Waarom in vredesnaam?

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Waarom vervuilen die trailerpark pillendrukkers in godsnaam de XTC markt met hun mCCP?

Is het goedkoper?
Is het makkelijker aan te komen?
Zijn sommige pillendrukkers sadisten?

De laatste 5 pillen die ik hier in mijn omgeving heb gehad bevatten allemaal mCCP. Nou word dit soort troep ook altijd verkocht door van die hiphop straat schoffie mongooltjes waarvan ik me echt afvraag hoe traag die andere sperma cellen wel niet zijn geweest bij de bevruchting. Als je ze vraagt naar de hoeveelheid MDMA in de pillen, bleren ze altijd astronomische hoeveelheden als 180mg en beweren ze dat hun pillen uit "100% pure MDMA" bestaat.

Damn ik heb het echt gehad met dit soort laag bij de grondse pisvlekken die hun bestaan niet waardig zijn. Ik heb vannacht alle kroegen bij langs geweest om deze mongool proberen te vinden, m'n geld terug te eisen en hem een flinke bitchslap te geven voor mij dit vergif proberen te verkopen. Hij was foetsie natuurlijk en z'n telefoon nam die niet meer op.

Met z'n superknaller gespikkelde rode mitsubitsi's :kots:

Waarom trap ik nog in dit soort grappen :kots:

Maar waarom mCCP, kan iemand mij dat duidelijk maken?
Ik heb vandaag al de hele dag koppijn van die troep! :angry:

J86

Bewuste gebruiker
1 woord:

GELD

Nog vragen?

Sja tis erg op dit moment.
Ik kon gelukkig via vrienden wat vinden en heb nu geen enkel probleem meer, dus het bestaat nog steeds in ieder geval. Maarja ik heb ook 2 maanden lopen zoeken.

Vertrouw niemand als je er geen goede reden voor hebt

tomz0r

Badass junkie
martin van nu zei:
Nou nou, die gast zou zich moeten schamen zeg, op deze manier geeft hij drugdealers een slechte naam.

Inderdaad, die drugsdealers verdienen dit niet. Het zijn natuurlijk beste mensen die niks verkeerd doen. Belachelijk dat ze een slechte naam krijgen.

Sarori

Bewuste gebruiker
Kees Klapkaak zei:
Omdat je er kennelijk in wilt trappen...

De schoorsteen van de dealer moet blijven roken. Bij gebrek aan MDMA doen ze er wat anders in. En zolang er nog mensen zijn die zich willen laten bedonderen rinkelt de kassa vrolijk door.

Net als dat er nog steeds mensen magnetische armbanden kopen voor een zogenaamde betere gezondheid....als JIJ het gelooft lacht de verkoper vriendelijk met je mee :)

Welkom in de wondere wereld van de economie! :P

RSD-NL

Newbie
Maar waarom dan die MDMA schaarste. Er doen allerlei theorieën de ronde, maar twijfel aan de geloofwaardigheid ervan.

Sarz

Belezen gebruiker
Sarori zei:
Kees Klapkaak zei:

De schoorsteen van de dealer moet blijven roken. Bij gebrek aan MDMA doen ze er wat anders in. En zolang er nog mensen zijn die zich willen laten bedonderen rinkelt de kassa vrolijk door.

Net als dat er nog steeds mensen magnetische armbanden kopen voor een zogenaamde betere gezondheid....als JIJ het gelooft lacht de verkoper vriendelijk met je mee :)

Maar waarom verkopen ze dan niet gewoon pillen die uit alleen bindmiddel bestaan in plaats van er mCPP doorheen te pleuren..?

tomz0r

Badass junkie
Sarz zei:
Sarori zei:
Kees Klapkaak zei:

Maar waarom verkopen ze dan niet gewoon pillen die uit alleen bindmiddel bestaan in plaats van er mCPP doorheen te pleuren..?

Omdat mCPP wel werkzaam is en de gebruiker in de veronderstelling kan zijn dat hij een MDMA-pil slikt die verkeerd valt. Als een pil niet werkzaam is kan je de dealer er sowieso op aanspreken dat het kutpillen zijn, bij mCPP hoor je de dealer vaak zeggen dat hij nooit zulk soort klachten heeft gehad en dat iedereen er enthousiast over is.

paulXTC

Bewuste gebruiker
meeste mensen die xtc gebruiken weten niet eens dat MDMA de werkende stof in de pil is en dat er veel verschil is in allerlei soorten pillen.
Je hoort overal van die gasten; "Ja, ik heb gister 4 blauwe mitshubisis genomen, dope shit of niet!!!" en dat soort dingen, je krijgt natuurlijk wel een ander gevoel van mcPP dus de meeste mensen denken dat het dan werkt (placebo-effect) en vinden het "goeie shit."
De verdieping in drugs is zeer laag in nederland, Als ik tegen mensen zeg dat ik in het weekend me joint rook dan krijg ik gelijk al zo'n naambordje op m'n hoofd van 'ow, die jongen blowt, wat een junk, terwijl ze zelf met hun mooie verhalen komen van ; "ik was vrijdag lam, dit en dat. Zaterdagavond kotste ik de hele straat onder, vet stoer. En zondagmorgen een biertje opentrekken."
Dan denkt ik van DUDE, get a life

Antigone

Belezen gebruiker
paulXTC zei:
........je krijgt natuurlijk wel een ander gevoel van mcPP dus de meeste mensen denken dat het dan werkt (placebo-effect).......
Das niet helemaal waar hoor. Er zijn echt mensen die lekker gaan op MCPP. Mazzelaars :)

Placebo is iets dat echt helemaal niets is en mensen denken dat het goede shit is. Wat op
zich dan ook wel weer grappig is, want als het werkt werkt het :grin:

Het gros ligt echter kotsend van ellende van de MCPP onder 3 dekens met een knallende
koppijn misselijk te wezen. Overigens noem ik het al tijden MCCP, ik zie nu pas dat jij
het met dubbel P schrijft. Ik heb het effe nagekeken en je hebt daarin dan weer gelijk :sunglasses:

Sarori

Bewuste gebruiker
Al zijn die armbanden nog zo magnetisch als de hel
Het bedrog openbaart zich al heel snel
Zelfs Nico Haak geeft het nu ruiterlijk toe
Hij is die ijzeren krengen inmiddels doodmoe
De failliete zanger, ten einde raad maar wel een beetje wijzer
Kreeg uiteindelijk toch nog hulp.... van een handelaar in oud ijzer

On topic...
Ik heb één keer zo´n MCPP pil gehad en het was een complete ramp. De hele avond verpest. In plaats van de gewenst high werd iedereen lichtelijk misselijk en doodmoe. Weg was de sfeer...niet echt handig op een seksfuifje :grin:

Gelukkig bleek de dealer bereid alle 40 nog overgebleven pillen terug te nemen en te vervangen door wat lekkerders. Het kan dus nog :wave:
Geen MCPP meer voor mij dus.

HarryNak

Experimenterende gebruiker
Sarori zei:
Al zijn die armbanden nog zo magnetisch als de hel
Het bedrog openbaart zich al heel snel
Zelfs Nico Haak geeft het nu ruiterlijk toe
Hij is die ijzeren krengen inmiddels doodmoe
De failliete zanger, ten einde raad maar wel een beetje wijzer
Kreeg uiteindelijk toch nog hulp.... van een handelaar in oud ijzer

On topic...
Ik heb één keer zo´n MCPP pil gehad en het was een complete ramp. De hele avond verpest. In plaats van de gewenst high werd iedereen lichtelijk misselijk en doodmoe. Weg was de sfeer...niet echt handig op een seksfuifje :grin:

Gelukkig bleek de dealer bereid alle 40 nog overgebleven pillen terug te nemen en te vervangen door wat lekkerders. Het kan dus nog :wave:
Geen MCPP meer voor mij dus.

seksfeestje??

Albino

Bewuste gebruiker
Mja.. ik kan nog bij 2 mensen mdma pillen halen. Geen zooi dus..
Maar ik hoor wel van veel mensen dat ze troep krijgen.. Helaas maar ben toch geen pillen fan doe mij maar een :stoned:

pandalicious

man toch, lees de vn rapporten van de narcotics brigade, komt juist niet terug. de markt is niet opeens opgedroogd. er is een gestage afname van safrool sinds 2004-2005 over de ganse wereld. De flikken hebben gewonnen, en ze zijn er trots op. en euh, xtc is nu ook geen coke of heroine, waar ganse groepen bewapende bendeleden patrouilleren. dus de kans dat er "geheime" boomgaarden komen, acht ik klein.

Dopezilla

Badass junkie
Ik gok wel dat het terugkomt, men vindt wel een weg.
En daarbij, de drugs politie zegt altijd dat het goed gaat met 'the war on drugs'.

Beetje jammer van de schaarste, volgens mij heb ik laatst ook 'n nepperd gehad.
Of het MCPP was weet ik niet, maar echt chill was het niet. Domper.

Ik moet eens wat kanalen nagaan, denk ik.

Laten we hopen dat de mdma snel weer terugkomt. ;o

Olle

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Die gluiperigeallerlaagstekalendekolotenderappertjhus met hun leugenachtigeversnedenbaggertabletthjusssss

Ja Kees ....
Ik ken ze allemaal ... een voor een .... er is er maar 1 die echt ergens voor staat.

Das Sinterklaas en ja ...... dromen kunnen uitkomen en Sinterklaas bestaat.

:hearteyes:

:wave:

Jullie zullen toch moeten stoppen met craven, ALLE MDMA IS NU AFVAL ALLES IS RESTAFVAL OUDE PARTIJEN AFGEKEURDE NEP MDMA.
Geduld .... hoelang denken jullie dat Nederland zonder MDMA kan blijven ?
Niets is voor eeuwig, de PMK olie zal spoedig weer vloeien, dus zullen de harde kilos 84% cristal weer spoedig in Nederland aanwezig zijn.

pandalicious

http://www.unodc.org/documents/wdr/WDR_ ... ng_web.pdf

enkele quotes

Decreases were also noted in ecstasy precursors 3,4-MDP-2-P (from 12,924 to 8,816 litres; a 32% decrease), piperonal (from 6.2 mt to just 107 grams) and safrole (from 5,707 to 39 litres). The pre-precursor phenylacetic acid also decreased from 47.7 mt to 1.1 mt.8

There is growing evidence of manufacture involving precursors outside international controls such as pharmaceutical preparations, natural ephedra plant extracts, and currently unrestricted chemicals (e.g., benzaldehyde, N-acetyl-pseudoephedrine acetate, phenyl- acetylcarbinol, N-methyl-DL-alanine).

Comparing these results with those of previous years suggests that the importance of the Netherlands, Belgium and Germany as producers of amphetamine has been declining.

Over the last five years the Netherlands reported the largest total P-2-P seizures
in Europe; but like most ATS precursors, these seizures have been declining (from 18,238 litres in 2001 to 6,280 litres in 2004 and 174 litres in 2006). Europe as a whole accounted for 92% of global P-2-P seizures in 2006.

Beginning in 2003, laboratories were increasingly reported in North America (USA and Canada) and decreasingly in Europe (specifically the Netherlands and Belgium).62 Progressively, more ecstasy is being produced in large scale laboratories for the domestic market within North America. Organized criminal groups, operating out of Canada, have become active in the manufacture of ecstasy and are supplying the USA and Australian markets. In 2006, all of the ecstasy laboratories identified in Canada were of the super-lab variety

Over the period of 2001 to 2005, European seizures of ecstasy precursors (expressed in potential MDMA manufacture equivalents) accounted for 60% of global ecstasy precursor seizures. In 2005, this proportion fell to 32% and, in 2006, Europe accounted for a mere
16%.

wellicht hier een stukje antwoord op je vraag !!!!??????

Trimbos vreest gevolgen steeds slechtere xtc

(Novum) - Het Trimbos-instituut vreest voor de gevolgen van de toename van slechte xtc-pillen op de Nederlandse drugsmarkt. Dat heeft een woordvoerder van het Trimbos-instituut woensdag gezegd. In de helft van de pillen wordt tegenwoordig niet meer de werkzame stof MDMA aangetroffen, maar mCPP.

Van deze stof gaan de meeste mensen zich ziek voelen. Zo kunnen ze last krijgen van misselijkheid en duizeligheid. Nederland telt naar schatting enkele tienduizenden xtc-gebruikers. Gebruikers kiezen door de aanhoudend slechte kwaliteit van de xtc-pillen mogelijk steeds vaker voor meer verslavende drugs, vreest het instituut.

