Waar gebruiken jullie je speed?

Ha!

Experimenterende gebruiker
Tijdens/ voor het uitgaan, met lang nazitten, feestjes, soms bij vrienden thuis etc. Heb het in vrijwel elke situatie wel gedaan.

Yazz

Newbie
As ik werrik!

Voordat ik 's ochtends de deur uitga om te werken.... en blijf er aardig relaxed onder... ut moge wellicht een excuse o.i.d. zijn, maar het helpt mij prima bij de stressbaan die ik heb! Dagelijks heb ik te maken een hooooop moeilijke mensen met veeeeeeel weerstand, ik kom in crisissituaties e.d....., maar juist door de nul punt vijf reageer ik adequaat en manage ik het allemaal nog wel. Ik geloof niet dat ook maar één collega hier enig benul over heeft. Ik werk hoogtens keihard en ben onder collegae één van de weinige die geen agressie kent in zijn werk.
Zo heeft dus ieder mens (hopelijk) van die 'dingen' in zichzelf die anderen niet hoeven te weten (daarvoor is het weer niet relaxed genoeg), ik zou hoogstens eens bij een psychiater langs moeten gaan en me laten onderzoeken op ADHD. Juist zónder speed ben is het bij mij één grote chaos! :confused:

Mariijkee

Newbie
okej tis gedaan...over en uit... helemaal klaar!!

uitleg:
ga stoppen! mn moeder is erachter gekomen.. na 1,5 jaar regelmatig gebruik waarvan laatste 6 maanden gemiddeld ongeveer 7 a 8 gram in de week.. ze weet het.. een hoop gezeik hooop gesprekken.. morgen staat me nog de huisarts te wachten en dan afkicken dus.. mm gaat zwaar worden! zie er wel tegen op.. maar ik weet dat het goed voor me is..en dat ik er alleen maar op vooruit ga! :) mensen ill be back.. and ill be better!

Anne

Belezen gebruiker
meetsal bij mijn vriend thuis of bij vrienden
op feestjes
soms thuis als ik het nodeg heb om wakker te blijven

davie

Wijs gebruiker
In Nederland en dan wel op een vrijdag zodat ik 's maandags gewoon kan gaan werken. Ik gebruik het niet vaak dus lig er gewoon 3 dagen wakker van.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
davie zei:
In Nederland en dan wel op een vrijdag zodat ik 's maandags gewoon kan gaan werken. Ik gebruik het niet vaak dus lig er gewoon 3 dagen wakker van.

Ow, ik gebruik pep bijna alleen op werk.. :confused:

Mariijkee

Newbie
Mariijkee zei:
okej tis gedaan...over en uit... helemaal klaar!!

uitleg:
ga stoppen! mn moeder is erachter gekomen.. na 1,5 jaar regelmatig gebruik waarvan laatste 6 maanden gemiddeld ongeveer 7 a 8 gram in de week.. ze weet het.. een hoop gezeik hooop gesprekken.. morgen staat me nog de huisarts te wachten en dan afkicken dus.. mm gaat zwaar worden! zie er wel tegen op.. maar ik weet dat het goed voor me is..en dat ik er alleen maar op vooruit ga! :) mensen ill be back.. and ill be better!

LEEES HET NIEUWE ONDERWERP: Het Afkick Verhaal (tot zover)
indien je wil weten hoe het nu met Miij gaat :grin: :wink:

Immo

Badass junkie
Ik vindt het doordeweeks op school/werk toch wel het fijnste.
Als je van te voren al weet dat je een zware vervelende dag gaat hebben even een paar lijntjes en die zelfde dag wordt heerlijk en effectief.
Doordeweeks maakt speed het contrast zo groot tussen een vervelende dag en een leuke dag. :mrgreen:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
wahaha op het werk is altijd grappig!

ik ben al ouder en gebruik geen amfetamines meer, maar zie op het werk vaak jongeren helemaal strak staan. Ik doe dan altijd of ik het niet merk. Werkte vroeger zelf ook vaak genoeg op speed :mrgreen:

