Waar lachgas te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

edblok2

Bewuste gebruiker
JEZUS

anders probeer je een RC ofzo, veel makkelijke om aan te komen

mod: JEZUS, wat nou JEZUS??? die vorige vraag was zo dom toch niet? Hoe meer reacties ik van je lees hoe dommer ik je vind

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik doe normaal altijd truffels en dan halen we gewoon bij de blokker, maar ik heb dit weekend een grote voorraad nodig omdat ik mijn vrienden ook wil aansmeren maar dan ga ik liever bij de makro of sligro halen, maar mijn ouders mogen er niet achter komen snap je en die zijn daar heel scherp in in die dingen in de gaten krijgen

FrozenToast

Newbie
Los eerst eens die problemen met je ouders op ofzo, jesus het lijkt wel big brother daaro

Als ik jou was zou ik aan de DXM gaan, aangezien je zo graag dissociatieven wilt gebruiken en blijkbaar ook een buzz wil voelen. DXM is legaal verkrijgbaar in de apotheek en je tript er zo 5-8 uur mee. Daarnaast is 't goedkoper dan paddo's (het eerste plateau tenminste) :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nadeel van DXM is dat veel meer mensen er beroerd van worden en het is als je het mij vraagt ook een zwaarder middel.

justmakepeace zei:
Ik doe normaal altijd truffels en dan halen we gewoon bij de blokker, maar ik heb dit weekend een grote voorraad nodig omdat ik mijn vrienden ook wil aansmeren maar dan ga ik liever bij de makro of sligro halen, maar mijn ouders mogen er niet achter komen snap je en die zijn daar heel scherp in in die dingen in de gaten krijgen

Ga een keertje met je vader mee naar de Makro en kijk hoe de factuur geregeld wordt bij de kassa. Volgens mij kun je kiezen of ze de factuur moeten uitprinten of e-mailen (maar dit kan ook office centre zijn, not sure..). Als ze hem e-mailen krijgt je vader hem dus thuis en weet ie wat je koopt.

Ik heb zelf ook een Makro pas maar heb eigenlijk alleen nog maar folders en reclamezooi van ze gezien. Nooit een brief of e-mail met een maandoverzicht ofzo.

Kun je over lachgas niet gewoon eerlijk zijn? Is een vrij onschuldig middeltje als je het niet te veel gebruikt en de halve wereld heeft het wel eens geprobeerd volgens mij...

justmakepeace

Belezen gebruiker
ja, ik heb afgelope weekend de wereld van mijn maten verrijkt met hun eerste drugservaringen (lachgas, wat helemaal geen drugs is dus) en een maat van mij heeft geloof ik zelf ook een makro pas dus dan kunnen we die wel gebruiken. Is lachgas eigenlijk legaal in Spanje? want wij gaan naar Lloret de mar en willen wel wat lachgas meenemen als dat legaal is, maar ik weet niet zeker of we het in onze bagage mogen hebben en als we ermee gepakt worden en het mag niet, hebben we best een probleem :tongueout: misschien is het daar ook wel ergens in de winkel te koop maar ik verwacht van niet.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
(lachgas, wat helemaal geen drugs is dus)

:confused:

Ga je met het vliegtuig naar Spanje? Dan zou ik het voor de zekerheid niet meenemen, weet niet of je gaspatronen mee mag in het vliegtuig namelijk. Als je ze mee neemt, zorg dan in ieder geval dat ze in je koffer zitten samen met een slagroomspuit en niet met een cracker. Dan kun je vertellen dat ze in de slagroomspuit moeten, want een cracker is alleen gemaakt om ballonnen mee te vullen (en dat is wel illegaal).

Het is in Spanje hetzelfde geregeld als in Nederland, je kunt het daar dus gewoon kopen. Je moet alleen ff weten waar (net als in Nederland Makro/Sligro/Blokker :wink: )

justmakepeace

Belezen gebruiker
oh ik had wel gelezen dat het illegaal is om ze op het strand te verkopen, maar dat leek me nogal logisch :tongueout: Ik zal wel eens googlen of ze daar een blokker ofzo in de buurt hebben, want om nou een week lang iemand een sligro/makro pas te laten jatten bij zijn ouders is ook niks :tongueout: we gaan met de bus, maar weet niet precies wat we mee mogen nemen, sowieso geen gascillinders voor de bbq enzo, ik weet niet of ze lachgaspatronen hier ook onder rekenen. maar als ze een blokker hebben dan neem ik gewoon mijn cracker mee en komt het wel goed denk ik :tongueout:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Beter geen cracker mee maar een slagroomspuit. Crackers zijn gemaakt om lachgaspatronen als drugs te gebruiken, dus als je een cracker mee hebt weten ze sowieso zeker dat je ze zo wilt gebruiken. Slagroomspuit kan ook voor burgerlijke dingen gebruikt worden dus daar kunnen ze je niet op pakken :P

Denk zo maar dat je lachgaspatronen wel mee mag nemen, die kunnen geen gevaarlijke situaties veroorzaken in zo'n bus, maar 20 BBQ gascilinders wel haha

lmd070

Experimenterende gebruiker
gewoon 10 lachgas patronen 2 euro bij de blokker het is gewoon normaal voor slagroom te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan