al te licht mee omspringen. Als je het voorzichtig doet zou het veilig moeten zijn, maar dat geldt voor veel dingen.

Bovenaan