waar moet ik opletten

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik wil graag dit weekend weer eens een xtje xtc proberen alleen de vorige x was niet zo goed gegaan waar moet ik opletten bijv als die inslaat enzo wat ik moet doen en drinken iemand nog tips?
groetjes

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey!

Eet wat lichts van tevoren , en tijdens de 'trip' fruit , water etc.
Feestje/uitgaan zijn leukste setting of samen met goede vrined(in)

Genoeg water/fris drinken :)

Vorige keer gemixt met iets anders?

Veel plezier!

Hallo bedankt voor je antwoors nou ja de eerste x fout gemaakt die heel veel maakte had kwartje of halfje genomen en na kwqrtier aneere helft en toen opeens sloeg die in als een bom helemaal dom natuurlijk heb ik het hele feest op de ehbo gezeten.

2 de x ging goed had ik een halfje genomen toen hebbe ze me waarschjnlijk een speedpil erin gegooid dus ging ook niet lekker.

3de x heb ik het thuis gedaan halfje gepakt ging egt super voelde me lekker en rustig maar nu heb ik dus zaterdag een feest en ben bang dat het weer fout gaat dus vroeg me af heb het meeste problemen als die inslaat dan voel ik me altijd raar en weet niet zo goed wat ik moet doen en hoe ik moet reageren ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel en of je weet wat ik hieraan kan doen
Groetjes

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb je bericht even aangepast. Let aub op je schrijfstijl, dan is het voor de rest ook leesbaar. Ik bedoel dan het gebruik van enters, komma's en punten...

Speedpillen bestaan vrijwel niet. XTC heeft in hoge doses vergelijkbare effecten met speed, dus de grote ogen en het strak staan enzo. Daarom denken mensen vaak dat er speed in zit, maar het is gewoon een te grote dosis.

Ik denk dat je beter kwartjes kunt nemen. De pillen van tegenwoordig zijn veel sterker, dus je hebt al snel te veel. Halfjes zijn voor veel mensen te veel, als je ze per kwartje neemt kun je beter onder controle houden hoeveel je binnen krijgt.

Oke bedankt en nu wou ik nog 1 ding weten heb het meeste last dat het verkeend gaat bij het inslaan wat kan ik dan het beste doen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Zorg dat je genoeg gegeten hebt en neem niet meer dan een kwartje. Wacht tot die inwerkt, ga eventueel even zitten, en neem niet gelijk nieuwe. Inwerken komt vaak hard aan, sommigen vinden het chill en sommigen niet.

Zodra je over de piek heen bent van inwerken, wordt het vaak relaxter.

Oke bedankt voor de informatie had nog laatste vraag heeft xtc invloed op de prikpil?
SmartieAndMe zei:
Zorg dat je genoeg gegeten hebt en neem niet meer dan een kwartje. Wacht tot die inwerkt, ga eventueel even zitten, en neem niet gelijk nieuwe. Inwerken komt vaak hard aan, sommigen vinden het chill en sommigen niet.

Zodra je over de piek heen bent van inwerken, wordt het vaak relaxter.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Voor zover ik weet niet, maar daar durf ik geen garantie op te geven.

Maak anders even een apart topic aan met die vraag in de titel, mensen die er meer van weten kunnen daar dan op reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan