Waar?

Music junk

Experimenterende gebruiker
Vanavond zal ik net zoals julie niet de enige zijn die op een leuk feest een pilletje wil gaan slikken, ik neem er 5 mee en verwacht er 2 of 3 te nemen maar waar zal ik ze verstoppen tijdens het foulieren? wat is het verstandigst en waar doen julie het altijd?

Frisko

Badass junkie
Music junk zei:
Vanavond zal ik net zoals julie niet de enige zijn die op een leuk feest een pilletje wil gaan slikken, ik neem er 5 mee en verwacht er 2 of 3 te nemen maar waar zal ik ze verstoppen tijdens het foulieren? wat is het verstandigst en waar doen julie het altijd?
in een zakje,in je onderbroek(onder je balzak) of tussen je billen ofzo :flushed: :openmouth: :grin:

Kleine_Tripster

Experimenterende gebruiker
Misschien een wat meer hygienische plek, in je schoen/sok ofzo? :P
Btw, gaat met een zippo dat alarmding niet af? ( niet dat ze in je zippo gaan kijken ofzo.. :grin: maar ik schrik me altijd kapot als zon ding afgaat terwijl ik shit bij me heb )

cunt

Wijs gebruiker
daarom moet je je aansteker ook altijd uit je zak halen als je door zo'n ding loopt :wink:

ik doe het ook eigenlijk altijd in m'n sok ..

A

Anonymous

Gast
zo'n doosje wybert, je maakt een klein compartimentje, daar doe je pillen in. Laat de rest van de wybert er in zitten, en je pakt een wybertje voor de uitsmijter(geen pil dus),eet em op en en leg em neer. Ze kijken er toch niet in want er zit wybert in. Toch??

boy

Bewuste gebruiker
BobG zei:
zo'n doosje wybert, je maakt een klein compartimentje, daar doe je pillen in. Laat de rest van de wybert er in zitten, en je pakt een wybertje voor de uitsmijter(geen pil dus),eet em op en en leg em neer. Ze kijken er toch niet in want er zit wybert in. Toch??

Als ik een uitsmijter zou zijn, dan zou ik zeker wel elk pak snoep, peuken of wat dan ook met een vakje erin, helemaal openschroeven totdat ik zeker weet dat er geen drugs in zitten. Gewoon in je boxer, daar kijken ze nooit.

Bollie

Bewuste gebruiker
als je buitensmijten bent van een dischotheek en er staan honderden mensen aan te schuiven om binnen te mogen. Ga je die allemaal controlerne op aanstekers of doosjes ???

GOOD LUCK :beer:

ik heb wel een vette truc , het gaat wel enkel met relatief kleine X

het gaat als volgt :), neem hulzen en tabak (om zelf sigaretten te maken) pleur een paar pillen in de huls , hopsa wat tabak erbij en klaar lekker tussen de marlboros en binne

zozo meteen een eerste post

Ellesdee

Badass junkie
cunt zei:
dallandra zei:
zorgen dat je altijd een dame bij je hebt :mrgreen:
heb ik vrijwel altijd, maar heb meestal liever niet dat hun weten dat ik gebruik ..

hmmmzz... een undercover drugs gebruiker... zijn die vrouwen dan ook vriendinnen van je? en waarom heb je liever niet dat ze weten dat je gebruikt>??

Ellesdee

Badass junkie
Alfred Jodocus Kwak, bana, Bello, blanke-vlablaffer, blauwaderige yoghurtpomp, bout, brandslang, broer, calippo, Curaçaoenaar, derde been, dikkie-dik, elfde vinger, fallus, Faucompret, fikkie, Filiberke, fluit, flosh, flurk, Frederik, genotsknots, Gerrit, geweer, handvat, hengel, hoogteroer, ijsje, Jaap Stam, Jan zonder handjes, Jodocus, johnny, Jommeke, jongeheer, jongensvagina, joystick, kaneelstok, kindermaker, de kleine, kleine generaal, klok-en-hamerspel, knakworst, knoert, lange willy, lans, lat, leuter, lid, loeres, loert, lubbertuit, lul, middelste vinger, mik, neukstaaf, paal, piel, pieleman, pielemuis, piemel, piepel, pieterman, pik, Pilatus, plasser, poereloere, pook, potlood, puddingbuks, robbeklopper, rammelaar, rampetamp, roede, roer, sannie, schlong, sjimmie, sjors, sl*gwerk, slamassel, slinger, slurf, sniggel, snikkel, spermaspuiter, spuiter, staaf, staafmixer, stramme kabouter, stratenmakersstoetje, stuk, stijselaar, suske, tamp, tampeloeris, vermaak, vleeslolly, vleessabel, vruchtbare lucifer, vogel, wicked willy, wiebel, wiedel, Willy Wortel, winterpeen, worst, wortel, zjang, zwager, zwans, 7-gradenknuppel,...

cadou

Belezen gebruiker
die tip met die sigarettenhuls is een goeie, ik gebruikte dat ook vaak en dat ging altijd goed, verder is een sok/bh/boxer ook een ideale oplossing.
En als je de situatie niet vertrouwd slik je er buiten 1 of 1,5, als je dan toch gepakt wordt, en je raakt de rest kwijt aan de beveiliging, kan je toch nog lekker knallen binnen.

septerrac

Newbie
als ik naar een feest ga, dan heb ik altijd mn nike classic's aan.
voordeel van de classic's is dat de tong/lip ( hoe noem je dat ding eigenlijk :confused: ) erg bol/dik is daar maak ik aan de binnenkant een kleine snee in, en haal de vulling eruit, en stop daar mn shit in..

heb het bij qlimax al meegemaakt dan mn schoenen ff uit moesten, en in mn boxer blijft t never nooit niet goed zitten

Bovenaan