Waar moet ik beginnen

Dnriucmk

Experimenterende gebruiker
Hallo

mijn vraag was als ik paddo Wil gebruiken ..

Moet ik het dan bij azarius halen ..?

Want ik woon bij mijn ouders en ik woon in belgie je dus ..

als mijn ouders dit wisten Ben ik dik genaaid ..

Dus heb jullie iets of een optie ofzo

hartelijk dank :stoned:

Dnriucmk

Waarom had ik vermoeden dat jij ging antwoorden

Zeep Is te gewoon ik wil mengen met paddo

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je kan het idd bij Azarius bestellen. Je krijgt dan een paar dagen later een pakketje met je naam erop (dus zonder het woord PADDO'S er met koeieletters op ofzo), dus tenzij je ouders de vervelende hobby hebben jouw post open te maken moet dat geen probleem zijn :P

Anders kan je ook nog naar Nederland en bij de smartshop halen, en de meesten verkopen ook wel repen/bonbons, die zijn vaak wat lekkerder en vallen minder op.

Hopelijk kan je hier iets mee :)

Ellesdee

Badass junkie
je moet gewoon je zeepvriendinnetje op komen zoeken
dan kunne we samen geniete van zeep en paddestoelen :tongueout:

Dnriucmk

Dankje mijn ouders zijn nie zo dat gaan open maken maar ze gaan wel vragen wat er in zat w moet ik zeggen ?

( elles Dat moet zeker is doen zeep en pado uhm heerlijk lijkt me :smoke: :hearteyes: )

Bengt

Bewuste gebruiker
Waar woon je ergens in Belgie?

Je kan altijd naar Sluis gaan via brugge is er een bus.

2 euro is de kost en op een halfuur sta je der vanuit brugge.

Het kan maar zo gemakkelijk zijn.

Jaimie

Belezen gebruiker
Kust,maar een vriend van me zat op de bus met een portie paddo's toen hij eraf gehaald werd juist over de grens,nuja ik wil je niet bang maken. Je moet nu eenmaal pech hebben dat ze juist controles doen de dag dat jij erachter gaat.

Desnoods kijk je constant door het raam en zie je cops steek je ze in een bomma ze zak :mrgreen:

Dnriucmk

haha in zone boma haar zakken daar na da ze hoek oms is de paddo der uit halen zeker en lappe geven :tongueout: :wink:

jij zit wel zittne mss kan dan toch better bestellen

Maar weet je ik ben 15 dus gaan me echt nie controleren hoor ik zou mij braaf kleden :mrgreen:

Dnriucmk

Haha Fuck

Mss heb je gelijk want die jumpers in belgie zijn ook soms vree braaf gekleed

Maar ik ben 15 Ik zie lief uit

Echt ik doe NY klakje af

juist mijn haar is kort van voor lang van achter ik vind wel mooi maar heeft wel beetje uitdagend character

shit voel precies wijf waar slaat dit op :tongueout:

oke dus die bus shit daar doe alleen als er Bomakes in de bus zit :mrgreen:

Dnriucmk

Haha Fuck

Mss heb je gelijk want die jumpers in belgie zijn ook soms vree braaf gekleed

Maar ik ben 15 Ik zie lief uit

Echt ik doe NY klakje af

juist mijn haar is kort van voor lang van achter ik vind wel mooi maar heeft wel beetje uitdagend character

shit voel precies wijf waar slaat dit op :tongueout:

oke dus die bus shit daar doe alleen als er Bomakes in de bus zit :mrgreen:

Bengt

Bewuste gebruiker
Man je woont in Gent.
Trein naar Brugge is halfuurtje.
Dan bus naar sluis weer halfuurtje.

Neem gewoon plakband mee. En tape eventueel je paddo's vast onder je stoel. Neem ook GEEN rugzak mee.
Maak dat je niet knetterstoned op die bus zit.
De kans dat ze je eruit pakken is minimaal maar die kans moet je in achting nemen.

Het is het risico waard.

Bengt

Bewuste gebruiker
Het Nederlandse lanschap aan de kanten van Sluis is echt niet zo mooi.
Gewoon vlakke groene weides.

In gent kan hij bijvoorbeeld naar een echt bos gaan.

