Psyconaut1976 scheef;
Helderziend mischien?of was er een hoger iets dat mij dit liet zien?
Psychonaut, Ik ga er vanuit dat je op de hoogte bent dat psychedelica´s ware sleutels kunnen zijn.
Sleutels van duizenden kamers, met elk een boodschap, betekenissen, inzichten. Ja, tuurlijk is het mogelijk helderziend, helderruikend, heldervoelend, en helderwetend te zijn.
Shamanen, en zoveel andere kleinere volkeren overal ter wereld, gebruiken psychedelica voor zoveel verschillende doeleinden.
Lees hun rituele gebruiken en methodes maar om te trippen naar zoveel werelden, en met veel verschillende doeleinden.Maar ik ga d´r vanuit dat je dit wel weet? Deze ene trip, was een schets van het gevecht van goed en kwaad, ook andere dingen maar dat heb ik weg gelaten.
--------------------------------------------------------------------------------------
Dat zou beetje naief zijn he...zelfde als met dat entiteiten verhaal hierboven------------- Ook kan je wandelen in projectiewerelden, die bewoond zijn door allerlei verschillende wezens en gedaantes . My god, je kunt veel archetypen zien, of onbewuste symbolen en projecties, of eigen projecties, beelden uit het collectieve opvangen, mogelijk kan je telepathie hebben, of knetter helderziend etc worden. Contact maken met bv overledenen, ...zoveel mogelijk etc etc. En vooral in hoge bewustzijnsstadia vertroeven. Hoge inzichten oogsten! Vele symbolen, of archetypn, projecties, geesten en al het mogelijke gebeurt op dat moment in die trip, om je dingen duiderlijk te laten maken....is toch zo?
Daarom, het zijn sleutels, wonderschone, meesterlijk, intelligent en WARM!
(de meeste dan
Groet.