Waar snuif jij mee?

Eigenlijk wel van alles😅
Liefst mijn eigen glazen buisjes. Ik heb een medium en een large. Large is wel het handigst
En nog een aluminium in mijn favo kleur💜
Meestal als ik weet dat ik ergens ga snuiven neem ik ze zelf mee. Maar anders idd een buisje van een ander of geld, een rietje of het buisje waar de wc-rol tussen zit🙈
Van het sleutelpunten ben ik niet zo, neem liever gewoon een dikke lijn 🤪

Screenshot_20240127_143929_Google.jpgScreenshot_20240127_143956_Google.jpgScreenshot_20240127_144043_Chrome.jpg

Spyro

DF-koning
Eigenlijk altijd met opzetstukken van de waterpijp 😂

Een hele zak voor een paar euro, dingen zijn wel groot maar vind het erg hygiënisch altijd een nieuwe!IMG_0737.jpeg

Vincent A

Bewuste gebruiker
Ik gebruik mijn huissleutel (altijd dezelfde sleutel zodat ik goed weet hoeveel ik d’r op doe)
een mesje of op mijn hand

Neo-Shulginist

Badass junkie
Voor degene die drugs wel eens nasaal gebruiken:
Zet jij een briefje van 5 euro, een rietje, een metalen snuifbuisje of heel wat anders tegen je neus?

Show hier je snuif attribuut! 📷
Gebruik een snuifbuis!! Kost 3 euro (dus goedkoper dan briefgeld), en je maakt er niet de binnenkant van je neus mee stuk..

Wel de bolle kant tegen je neus aan zetten.

snorter_bulb.jpg

CuriousExplorer

DF-koning
Papiergeld schijnt behoorlijk smerig te zijn, iets wat je eigenlijk niet aan je neus moet zetten...

Ik had ooit deze:

Bekijk bijlage 56942
Maar kristallen wel pletten met je bankkaart, die je overal in vuile automaten steekt.

Of puntjes van de sleutel, dat je constant in een vuil slot steekt.

Bestelde zelf altijd nieuwe plastic rietjes op AlieExpress.

Toen voor het snuiven, nu om van mijn Mcdo cola te kunnen genieten. 🎉

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Ik gebruik een snuifdoosje of een metalen buisje.
In een situatie zonder deze 2, ooit ook al eens een balpen uit mekaar gehaald en dat buisje gebruikt

Casrus

DF-koning
IMG_20240127_175308~2.jpg

Met de Kerstmarkt in Brussel gekocht.

Zit nog NEP aan de kant die niet het neusgat in gaat.

Zal ik later... ?

Wel sneu, dat Carpet Surfing U.S.A. Bollenstreek.

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
Voor degene die drugs wel eens nasaal gebruiken:
Zet jij een briefje van 5 euro, een rietje, een metalen snuifbuisje of heel wat anders tegen je neus?

Show hier je snuif attribuut! 📷
Van lieve @HappyMind heb ik een “gouden” snuifbuisje gekregen, wat een lief en zorgzaam cadeautje voor iemand die wel eens coke gebruikt!
Daarvoor gebruikte ik 20 dollar . Dan voelde ik me the wolf of Wall street .

Laatst bewerkt:

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Toen ik elke dag snoof had ik een deel van het metaal van de auto antenne hahaha. Vraag me niet waarom. Anders gewoon sleutel of nagel punten een rietje ook vaak gebruikt.

Cardboard

Wijs gebruiker
Metalen snuifbuisjes, en als ik die kwijt ben; een afgeknipt rietje.
Briefje (geld) is m'n laatste optie als de nood/trek hoog is. :sweatsmile:

Casrus

DF-koning
Toen ik elke dag snoof had ik een deel van het metaal van de auto antenne hahaha. Vraag me niet waarom. Anders gewoon sleutel of nagel punten een rietje ook vaak gebruikt.

Had halverwege de jaren Negentig een afgebroken antenne van een ghetto blaster waar ik -bij het Vrijheidsmonument in Amsterdam- gekochte coke door snoof uit het spiegelende deksel van een kleurdoos (was al 19 of 20 maar ben nu eenmaal kinderachtig).

Later heb ik in mijn studentenhuis waar ik toen woonde gesnoven met een opgerold gulden biljet. Van die mooie nieuwe die we voor die lelijke euro hadden.

Heb een paar jaar later een klant gehad die betaalde voor seks en me liet snuiven.

In Bolivia heb ik rond de Millennium wisseling ook gesnoven.

Anderhalf decennium later opgepikt door een snuivende Amerikaan, die ook deelde en rond die tijd ook een ondernemer in de sauna die me naar zijn 'woning' meenam waar we XTC namen en hij mij coke gaf en erectie pillen.

Vanaf mijn betaaljongen-klant kan ik me niet meer herinneren hoe we snoven.

Toen ik járen later weer begon met snuiven ging het van sleutel puntjes met plastic drink rietjes en van mijn vingers.

Dat beviel niet zo, dus kocht ik begin december afgelopen jaar (dus vorige maand) dat snuifbuisje.

Bovenaan