waar?!

takedown84

Belezen gebruiker
Hey,
Ik heb onderant weer paar pille, maar waar moet zou ik ze kunnen verstoppen?! Vorige keer bijna betrapt door men ouders, khad er 1 en in een oude spellekesdoos gestoken, die stond daar toch al jaren in de kast.
Dat weekend had ik het eruitgehaalt en meegenomen. Ben daar op de camping blijve slapen en kom dus volgende dag thuis, staat die spellekesdoos op tafel, dus kwil wel goede verstopplaats vankeer... dus mijn vraag is: "waar verstoppen jullie ze?" :tongueout:

DreamWeaver

Badass junkie
Midden op m'n bloody bureau, tussen de P99 en de coke.

Seriously.. oldschool-in boeken waar een stuk uit de pagina's gesneden is. Grotere hoeveelheden in tupperware :smoke:

Lana

Wijs gebruiker
Mijn broer verstopte vroeger, toen we nog bij onze ouders woonden, altijd alles in een klepje van z´n televisie. Of in het klepje van z´n videorecorder. Maar dan wel de stekker eruit halen voordat je er iets in stopt.

Ik had vroeger een dik verhaaltjesboek waar ik een vakje uit de pagina´s heb gesneden. Daar verstopte ik alles in. Toen was ik 11 en het vakje was ter grootte van een pakje sigaretten :tearsofjoy:

Leiden32

Newbie
takedown84 zei:
Hey,
Ik heb onderant weer paar pille, maar waar moet zou ik ze kunnen verstoppen?! Vorige keer bijna betrapt door men ouders, khad er 1 en in een oude spellekesdoos gestoken, die stond daar toch al jaren in de kast.
Dat weekend had ik het eruitgehaalt en meegenomen. Ben daar op de camping blijve slapen en kom dus volgende dag thuis, staat die spellekesdoos op tafel, dus kwil wel goede verstopplaats vankeer... dus mijn vraag is: "waar verstoppen jullie ze?" :tongueout:

In je schoen zool, binnenzool eruit en klaar.. :sunglasses:

DreamWeaver

Badass junkie
Leiden32 zei:
takedown84 zei:
Hey,

In je schoen zool, binnenzool eruit en klaar.. :sunglasses:

Noem je de topicstarter nu heel subtiel een halve zool? :P

Xtc Bob

Belezen gebruiker
gaat het maar over 1 pil??
dat krijg je tog overal verstopt in een pen ofzo de vulling er uit halen

Freezing

Bewuste gebruiker
ik heb een webcam waar je batterijen in kan doen ( kan je ook draagbaar gebruiken ) dus batterij eruit, zooi erin, klep dicht :)

ofin mn rookmelder ( plaats waar de batterij zit )

ook wel eens in de boxen van mn oude stereo.

Carlitos

Badass junkie
Idd zijn wel goede plekken.
Je kan zelf toch wel iets vinden waar het in kan :rolleyes:

Coke verstopte ik altijd in me telefoon :) ..
En pillen eigenlijk in een soort busje tussen wat oud speelgoed..

:wave:

Bovenaan