Vrouw gooit hete olie over vriend

caatje

Badass junkie
UTRECHT - 04/08/06 - (Novum) - Een 42-jarige man uit Gorinchem is donderdagnacht zwaargewond geraakt doordat zijn vriendin gloeiend hete olie over zijn gezicht gooide. Dat meldt de politie. De man lag op bed, toen de 40-jarige vrouw net na middernacht in hun woning aan de Snijderstraat in de Zuid-Hollandse plaats haar daad beging. Het slachtoffer is met zware brandwonden naar een ziekenhuis vervoerd. De politie vermoedt dat er sprake was van problemen in de relationele sfeer. De vrouw is aangehouden.

Na haar actie liep de vrouw, met een mes in de hand, naar een woning in de buurt. De bewoners van het huis waarschuwden de politie Ze maakte volgens de politie een verwarde indruk, maar ze was niet meer agressief.

Knap speurwerk: De politie vermoedt dat er sprake was van problemen in de relationele sfeer

zommes

Badass junkie
Ik denk dat hij vreemd ging met degene waar de vrouw daarna met een mes op af ging.

Wel mooi hoor, dit soort verhalen. Echte liefde is dat.

caatje

Badass junkie
zommes zei:
Ik denk dat hij vreemd ging met degene waar de vrouw daarna met een mes op af ging.

Op een zieke manier is dat waarschijnlijk ook zo.

Mindless1985

Badass junkie
Het stomme is, twee dagen hiervoor gebeurde hetzelfde in Amerika, en dat was ook op Fok.nl te lezen, zeer waarschijnlijk gewoon nege-aapt :( Zieke dingen dit.

JuNk

Experimenterende gebruiker
caatje zei:
zommes zei:

Op een zieke manier is dat waarschijnlijk ook zo.
'k begrijp wa je bedoeld, ma kan et nie uitlegge, 't is meer een gevoel. Da's een van de voordele van wazig zijn; you just get it...

JewCookie

Wijs gebruiker
Dzy zei:
Het stomme is, twee dagen hiervoor gebeurde hetzelfde in Amerika, en dat was ook op Fok.nl te lezen, zeer waarschijnlijk gewoon nege-aapt :( Zieke dingen dit.

ze wist vast nog niet cker wat ze ging doen.. en vond dit wel een gepast idee of zo..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:

Of ze kreeg al 5 weken friet uit oude olie voorgeschoteld en had er nu echt genoeg van... :wink:

caatje

Badass junkie
Blijkt dat ze al eerder zo'n soort actie op haar geweten heeft. Ze heeft daardoor ook in een psychiaterisch ziekenhuis gezeten.

Alfred Hein

Ik vraag me af hoe zowiest ter plekke gebeurt,

Vriend en vriendin hebben ruzie.
Heen en weer gescheld.
Vriendin zegt: Wacht ff.
Loopt naar de frituurpan,
zet hem aan,
wacht ongeveer een kwartier tot 20 minuten tot de olie heet is.
Vriendin gooit gloeiende olie over vriend, terwijl vriend braaf zit te wachten met een biertje en een peukje in de keuken.....

Of ze had een pan me gloeiend hete olie klaarstaan naast het bed toen ze sochtends wakker werd...
Ik vind het maar een raar verhaal.
Lijkt me wel ziek

A

Anonymous

Gast
Er staat in het verhaal: De man lag op bed.

Waanschijnlijk lag ie te pitten, en pleegde mevrouw borderline de daad.

caatje

Badass junkie
Hij lag al op bed en zij is olie gaan koken en heeft dat vervolgens over hem heen geknikkert. Bij sbs6 gezien.

Alfred Hein

Ok verklaart een hoop. Ik vind het maar ziek. Want zowiets gebeurt dus niet in een opwelling. Ik bedoel je gaat niet in een opwelling een kwartier lang olie staan koken..... Ze moet dus wel heel erg zeker van haar zaak geweest zijn. En ziek in haar hoofd. Een normaal mens kan dat tog niet?

Alfred Hein

In ieder geval leren we hiervan: Neem nooit een vriendin die ooit in een psychiatische inrichting heeft gezeten of last heeft van psychiesche problemen.
Dat waren een hoop moeilijke worden in 1 zin. Ownee 2 maar :P

Bovenaan