KoxBox

Badass junkie
ga gewoon naar de zuid pak daar den bus naar terneuzen en koop uw paddo's bij het locomotiefken... veel succes en trip plezier

Dnriucmk

KoxBox zei:
ga gewoon naar de zuid pak daar den bus naar terneuzen en koop uw paddo's bij het locomotiefken... veel succes en trip plezier

daar woon ik dicht bij but don't formember i am just 15

dus kun je mee gaan :grin:

of het lukt nie

toch bedankt

KoxBox

Badass junkie
15 is wel wat jong voor paddo's maar ken je niemand die 17-18 is of jonger en er toch zo oud uitziet dan zou het geen probleem moeten zijn want ze letten niet zo erg op de leeftijd nog nooit geweten dat iemand zijn paspoort moest tonen daar

Dnriucmk

Ok

no één vraag ..

iemand vertelt dat heel erg shadelijk kan zijn om van 15 jaar paddo te gebruiken ?

is er niks anders voor drugs dat kan gebruiken want moet wel voor te amuseren :smoke: en vertrouwelijk zijn .. ( ik heb het nu overleeftijden niet overad trip ofzo- )

KoxBox

Badass junkie
allemaal te zien wat je interesseerd... ik neem aan dat je al wiet/hasj gebruikt hebt, mssn eens mdma of xtc proberen niet dat ik het aanraad ofzo maar ik zeg het maar :wink:

Dnriucmk

mdma at voorefect geeft dat :flushed:

Sorry dat k het vraag hasj weed gebruik wel

Xtc is geen aa rader voor mij

Doodkapje

Wijs gebruiker
Dnriucmk zei:
Ok

no één vraag ..

iemand vertelt dat heel erg shadelijk kan zijn om van 15 jaar paddo te gebruiken ?

is er niks anders voor drugs dat kan gebruiken want moet wel voor te amuseren :smoke: en vertrouwelijk zijn .. ( ik heb het nu overleeftijden niet overad trip ofzo- )

TAKE A DEEP BREATH AND JUMP!!!! je wil het toch zo al? :wink:

Ellesdee

Badass junkie
KoxBox zei:
geen id zelf nog niet gebruikt xtc welmaar mdma niet wel al veel goede dingen van gehoord

omg

people

lees eerst eens wat info voordat je shit gebruikt

XTC (MDMA)
Wat is het?

XTC behoort tot de amfetaminefamilie, maar heeft naast de oppeppende werking ook een bewustzijnsveranderend effect. XTC wordt op de markt gebracht in de vorm van pillen en als poeder.

MDMA (3,4-methyleendioxymethamfetamine) is de chemische naam voor XTC.

XTC komt op de markt als pil, poeder en capsules.

XTC wordt meestal geslikt als pil. XTC pillen komen voor in vele kleurtjes met verschillende logo's. Aan de buitenkant kan je niet zien wat de inhoud van een pil is, als je dat wilt weten moet je de pil laten testen bij een testservice.

Ook MDMA-poeder wordt de laatste jaren steeds meer gezien op de drugsmarkt. Gebruikers nemen kleine ‘likjes’ poeder en bouwen zo langzaam hun dosis op, of ze slikken het poeder in een capsule of in een vloeitje gerold (MDMA bommetje). Soms lossen gebruikers een dosis poeder op in hun drankje. MDMA-poeder wordt ook wel eens gesnoven en (zelden) gerookt. Ook je poeder kan je laten testen bij de testservice.

Een XTC-pil (als die alleen MDMA als werkzame stof bevat) en zuiver MDMA-poeder zijn dus twee verschillende verschijningsvormen van dezelfde drug! De Nederlandse drugsmarkt is tegenwoordig redelijk zuiver; pillen bevatten vaak alleen maar MDMA als werkzame stof en poeder is bijna nooit versneden met andere stoffen. Wel kan de dosis MDMA in pillen erg variëren (sommige pillen bevatten bijna niets en andere drie keer een normale dosis), daarom blijft het erg belangrijk om je XTC te laten testen.

KoxBox

Badass junkie
Akkoord maar ik ben nog geen xtc pillen tegengekomen die alleen zuivere MDMA bevatten, meestal zit er nog speed en weet ik veel wat voor rotzooi in dus ik denk dat het effect toch net iets anders is. Kan mij natuurlijk ook totaaaaal vergissen, indien dit zo is mijn excuses.

DreamWeaver

Badass junkie
Pillen met als enige werkzame stof mdma zijn eigenlijk de enige pillen die ik voorbij heb zien komen de afgelopen maand (een batch of 7). Vroegâh wel eens pillen gehad waar pep, mda of mCCP bij/inzat, maar deze waren ook gekocht bij 'vreemden'.

Bovenaan