Waarom ketamine

Royban

Experimenterende gebruiker
Goedenavond

Ik heb een heleboel threads gelezen over Ketamine maar er zijn nog een aantal dingen niet duidelijk voor mij.
1. Is er zoals XTC een kater of valt het kater gevoel mee?
2. Krijg je in kleine hoeveelheden energie vergelijkbaar met MDMA?
3. Hoeveel moet je ongeveer nemen als het je eerste keer is? ( voor een leuk trippy effect waar je nog normaal kan lopen,dus geen K-Hole

Hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden : )

Tufnut

Badass junkie
Er is geen kater zoals bij XTC (mdma dus). Ket duurt wat korter en het gebruik is er wel spraken van een na-spece of after glow of hoe je het ook wilt noemen. De dag erna merkt ik niet echt veel van een kater.

Je krijgt er geen energie van zoals MDMA (xtc dus). Ketamine heeft een heel ander effect.

Hoeveel je moet nemen hangt af van de wijze van gebruik. Als je snuift dan kun je het best in stapjes van 10-15 mg per keer gaan uitproberen. Telkens wacht je 20 min tot je effect voelt en dan kun je bepalen of je nog wat wilt nemen. Zo kun je de stof beheerst leren kennen.
Bij slikken is herdoseren wat lastiger, maar als je met 100-150 mg begint zul je nog wel kunnen lopen doorgaans.

Telpeva

Belezen gebruiker
Over die energie waar je het over had:
Het is idd niet zo dat je, zoals bij uppers, energie krijgt. Het is vaak wel zo dat als mensen kleinere hoeveelheden nemen, dat ze door het 'roesje' op je hoofd / de keta-wapheid die je krijgt, zin krijgt om te ouwehoeren / dingen te doen / te lachen, en die vermeerderde zin in allerlei dingen zorgt er dus soms, voor sommige mensen, voor dat ze "meer energie hebben".

Enne, persoonlijke smaak en afhankelijk van je persoon + sterkte keta, maar ook voor een beginner zou ik met iets grotere stapjes beginnen, 20 a 25 mg, en dan idd netjes 20 minuten wachten tot redose. <naar verwachting ben je een eerste keertje dan of na je 1e, of na je 2e dosis helemaal gelukkig>

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Ik heb het voor het laatst een drietal jaar geleden gebruikt...

Weet nog goed dat de hoeveelheid (veel) beperkter was dan mijn coke "uitstapjes", maar het effect was enorm sterk. Toen ik een uur of drie later weer vertrok voelde ik het nog, ben zelfs tegengehouden door de politie omdat ik een verbodsbord had genegeerd, was nog voor de speekseltests, en mijn papieren waren gelukkig perfekt in orde. Het was ook een jonge agent.

Bij thuiskomst, toch zeker 45 min later, was het nog niet uitgewerkt... Ik wil het gerust nog eens doen, maar het is zo sterk... Hoor nog steeds de persoon die het me aanbod zeggen "niet te veel want anders kan je niks meer doen".

Die zoete smaak he.. :grin:

Bovenaan