het univerum
het universum

cropp zei:in de smartshop, alleen pak je dan truffels
stevenkeuh zei:truffels ,
-14 a 15 euro voor een bakje , met een half bakje kom je toe als het je eerste trip-ervaring is.
- thee van maken of gewoon opkauwen (opkauwen is best te doen)
drain bamage zei:junks zijn dom![]()
Pure onzin, dus.drain bamage zei:dom dus!
Amaranth zei:Pure onzin, dus.drain bamage zei:dom dus!
'Dom' naar mijn mening. Een verslaving ontwikkelen gaat (meestal) heel geleidelijk, als je denkt verantwoord drugs te gebruiken als intelligent (slim tegenover dom) persoon, maar jezelf moeilijk grenzen kunt stellen en dan een 'junk' wordt, ben je nog niet minder intelligent.Oom Klaas zei:Amaranth zei:Pure onzin, dus.drain bamage zei:dom dus!
Zeker geen pure onzin,
als je zo slim bent wanneer je een universitaire studie kan doen maar toch een "junk" word ben je aardig dom.
God, kinderachtig zeg.. Ik stop wel met reageren.drain bamage zei:dat jij dom bent?
nou vooruit dan maar omdat jij het bent:Amaranth zei:God, kinderachtig zeg.. Ik stop wel met reageren.drain bamage zei:dat jij dom bent?
You made my day <3drain bamage zei:nou vooruit dan maar omdat jij het bent:Amaranth zei:God, kinderachtig zeg.. Ik stop wel met reageren.drain bamage zei:dat jij dom bent?
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
heerlijk als mensen zich zo snel op de kast laten kijgen![]()

SchilDpadDo zei:als junks dom zijn .. ben ik lekker toch lekker dom ?
eerst doen, dan denken![]()
dat slaat nergens op. Dom dus!Oom Klaas zei:SchilDpadDo zei:als junks dom zijn .. ben ik lekker toch lekker dom ?
eerst doen, dan denken![]()
Dus jij noemt jezelf een junk?