waar nog paddo's

Extisi

Wijs gebruiker
Geachte Geox.

N.a.v een bericht op internet wil ik u mededelen dat uw bericht in het verkeerde forum staat.
Wij verzoeken u zo spoedig mogelijk om uw bericht te wijzigen.
Mocht u problemen ondervinden dan horen wij dat graag.

mvg,

Er staat dus dat dit forum over wiet gaat. En niet over paddo's. :)
Ik snap je vraag helemaal, ik wil ook weer aan de paddo's komen... maar helaas..
Als je je ooit verveeld zoek dan een bos en zoek en gij zult vinden!

Extisi

Wijs gebruiker
Whahahahahhahahahahahahha. Hoe vind je die? :P Omgosh. Dat is écht te ernstig :P
Verkeerde naam genoemd. Muwhahahah.

smoker41

Experimenterende gebruiker
nou ik voelde me raar man
had slapengaan jointje gerookt licht uitgedaan en met me mp3 speler in mijn oren
met mijn gezicht volledig onder het laken
na 5 mnuutjs ofzo zat ik net in de ruimte :rock: het univerum :rock:
echt spacen toen ik me laken terug weg trok zat ik weer in mijn kamer
en als ik mijn deken terug over me hoofd legde zat ik weer in :rock: het universum :rock:
echt mega mooie roes :hearteyes: en toen ben ik lekker in slaap gevallen :stoned:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
truffels ,
-14 a 15 euro voor een bakje , met een half bakje kom je toe als het je eerste trip-ervaring is.
- thee van maken of gewoon opkauwen (opkauwen is best te doen)

smoker41

Experimenterende gebruiker
stevenkeuh zei:
truffels ,
-14 a 15 euro voor een bakje , met een half bakje kom je toe als het je eerste trip-ervaring is.
- thee van maken of gewoon opkauwen (opkauwen is best te doen)

dus gwn effe een high life (goes)ofzo binnen stappen en een bakje truffels vragen?

en heb je verschillende soorten of?
nog mss iets waar ik op moet letten dan

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
High life doet me denken aan een coffeeshop IPV een smartshop ?

maar als het een smartshop is kan je vragen naar truffeltjes, tripknollen of sclerotia , als je specifieker wil gaan vraag je even of de Philosopher stones hebben (of dolphin delights).

Wat je nog moet weten ? enkele tips:
- zorg voor een rustige omgeving waar je bv niet opgebeld of bezocht kan worden door ouders of dergelijke
- Neem een sitter (iemand die op je let) mee zoals bij de echte paddo's
- Het is fijn om dit met een vriend of vriendin te doen en dus de portie met hem/haar te delen
- neem de op nuchtere maag omdat je even het gevoel van misselijk heid zal voelen (5-10min ofzo)

en voor de rest ...
laat je gaan !

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik ben benieuwd waar die opmerking betrekking op heeft, op slaat?

Plus, waarom zijn junks dom? Dat slaat toch ook nergens op? Iemand die 3 universitaire opleidingen heeft gevolgd zal vast een wandelende kennisbron zijn, maar kan daarom nog wel een junk worden.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Amaranth zei:
drain bamage zei:
Pure onzin, dus.

Zeker geen pure onzin,
als je zo slim bent wanneer je een universitaire studie kan doen maar toch een "junk" word ben je aardig dom.
'Dom' naar mijn mening. Een verslaving ontwikkelen gaat (meestal) heel geleidelijk, als je denkt verantwoord drugs te gebruiken als intelligent (slim tegenover dom) persoon, maar jezelf moeilijk grenzen kunt stellen en dan een 'junk' wordt, ben je nog niet minder intelligent.

Het kan zijn dat ik dom verkeerd geïnterpreteerd heb, en dat je met dom onverstandig bedoelt in plaats van dom met betrekking tot intelligentie.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Zal best, het maakt verder eigenlijk ook niet zoveel uit. Ik reageerde alleen op jouw reactie zoals die op mij over kwam.

geekos

Bewuste gebruiker
damn het gaat hier wel veel te fur offtopic

en ja om op de TS zijn vraag te antwoorden, Highlife Goes heeft truffels (ik veronderstel dit toch, ze hebben bijna alles..)
En aangezien je Goes zegt denk ik dat je Belg bent? Dan kan je wrs ook wel terecht in Locomotief Terneuzen, dichtbij Checkpoint en Miami

Frank123

Wijs gebruiker
:tearsofjoy: als junks dom zijn .. ben ik lekker toch lekker dom ?
eerst doen, dan denken :rock:

Ontopic: Hier zijn ze vrij snel te vinden maar dan als choco-paddo's . Maar ik denk dat je ze nogsteeds makkelijk zal blijven vinden.. ondanks de opium-wet...

Bovenaan