Het gaat hierbij bijvoorbeeld om speed, cocaïne of ghb. "Vooral over deze laatste stof maken wij ons zorgen. Ghb is een heel lastige drug. Neemt iemand er iets teveel van in, dan raak je in een coma." Sinds kort is daarbij bekend dat ghb verslavend is. Zomaar afkicken ervan kan volgens de woordvoerder ook nog eens heel gevaarlijk zijn.

Sinds 2000 schommelde het aantal xtc-pillen dat geen MDMA bevatte tussen de drie en twaalf procent. In de tweede helft van vorig jaar steeg het aantal xtc-pillen zonder MDMA dat het Trimbos-instituut onder ogen kreeg tot uiteindelijk 34 procent in het laatste kwartaal van vorig jaar. Inmiddels is dit volgens de woordvoerder toegenomen tot vijftig procent.

Trimbos vermoedt dat de problemen met de xtc-pillen komen door een tekort aan grondstoffen. "We weten het niet zeker, maar we hebben geruchten gehoord dat deze producten vooral uit China komen en dat daar sinds de Olympische Spelen steeds meer toezicht wordt gehouden, wat de productie van goede xtc-pillen bemoeilijkt."

kiekert

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
Koop dan gewoon MDMA kristallen??
Zo'n post van een mod :openmouth:

Als er geen MDMA is om in pillen te stoppen, dan is er ook geen MDMA kristal. Dat is gewoon dezelfde stof, maar dat wist je ook wel.

Er is gewoon geen grondstof om MDMA van te maken, klaar. En dat er dan nog wat kleine voorraadjes e.d. zijn, betekent niet gelijk dat de hele crisis over is. Ik heb ook nog veel pillen in huis, als ik die verkoop is de crisis niet over.

Bruxelles

Newbie
Solidius zei:

Denk dat hij wil zeggen dat het gewoon beter is om op zoek te gaan naar MDMA kristallen dan een eeuwige zoektocht te starten naar pillen zonder al te veel rotzooi.

Solidius

Badass junkie
kiekert zei:
Solidius zei:
Zo'n post van een mod :openmouth:

Als er geen MDMA is om in pillen te stoppen, dan is er ook geen MDMA kristal. Dat is gewoon dezelfde stof, maar dat wist je ook wel.

Er is gewoon geen grondstof om MDMA van te maken, klaar. En dat er dan nog wat kleine voorraadjes e.d. zijn, betekent niet gelijk dat de hele crisis over is. Ik heb ook nog veel pillen in huis, als ik die verkoop is de crisis niet over.
Bij de plaatsen waar ik uitga zijn er tientallen mensen die redelijk tot goede kwaliteit MDMA kristallen in de aanbieding hebben, en dan heb ik het niet over 'voorraadjes' uit 1995 maar kakelvers spul. Ben je al eens mCCP kristallen tegen gekomen? Dacht het niet.

Bruxelles zei:
Solidius zei:

Denk dat hij wil zeggen dat het gewoon beter is om op zoek te gaan naar MDMA kristallen dan een eeuwige zoektocht te starten naar pillen zonder al te veel rotzooi.
Kijk, jij snapt m' :wink:

proton

Belezen gebruiker
sorry, maar niet slim of van een mannetje op straat pillen te kopen en te geloven dat ze goed zijn.... en dan heb ik me zacht uitgedrukt...

dollegekske

Bewuste gebruiker
pff echt he die mcpp kutspull..
had paar weke trug ook pille waarvan ik zeker wist dat dat erin zat..
had 4 stuks, verdee;ld over de weeke n moest gewoon telkens kotsen toen ze aanklapte.. En hallucineren niet normaal. ik dacht dat alle auto's me boos aankeken toen ik naar huis liep zo van ;'wat doe je nou?' normaal kan ik er wel om lache als ik em space en alles maar dit was echt megaa eng :openmouth: kutpillee ik pleit weer voor goede MDMA pillee..

kiekert

Bewuste gebruiker
Je wist zeker dat het erin zat, en toch nam je er 4?

Laat ik maar niet zeggen wat ik denk, want dan krijg ik weer een forumwaarschuwing.

Bovenaan