• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Waar zijn de mystici??

Psyconaut1976 scheef;

Helderziend mischien?of was er een hoger iets dat mij dit liet zien?
Psychonaut, Ik ga er vanuit dat je op de hoogte bent dat psychedelica´s ware sleutels kunnen zijn.
Sleutels van duizenden kamers, met elk een boodschap, betekenissen, inzichten. Ja, tuurlijk is het mogelijk helderziend, helderruikend, heldervoelend, en helderwetend te zijn.
Shamanen, en zoveel andere kleinere volkeren overal ter wereld, gebruiken psychedelica voor zoveel verschillende doeleinden.
Lees hun rituele gebruiken en methodes maar om te trippen naar zoveel werelden, en met veel verschillende doeleinden.Maar ik ga d´r vanuit dat je dit wel weet? Deze ene trip, was een schets van het gevecht van goed en kwaad, ook andere dingen maar dat heb ik weg gelaten.
--------------------------------------------------------------------------------------
Dat zou beetje naief zijn he...zelfde als met dat entiteiten verhaal hierboven------------- Ook kan je wandelen in projectiewerelden, die bewoond zijn door allerlei verschillende wezens en gedaantes . My god, je kunt veel archetypen zien, of onbewuste symbolen en projecties, of eigen projecties, beelden uit het collectieve opvangen, mogelijk kan je telepathie hebben, of knetter helderziend etc worden. Contact maken met bv overledenen, ...zoveel mogelijk etc etc. En vooral in hoge bewustzijnsstadia vertroeven. Hoge inzichten oogsten! Vele symbolen, of archetypn, projecties, geesten en al het mogelijke gebeurt op dat moment in die trip, om je dingen duiderlijk te laten maken....is toch zo?
Daarom, het zijn sleutels, wonderschone, meesterlijk, intelligent en WARM!
(de meeste dan ;-)

Groet.

Heey, spacekonijn,

zulke para bad-trips maken maar zeer weinig mensen mee, komt niet door de drugs maar grotendeels door wat er sowieso al in je hoofd gaande is.

Mij is duiderlijk dat dit HOCUS POCUS voor je is, maakt niet uit hoor ......
Zoals ik al schreef DIT WAS GEEN!! BAD-TRIP konijntje ...
Deze dingen zijn dr in de wereld, in de geest in de kosmos in whatever en alles gaande.... Processen zien van geboorte-dood, orde-chaos, bloei en verdorring, adem adem en eeuwig ademde ritmes geleid door beweging, klank en kleur. Ik weet niet hoe jou´n trips z i j n ??

Ik wil graag één ding zeggen:

Aether, met alle respect, je hebt hebt hier natuurlijk niet over feiten. Dit is jóuw belevingswereld. Ik denk dat spacekonijn bedoelt dat je tript zich vormt naar dingen waar je ook al mee bezig bent op momenten dat je nuchter bent. Zo denk ik er eigenlijk over.

Maar ik denk toch dat we niet meer kunnen dan speculeren en ervaringen en meningen delen, bewijzen kunnen we het niet, toch?

Daarom, het zijn sleutels, wonderschone, meesterlijk, intelligent en WARM!
(de meeste dan ;-)

Ik snap wel wat je bedoelt alleen interpeteer ik ze denk ik anders.
Ik heb zovaak terugkerende figuren en symbolen gezien die ik terug vind in bv Maya sculbturen,maar denk dan zo...ahaa daar hebben die rakkers die motiefjes dus vandaan..snappie..heel luchtig pak ik dit op.

Dat een trip vele sleutels heeft naar kamertjes is een feit
in mijn geval altijd in het goede.Levensvragen en omgangen met bekende
die je moet waarderen ipv het zomaar voor lief hebben.Maar ook omgekeerd dat je door bepaalde mensen heenkijkt en hun ware aard kan zien.

Ik kan niet anders zeggen dat trippen mij een beter mens heeft gemaakt .
Hoe iedereen zijn trip beleeft moet iedereen zelf weten.
Ik gebruik ze voor 1.toch de Lol * lachen* zoals je nooit gelachen hebt
dit is namelijk een ontlading van hoog niveau.Mensen zeggen welleens lachen is gezond.dit is ook echt zo.
2.Therapie dwz dat ik mijn leven wat gezonder leef en hier meer mee bezig ben.

Leefde voorheen namelijk te snel met sosa en de hele bende erbij...
Door die gein,als je al lang gebruikt vergeet je hoe leuk de kleine dingen zijn in het leven.Door een trip kan je jezelf nog eens lelijk in de spiegel zien,hoe je bezig bent...

hehe nu ga ik ook diep..maar het is zo..

Mary,

Aether, met alle respect, je hebt hebt hier natuurlijk niet over feiten. Dit is jóuw belevingswereld. ------ja en nee, ik weet dat als ik mn reizen aan shamanen zou vertellen, dat die heel goed weten waar ik et over heb.

Wat dacht je dan van mensen die synchrome trips hebben?....hoe kan dat volgens jou?? Hoe kan het, dat ik een keer in de bossen van arnhem getript heb, en mijn vader op dat zelfde moment in groningen getript had, en wij identieke waarnemingen gehad hebben, tegelijkertijd?? COLLECTIEF BEWUSTZIJN MISSCHIEN?? kosmische netwerken, wat blauwdrukken bevat van het "al", en geesten die hier voor open staan, soort gelijke trips kunnen krijgen??

melissa zei:
tja sorry hoor maar bestaan er standaard regels over hoe iemand zijn drugs beleving moet hebben......
ik vind t nogal neerbuigend hoe je iedereen hier"afzeikt".

ik lees zojuist is alles door,en denk dat ik t wat verkeerd begrepen heb gisteren,mijn excuses
toch vind ik t maar een heel vreemd iets........die trip belevingen.
mijn vriend heeft ook eens paddo"s gebruikt en beweert dat t een hele heftigge beleving is.
ik zou t maar niks vinden om de controle over jezelf te verliezen,dingen te zien die er niet zijn.
maar ik moet zeggen zoals aether t brengt........maakt t me wel nieuwsgierig.

:wink:

Aether,
Ik snap je helemaal!
Ik ervaar ook soortgelijke taferelen.
Dit term noem ik altijd psychonaut(en).
Een psychonaut: is een soort geestelijke verkenner, waarin de hersenen een spirituele wereld afspelen.
Ik ben ook een (para-)psychonaut en ken website ook (www.psychonaut.com)
Ik wil nog wat kwijt,
" een bad trip krijg je pas als je in die val inloopt.
Dus ontwijkt al die valkuilen en loop gewoon rechtdoor en denkt je alsof die kuilen niet bestaat."
Hoe harder je trippen hoe hoger de kosmostisch-niveau ervaart..
Klinkt gek, maar het is niet zo, Zie mij als een para-psychonaut.
Ik exprimenteer graag met geestelijke gebieden. Wat iets niet besta, daar onderzoek ik vooruit hoe dit alles veroorzaakt. Zoiets van para-normaal verschijnselen onderzoeken.
Dus para-psychonaut. :D
De meesten denken mij dat ik wel een "kierewiet" persoon en zeiden dat ik zo gek als de deur.
Ach, daar trekt ik niks aan en blijf in de geesten geloven en ook in paranormale verschijnselen. :mrgreen:

Terug
Bovenaan