Waar verstop jij het?

MRC

Experimenterende gebruiker
Ten eerste; Ik een newbie hier. De naam = Maurice, ben 19 jaar. Woon in het hoge noorden van Nederland!

Weet ook niet zeker of deze vraag wel gesteld mag worden, maar mijn vraag is;

Hoe neem jij je XTC mee naar een feestje? Ben benieuwd waar iedereen zn snoepjes verstopt voor een nachtje plezier!

MRC

Juist, dat doe ik meestal ook. Ik plaats het vaak onder mn zak. Of ga ik nu wat te ver in detaill :wink: haha. Dit lijkt mij de meest goede plek.

Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?

Aking

Wijs gebruiker
MRC zei:
Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?

Koop bij de schoenenreus, scapino of whatever een paar goedkope herenschoenen met plastic hakken, die hakken trek je er zo vanaf en er zit een holle ruimte :wink:

Na binnenkost hakje dr af trekken en hoppa :mrgreen:

MRC

Aking zei:
MRC zei:

Koop bij de schoenenreus, scapino of whatever een paar goedkope herenschoenen met plastic hakken, die hakken trek je er zo vanaf en er zit een holle ruimte :wink:

Hahah good one! Heb je het zelf ook eens geprobeerd?! Ik ga 15 november naar I Love Techno, en lijkt me aan de ene kant niet echt relaxed om de nacht door te halen op van die laffe schoentjes :-/.

In mn maag :P. Ik neem het meestal in voordat ik binnen ben, maar anders lijkt onderbroek me inderdaad de beste manier, ze gaan niet aan je ballen voelen...

Gemini

Badass junkie
Ellesdee zei:
honingolie zei:
Verstop-topic nummer zoveel. :rolleyes:

Juist, er zijn op z'n minst 2 andere van zulke topics en vast nog wel meer.
Dus voor de derde keer: als meisje zijnde in je bh. Of maak een gaatje in de voering van je tas en stop ze daarin.
Of in je aars, voor de die-hards.

caatje

Badass junkie
in die sigaretten hulzen die je zelf moet vullen met tabak. Laat je pillen erin glijden en daarna doe je met het apparaat er de shag boven op. Let op: niet aansteken pfffffff :wink:

Delirium

Badass junkie
dzN zei:
je haalt de batterij uit je gsm en steekt daar je pillen in

Die is blijkbaar al te bekend. Bij mij is er twee keer gekeken of mijn telefoon wel aan stond :confused: Waarschijnlijk hadden ze in het batterijvak gekeken als 'ie uit stond.

nightmare

Belezen gebruiker
heb het maar een paar keer gedaan, toen stopte ik het in me sok.
ben nog nooit echt gefouilleerd, alleen portemonnee laten zien.

Paddo100

Bewuste gebruiker
ik doe een tyvus auwe trui aan en daar naai ik het een en ander in. haal het er als ik binne ben uit en gooi die trui weg:wink:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Aking zei:
MRC zei:

En dan loop je de hele party op die kutschoenen :openmouth:

CDD

Meestal gewoon in m'n broekzak of als ik het zaakje niet vertrouw onder m'n zak. Nog nooit gepakt geweest. Dat van die sigarettenhulzen is wel een goeie overigens.

DarCness

Maak een gaatje in de mouw van je jas ( aan de binnekant )
Stop daar alles in ..

Die sigarettenhulzen zijn idd goed ..
Ik heb alleen 1 x gehad dat ik me pakje moest legen en dat ze 5000x naar me sigaretten keken:)
(niet gepakt ! )

Tja als je op nike airmax loopt..
Ook Een goede ..
Als je al een beetje verrot nikes hebt ( die dan het best lopen )
Maak er een gaatje aan de buitekant in Schijf de zooi er onder .. ( helemaal aan de achterkant is een hol stuk je loopt er met je hiel op )
en anders je zool optillen pillen eronder..
Desnoods In je zool :wink:

En de bekende In me Bh..

Nog nooit gepakt bij deze truucs

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Als je 100% zekerheid wil, doe het in tape en plak het naast je knoopje van je broek vast aan de binnenkant van het randje.

Merken ze niks van een stukje tape op het randje van je broek waar ze niet komen :grin:

DarCness

Rotterdam-gabber zei:
Als je 100% zekerheid wil, doe het in tape en plak het naast je knoopje van je broek vast aan de binnenkant van het randje.

Merken ze niks van een stukje tape op het randje van je broek waar ze niet komen :grin:

en drugs honde dan ??:grin: ??:grin:

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Haha ja dat is waar, maar zijn die ook bij feesten?

En achja betere manier als ik zeg of als meer zeggen gewoon in je boxer is er niet denk ik, of je moet een pilletje slikken en dan meteen naar binnen? :rock:

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ze controleren op heel veel feesten en als ze iets in je zakken voelen heb je toch kans dat je je zakken moet leegmaken, of zie ik het nou verkeerd?

DarCness

Tja Op de feesten waar ik kom is ALTIJD controle ..:openmouth:
En de kleine clubs in denhaag controleren ze ook ALTIJD :openmouth:
Overal waar ik kom eigelijk ..:)
Maarja k blijf lekker door feesten ..
Feesten zonder X of pep zijn Saaie feesten ..

Rainbow

Newbie
Ik haal de batterij uit mn fotocamera en steek ze daarin, daar zullen ze wel niet rap in kijken denk ik :)
Ofwel in mijn bh

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
ik heb zelf een extra vakje in mn portomonee die bijna niet te zien is,,,en anders gewoon in een vloeitje gewikkeld onder in mn shag.

lmbrgg

k verzin altijd een ander plekje :sunglasses: maar ik had er eens teveel gehad en ging ef na buiten (kokhalze :( ) ik was ze helemaal vergeten toen k na binnen ging ik werd nagekeken hij pakte ze eruit keek erna en stopte t weer terug en gaf een knipoog :beer: zaten er tog nog maar 4 in heb ik die maar weg gegeven haha

Serenity

Badass junkie
In m'n string, afgelopen zaterdag. Stuk of 20 in een zakje, op je string duwen. Een inlegkruisje eroverheen in de lengte, en eentje er nog een keer overheen in de breedte, zodat je de plakrand eromheen kan vouwen. Liep wel naar binnen met een luier aan voor m'n gevoel, maar ze merken niks.

Lauu

Badass junkie
Serenity zei:
In m'n string, afgelopen zaterdag. Stuk of 20 in een zakje, op je string duwen. Een inlegkruisje eroverheen in de lengte, en eentje er nog een keer overheen in de breedte, zodat je de plakrand eromheen kan vouwen. Liep wel naar binnen met een luier aan voor m'n gevoel, maar ze merken niks.

wat doe jij veel moeite zeg :confused: je kan het zakje toch ook even in je doos proppen :rolleyes: en er daarna op de wc weer uithalen....

ik doe het gewoon bij mijn ballen met een strakke boxer aan...vinden ze het nooit :grin:

Bovenaan