Waarom gebruik je GHB

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Waarom gebruik je drugs???

Om uit je naad te gaan natuurlijk.

Om te genieten en om duizend andere redenen...

:hearteyes: :hearteyes:

Iemand ervaring met Gamma Flippen? MDMA + GHB.

W.F.L.

Badass junkie
Fishhead0707 zei:

Not yet.. Volgende keer dat er MDMA in gaat zowiezo! :grin: Hoe is het échte combineren eigenlijk? Dat zal wel een buzz geven van.. :hearteyes:

En waarom, GHB is de lekkerste downer ooit, het voelt fysiek zó goed aan, je wordt er zo chill van, qua verslaving valt het allemaal wel mee, het is goedkoop, niet heel erg schadelijk en het neemt de negatieve kanten van uppers weg, het echte combineren is gewoon het beste wat er is, het is ook geen typische downer die alleen maar je problemen verdoofd want dat doet het helemaal niet, je emoties worden er zoveel sterker op en de muziek en alles wat mooi is wordt mooier.. Nu jij weer :grin:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
W.F.L. zei:
Fishhead0707 zei:

Not yet.. Volgende keer dat er MDMA in gaat zowiezo! :grin: Hoe is het échte combineren eigenlijk? Dat zal wel een buzz geven van.. :hearteyes:

En waarom, GHB is de lekkerste downer ooit, het voelt fysiek zó goed aan, je wordt er zo chill van, qua verslaving valt het allemaal wel mee, het is goedkoop, niet heel erg schadelijk en het neemt de negatieve kanten van uppers weg en het echte combineren is gewoon het beste wat er is en het is ook geen typische downer die alleen maar je problemen verdoofd want dat doet het helemaal niet.. Nu jij weer :grin:

Eeh. Niet zo verslavend? GHB is wel degelijk verslavend en als je er eenmaal verslaafd aan bent heb je echt een probleem. Het is namelijk ook lichamelijk verslavend. Als je cold turkey afkickt kan het dodelijk zijn. Enne niet heel erg schadelijk? Klein beetje teveel G en je kunt in coma raken.

W.F.L.

Badass junkie
GHB is lichamelijk verslavend ja, ik bedoelde dat het bij mij qua verslavingspotentie wel meevalt. Eerst dacht ik van niet, maar ik kan er gewoon afblijven als ik het in huis heb, net zoals speed. Cocaïne is dan weer een ander verhaal. En ja, verslaving lijkt me bepaald geen pretje inderdaad, maar geen enkele verslaving aan harddrugs is leuk.

En klein beetje teveel G en je kunt in coma raken? Dan doseer je echt niet nauwkeurig genoeg.. Ik heb al vaak zat naar mijn gevoel een klein beetje teveel G op gehad en ik ben nog nooit out gegaan en heb nog nooit moeten kotsen, omdat ik voorzichtig ben ermee. Zowiezo eer je in coma gaat moet je toch wel al veel nemen lijkt me, maar goed, kijk naar wat ik neem is 2 a 2,5ml max (50% ofzo, iig niet verzadigd, dan is het 1.8-2.0ml) en nog nooit problemen gehad. Ik ben niet zo stom om die grens op te zoeken.. En het effect dat ik er van krijg is gewoon heel erg chill! :grin:

Elfquest zei:
De intensiteit die het aan alles geeft. Je bent net een kind. Verrukt van de dingen die je mooi vind, muziek, films, mensen, intens verdrietig om dingen die je echt raken.. je ineens bewust van wat je nou echt ergens bij voelt. Gebruik het.. die muur die omlaag gaat. Je kan er nuttige inzichten van krijgen over wat er diep van binnen bij je speelt.

Wackie

Belezen gebruiker
Is dat een probleem dat, knock out gaan of in coma zoals je het noemt ?

Ik gebruik het juist daarvoor namelijk. Geen enkel slaapmiddel zo goed als GHB. 4 ml ofzo en ik slaap gegarandeerd.

W.F.L.

Badass junkie
Wackie zei:
Is dat een probleem dat, knock out gaan of in coma zoals je het noemt ?

Hangt ervan af welk effect je zoekt en ja het is een probleem als je in een coma raakt en je ademhaling teveel onderdrukt wordt, je hart stopt met kloppen en je dood gaat. :P

Lijkt me trouwens best een fijne manier om te sterven :grin: Nou ja, moest ik de keuze hebben dan hé, ik wil helemaal nog niet dood :P fuck no :sunglasses:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Mijn mening blijft, bij de juiste dosering GHB is het een geniaal middel :hearteyes:

Inderdaad al het goede van drugs...

Maar er zijn inderdaad genoeg nare verhalen en ervaringen mee en het is zeker niet risicoloos. Maar het ligt ook aan jezelf hoe je er mee omgaat.

GHB is zeker wel schadelijk voor je lichaam in grote mate, maarja kom op: ALLE DRUGS IS SLECHT VOOR JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daarnaast is elke verslaving eigenlijk foute boel, drugsverslaving zeker.

Maar heb je de kracht en de zelfbeheersing om niet te overdoseren en niet verslaafd te raken. Dan is GHB natuurlijk wel een heel leuk middeltje.

De Gammaflip staat dan ook zeker op mijn lijstje.

high life

Newbie
ik gebruik ghb bij het muziek maken! krijgt er veel inspiratie van en muziek klinkt echt goed met ghb :grin: :grin: :grin: dikke joint erbij en het is 1 groot feest

Maxime

Experimenterende gebruiker
Wreed, doe ik ook :tearsofjoy: :tearsofjoy: Zoals filters klinken op GHB, je kan er zoveel gevoel in leggen, je neemt je tijd om die ene synth toch nog even te tweaken, die phasor op de hihat kan nog iets trippy'er, reverbs & release tweaken alles mooi helder maken. Awsome !!! :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan