waar kan je beter mee beginnen..

Mr.jiho

Wijs gebruiker
de meeste mensen nemen eerst paddo's
paddo's kun je kopen in een smartshop
maar wat je beter eerst kunt nemen weet ik niet :confused:

Mindless1985

Badass junkie
Ik denk dat 2c-b beter is om kennis te maken met trippen. Geestelijk wat minder zwaar en het is veel makkelijker om het positief te beïnvloeden. Neem een portie van zo'n 20 mg, en ik weet zeker dat je gaat genieten. Ook wordt je minder paranoïde van 2c-b dan van paddo's, zoals ik gisteren wel weer gemerkt heb :) Samen met een vriend van me door Zwolle heen lopen trippen op de 2c-b. Bij de Diezerpoorterplas op die bankjes gezeten, toen door gelopen naar het park bij het politie bureau, jointje gerookt, iets verder op in het park paar uur in het gras gelegen, toen een smaak test gedaan (lees: heel veel verschillende etens en drinkens waren kopen bij de AH, meer beïnvloed door de mooie kleurtjes dan wat het was), toen bovenop een dak van een parkeer garage gestaan, naar luchtballonen gekeken en flink gefilosofeerd over het leven. Even voor de duidelijkheid, JewCookie snapt dit iets meer aangezien hij ook in Zwolle woont ^^

JewCookie

Wijs gebruiker
Bij de Diezerpoorterplas op die bankjes gezeten, toen door gelopen naar het park bij het politie bureau

hier heb ik gister avond een joint gerookt.. :openmouth: :P

heb je die bassie en adriaan ballon nog gezien? :P die werd voor me neus opgelaten.. (nie dat het mijn bedoeling was om der naar te kijken, maar gebeurde wel voor me neus.. :P

mja wat ik hier lees is het denk k beter met 2-cb te beginnen?

Mindless1985

Badass junkie
Haha, ja die balon heb ik zeker gezien, samen met Joris me ziek gelachen om Bassie de kinderprikker, let wel op dat dit onder invloed van 2c-b was he :P trouwens, wel oppassen met blowen bij dat bankje, daar ben ik vorig jaar voor 125 euro bekeurd :angry:

DIDA

Newbie
ok.. na het lezen van veel informatie, waarschuwingen en tripverhalen het ik uiteindelijk toch het juiste topic gevonden voor mijn vraag:

Ik ben een groentje op het gebied van drugs. Ik heb jaren een vriendin gehad die totaal tegen was en mij er van weerhield om te experimenteren. Weggegooide jaren achteraf.. Nu heb ik een schat van een vriendin die zo'n beetje alles gebruikt met uitzondering van heroine. Veel vrienden van me gebruiken ook en mijn 'urge' om te gaan experimenteren wordt steeds groter. En dan nu, na enige uitleg voelen jullie hem al aankomen waarschijnlijk:
Waar te beginnen??? :confused:

ps. ik heb een tip gekregen van een vriend dat ik zou kunnen beginnen met eco-pillen.. wat raden jullie aan?

Bal0n

Badass junkie
Ik heb voor dezelfde keuze gestaan en gekozen voor een manier waar ik nog steeds geen spijt van heb. Kies een psychedelic en maak de keuze voor jezelf :)

DIDA

Newbie
dan zal ik binnenkort maar eens naar de smartshop gaan... maar wat voor effect kan ik verwachten? paddo-like? en nog tips qua soorten?

Intoxicated

Wijs gebruiker
begin met iets van een herbal ofzo, als je licht wil beginnen.
Bij de smartshop hebben ze wel van die pilletjes, daar zit een mix van planten en kruiden in. Neem dan een soort met een btje lsa (hawaiian baby woodrose/morning glory). Deze herbals zijn naar mijn mening behoorlijk licht en net leuk genoeg om iets van te voelen als je niet al langer gebruikt. Het effect bij mij was dat ik wat energie kreeg en wat vage tintelingen over mijn lichaam, maar niet geestelijk heavy zoals paddo's ofzo.

En anders: een pilletje
is een hele mooie ervaring de eerste keer en niet zo verschrikkelijk heftig

BacingsPen

Badass junkie
DIDA zei:
dan zal ik binnenkort maar eens naar de smartshop gaan... maar wat voor effect kan ik verwachten? paddo-like? en nog tips qua soorten?

Ik zou iemand vragen om een goede smartshop te noemen, zodat je goed voorgelicht wordt!

Rain

Bewuste gebruiker
Paddoos en cannabis.. Echt geen verstandige combinatie.. Wordt sterk afgeraden.

zakkie

Experimenterende gebruiker
laan zei:
Paddoos en cannabis.. Echt geen verstandige combinatie.. Wordt sterk afgeraden.

volgens mijn somt Qocaine hier gewoon op wat je best voor het eerst kunt gebruiken, niet mixen ofzo ...

DIDA

Newbie
Qocaïne zei:
begin met een joint (puur) :wink:
space cake
paddootje

etc.

been there, done that.. Dat heb ik jaren gedaan. (sorry, verhaal was niet helemaal compleet..)

Ok, maar ik heb gister dus ghb gehad.. was erg leuk, beviel goed. Ik heb precies uitgelegen gekregen (van mn vriendin) wat de risico's en effecten zijn van deze drug, maar ik heb het erg naar mijn zin gehad. :mrgreen:

Drazzic

Bewuste gebruiker
Paddo's is geestelijk veel zwaarder dan 2cb. Ik kan met goed indenken da tje fout gaat op paddo's en op 2cb heb ik dat veel minder omdat je dan nog best helder kan nadenken.

Ik zou zeggen 2cb eerst.

Bovenaan