Sweet_Shadow zei:Ik gebruik wiet en hasj voor de ontspanning. Meestal luister ik dan naar muziek of kijk ik tv. En soms rook ik het ook als ik naar een concert ga, voor een andere (intensere) beleving. Ik vind het effect relaxt.
Enne met paddo's ben ik begonnen vanwege nieuwsgierigheid en fascinatie voor de dingen (tripverslagen) die ik gelezen had en trouwens.. de allereerste intresse is ontstaan door de verhalen van mijn vader. Ik denk dat ik nog vaak tripmiddelen zal gebruiken, omdat ik het heeel interessant vind. Leerzaam ook. En hmm.. die nieuwsgierigheid blijft !! Er valt zoveel te ontdekken.
Zoo dat is mijn motivatie![]()
spacekonijn zei:mn pa zei ooit in de auto :
Speed en xtc dat is slecht voor je moet je niet doen . maar paddos en LSD kun je veel van leren zou misschien best wel iets voor jou zijn..
toen vertelde ik m dat ik al 1 x paddos had gedaan en dat vond hij best tof![]()
jaja zei:Ik vind dat je alles wat het leven te bieden (en je interesse) heeft moet proberen.
Dat is toch ook leukFrenky zei:Ik vind het heel leuk om wat uit dat packie te hale en er dan me best op doen om een heel mooi recht lijntje te maken en zo min mogelijk op mijn pasje te late zitten.
.
Mr. XTC zei:ik ben ooit begonnen uit nieuwsgierigheid, toen is me het spacen zo goed bevallen dat ik niet meer ben gestopt. ik vind het gewoon heel erg lache om met een paar maten lekker te spacen
furny zei:Tja waarom ik drugs gebruik...
- omdat het elke keer weer zo'n lekker gevoel geeft
- om even "afzwezig" te zijn van de realiteit van de dag
- door de verhalen van vrienden, forums etc....dat prikkelt te nieuwsgierigheid :P
- toch ook wel omdat het (harddrugs) verboden is, en het wel een extra spanning geeft dat je iets doet wat niet mag
- om mezelf te bewijzen dat ik het in de hand kan houden (lukt ook nog steeds wel)
- omdat ik pro-drugs ben...mits je jezelf kan beheersen in het gebruik...en dat is nou net het moeilijke voor de meeste mensen.
Euhm zoiets?
Ciao
Ferry