Waar verstop jij het?

Serenity

Badass junkie
Lauu zei:
Serenity zei:
In m'n string, afgelopen zaterdag. Stuk of 20 in een zakje, op je string duwen. Een inlegkruisje eroverheen in de lengte, en eentje er nog een keer overheen in de breedte, zodat je de plakrand eromheen kan vouwen. Liep wel naar binnen met een luier aan voor m'n gevoel, maar ze merken niks.

wat doe jij veel moeite zeg :confused: je kan het zakje toch ook even in je doos proppen :rolleyes: en er daarna op de wc weer uithalen....

ik doe het gewoon bij mijn ballen met een strakke boxer aan...vinden ze het nooit :grin:

Lekker gezond he, plastic in m'n kut. En dit is totaal niet moeilijk doen, kan zo partijen van 30 stuks meenemen :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
Serenity zei:
Lauu zei:
Serenity zei:
In m'n string, afgelopen zaterdag. Stuk of 20 in een zakje, op je string duwen. Een inlegkruisje eroverheen in de lengte, en eentje er nog een keer overheen in de breedte, zodat je de plakrand eromheen kan vouwen. Liep wel naar binnen met een luier aan voor m'n gevoel, maar ze merken niks.

wat doe jij veel moeite zeg :confused: je kan het zakje toch ook even in je doos proppen :rolleyes: en er daarna op de wc weer uithalen....

ik doe het gewoon bij mijn ballen met een strakke boxer aan...vinden ze het nooit :grin:

Lekker gezond he, plastic in m'n kut. En dit is totaal niet moeilijk doen, kan zo partijen van 30 stuks meenemen :hearteyes:

een sealtje kan makkelijk de kut in...lijkt me zelfs met 30 pillen...maarja misschien prikt het :P heb ik soms...prikkend sealtje bij mijn zak :(

Miss J

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
een sealtje kan makkelijk de kut in...lijkt me zelfs met 30 pillen...maarja misschien prikt het :P heb ik soms...prikkend sealtje bij mijn zak :(

Waarom doe jij zo moeilijk dan? Je kan ze toch ook even in je kontgat stoppen en dan haal je ze er daarna op de wc weer uit? :rolleyes:

Lauu

Badass junkie
Miss J zei:
Lauu zei:

Waarom doe jij zo moeilijk dan? Je kan ze toch ook even in je kontgat stoppen en dan haal je ze er daarna op de wc weer uit? :rolleyes:

ik hou niet zo van dingen in mn aars...bij vrouwen gaat er toch al wat in :P

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
Lauu zei:

"en toen scheurde het zakje"

X_mellOw

Newbie
Kheb skateschoenen, circa's. en in mn lip van mn schoen. sit een rits.!lOwl.
En dat kan ik het bewaren. lang leve skateschoenen!

MRC

Experimenterende gebruiker
X_mellOw zei:
Kheb skateschoenen, circa's. en in mn lip van mn schoen. sit een rits.!lOwl.
En dat kan ik het bewaren. lang leve skateschoenen!

Haha, gemak dient de mens :wink:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Ben een keer recht in mijn ballen gereepen door een neger.
was bij masters of Hardcore :grin: was gelukig nuchter en was niks van plan om te gebruiken ,loopen al genoeg mensen rond daar die t eveel op hebben

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
pinheadlarry zei:
Miss J zei:
Lauu zei:

"en toen scheurde het zakje"
hehe dan ben je zowizo een avondje scheef :hearteyes:
xD

xpressurself

Bewuste gebruiker
Met een stukje ducktape tussen je lul en je ballen plakken, kan een beetje pijnlijk zijn bij het loshalen maar je hebt wel garantie dat je er mee binnen komt.

En voor de meisjes gewoon in een condoom doen, dicht knopen en naar binnen schuiven, ook foolproof!

anoniempje

Bewuste gebruiker
in me bh deed ik het vroeger

hé tegenwoordig is helemaal geacepteerd homo's mannen in vrouwen kleren, kan allemaal
gewoon aanttrekken en doen alsof je neud bloedt :grin:

MCHZK

Belezen gebruiker
MRC zei:
Juist, dat doe ik meestal ook. Ik plaats het vaak onder mn zak. Of ga ik nu wat te ver in detaill :wink: haha. Dit lijkt mij de meest goede plek.

Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?

toen ik werd aangehouden moest ik onderandere m'n schoenen uitdoen , dus bij je ballen lijkt me toch het beste :)

steek ook nooit een zakje wiet tussen de elastiek van je boxershort , politie is niet vies van eens met hun handen in je boxershort te gaan ! :smilingimp:

Doktor

Newbie
Een vriend van me: In een Koran collier, driehoekvormig met een schuifrand, nooit gepakt.
Ik: Sok, schoen, mini-zak spijkerbroek...

Ik hoop dat portiers dit niet lezen... :wave:

waarom niet gewoon in een vloeitje wikkelen en dan onder je tong leggen?
lijkt me handiger dan onder je ballen plakken met ducktape :)

T-Shorty

Experimenterende gebruiker
Doktor zei:
Een vriend van me: In een Koran collier, driehoekvormig met een schuifrand, nooit gepakt.
Ik: Sok, schoen, mini-zak spijkerbroek...

Ik hoop dat portiers dit niet lezen... :wave:

100% gepakt als jze in belgie was ze vozelen in je zaken dus ze zullen ook wel voelen of er iet in het kleine zakje zit

en ik heb men schoene al is uit moeten doen toen ik niet had :tongueout:

Kurwa

Newbie
Screwdriver zei:

Plakken onder uw ballen OMG

Ge steekt da gewoon onder uw ballen he slimmen

Kurwa zei:
Screwdriver zei:

Plakken onder uw ballen OMG

Ge steekt da gewoon onder uw ballen he slimmen

je moet beter opletten sjakie
hierboven las ik een reply van iemand die het met tape bevestigde

:wave:

TrippleKX

Belezen gebruiker
we hebben trouwens nog niet aan de drugshonden gedacht..
maar daar is ook een oplossing voor:wink: wachten totdat iemand ertussen uit word gepikt en dan snel naar binnen:P

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Heb er eigenlijk nooit echt bij stilgestaan, had toen ik veel naar feesten ging vaak mijn pillen gewoon in mijn zak weed of pakje shaq zitten. Hield ik in mijn hand als ik betast werd en liep gewoon verder :P

lol, ik heb gewoon een scheurtje in mn boxer gemaakt en stop het daar altijd, meerdere keren gechecked en ze hebben nooit iets gevoelt XD

Lapzwans

Belezen gebruiker
ik doe het nooit in me boxer, hou nie van strakke boxers, gwoon losse boxers, maja de feesten waar ik kom is nog nooit gecontroleerd (psy-trance party's, peace!). maar doe het meestal uit voorzorg in een klein zakje in me sok onder de palm van je voet of los tusse mn zweetbandje en mn arm :P neem er tog nooit meer dan 2 ofzo mee. Neem mee wat je nodig hebt en loop geen onnodig risico.

Bovenaan