Waarom is er nog geen topic over Cafeine?

BacingsPen

Badass junkie
Dit is toch zeker een drugs vind ik! Zeker in combinatie met een grote hoeveelheid suiker!(energiedrankjes)

Heb net wat blikjes bullit gekocht omdat ik dit weekend wil gaan leren. Zonder dat ik het echt door heb, heb ik 3 blikjes leeg gedronken! Verder ook nog een kop koffie gehad vandaag.

Kom er net achter dag ik nog niet gegeten heb vandaag en ook totaal geen honger heb! Al heb ik wel bijna een reep chocolade opgegeten vanmorgen :s Ook drugs?

De vraag is natuurlijk wanneer je iets drugs kunt noemen, maar ik denk dat wanneer je iets gebruikt en daardoor andere benodigdheden laat liggen je het drugs kan noemen! Barst verder van de energie :D

Drie blikjes red bullit vind ik zeker drugs gebruik. Ik vind dat iets drugs is als je het gebruikt als drugs dus om je anders te voelen. Veel mensen drinken bullit niet omdat het zo lekker is maar omdat je er gewoon enorm veel energie van krijgt.
Hier zit ook het hypocriete bij veel mensen. Voorbeeld: mijn vader drinkt 20 kopjes koffie per dag. Maar vindt het HELEMAAL niet leuk dat ik wel een een jointje rook.......

Inderdaad! Best wel raar als je er over nadenkt! Ik weet zeker dat je beter 1 keer in de week een jointje kunt roken(of nog beter, thee drinken of spacecake eten) dan iedere dag meer dan 10 koppen koffie te drinken!

Verder vind ik redbull behalve dat het zoveel energie geeft ook erg lekker van smaak! Ik hou wel van suiker moet ik zeggen! veel suiker in combinatie met chocolade kan mij ook een enorme kick geven!(denk aan 1 reep chocolade of meer)

Maar goed, cafeine, echt wel drugs dus! Ben al de hele dag SUPER fit... kan ook niet echt stilzitten.

Cafeïne is zeker weten drugs, ik zou haast zeggen DÛH. Net zo'n drug als nicotine, Theeïne, alcohol en zelfs cacoa. Cafeïne doet je neit alleen anders voelen, maar is ook zo verslavend als de pest.

mja, moest vorige week iedere dag vroeg op staan dus heb aardig wat koffie en energiedrankjes naar binnengewerkt. Maandag voor het eerst weer geen koffie. Ik was zo duf als de pest en had nog hoofdpijn ook:( (kan die hoofdpijn inderdaad komen door het niet drinken van koffie?)

Ikn denk niet dat die hoofdpijn komt van het niet drinken van de koffie, maar eerder van te voren heel veel drinken van de koffie.

Terug
Bovenaan