Maar geloof me, velen van die ouderen waar je het het minste van zou verwachten zien wat er aan de hand is zonder dat ze er wat van zeggen! Heb er wel eens iemand op aangesproken die erdoor zijn job dreigde te verliezen, hij dacht dat niemand het doorhad. Achteraf was hij er dankbaar voor dat ik hem er discreet over aangesproken heb.

tip voor op het werk: Captagon!! Blijf je even alert van en het valt niet zo op... Het is ook niet verboden als je er een voorschrift voor hebt. Efedrine is ook OK, maar das in Belgie jammer genoeg verboden sinds een half jaar of zo... Er zijn echt goede pepmiddelen die minder schadelijk en opvallend zijn dan speed hoor.

dees

Belezen gebruiker
Immo zei:
Als je van te voren al weet dat je een zware vervelende dag gaat hebben even een paar lijntjes en die zelfde dag wordt heerlijk en effectief.
Doordeweeks maakt speed het contrast zo groot tussen een vervelende dag en een leuke dag. :mrgreen:

Is zeker zo. Ik gebruik ook overal, vooral doordeweeks thuis en op school :P

psytrancer

Gebruik het dagelijks,

mijn job bestaat dan ook uit babbelen, gans dag door.
Miss 0.5 per dag.
Niemand heeft er ooit wat van gemerkt.
Alleen kut dat effect ervan dan begint te minderen.
Kan in het weekend lijnen leggen en er geen kloot van voelen.
Maar op werk gaat alles super, al evaluaties gehad van dag dat ik 1 uur geslapen had snachts, ja voorraad uitgeput en 3 dagen moeten wachten op vers spul, en paar lijntjes toen ik het had, kon ik niet maffen natuurlijk, maar soit, die evaluatie dus, super goe, terwijl ik toen 1 uur geslapen.
Ik zie het gewoon als "leven in een hogere versnelling", gebruik nu zeker al een jaar dagelijks, wel niet zoveel per dag, een drietal bommekes per dag. In het weekend ver niks omdat ik het toch niet voel.
En als babbelen je job is, ik kan je verzekeren, dan werkt het, ik merk het vooral aan mijn billen.
Als ik zit te bellen merk ik zo dat mijn billen compleet gespânnen zijn, dan ontspan ik even en zak direct een cm in mijn stoel. Maar ondertussen wel 100% gefocused alert telefoongesprekken aan het voeren.

Strak is een werkwoord!!!

TofkeThe1

Ik ja meeste int weekend net voor uitgaan en direct 0,8g speed door neusje dan kan ik wel verder vo 5u heb wel steeds wa op zak of vrienden, en verdersoms as zez s'avonds laat met nog boekhouding komen lukt aardig die cijferkes gaan aners al zo mazkkelijk, ma danzekers en nee geen foute en snneller klaar ook, en verder zo nu en dan eens alhoewel zen ook weken dat ik totaal nix gebruik verstaan er veel wel ni but yes I'm not normal hé :tongueout:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Thuis in de huiskamer, in bed met mijn verloofde (veeeeeeeel sexen), tijdens uitgaan, bij vrienden thuis, op mijn werk (zo relaxed werken dan), toen ik nog op school zat ook daar wel (maar toen werd ik een beetje parra) ook wel een paar keer stiekem bij mijn ouders thuis (bad, bad). Niemand merkt het aan me als ik gebruikt heb, alleen mijn vriend ziet het omdat hij weet hoe ik ben als ik op de pep ben.

Chronix

dees zei:
Immo zei:

Is zeker zo. Ik gebruik ook overal, vooral doordeweeks thuis en op school :P

Heb vroeger eens 15min voor m'n mondeling examen Ned n klein lijntje gepakt, 't praten ging nog nooit zo goed :grin:
Was toen overigens m'n beste resultaat :P

lapzjen

Newbie
In mijne kot

Thuis vind ik het lekkerste om pep te gebruiken voor een ongelimiteerd aantal dagen. Als ik een afspraak heb of moet werken moet ik op tijd stoppen anders voel ik me kut.

Bovenaan