Waarom snuif jij keta?

pascal828

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Op keta ken ik mindfucks niet echt, ik denk eerder gewoon niet :P
Je kunt gewoon niet complex genoeg denken om een mindfuck te creëren. :P
In principe zijn keta trips ook best duister, maar ik hoor nooit of nauwelijks verhalen van mensen die bad gaan.

MrEko

Bewuste gebruiker
Ik gebruik de term mindfuck nogal breed.
Je eigen identiteit vergeten en je herinneringen bekijken als de plot van een film of boek noem ik toch ook een mindfuck

Fishhead0707

Wijs gebruiker
MrEko zei:
Ik gebruik de term mindfuck nogal breed.
Je eigen identiteit vergeten en je herinneringen bekijken als de plot van een film of boek noem ik toch ook een mindfuck

Mindfucken hoort erbij, ik vind het meestal wel relaxed!! Ligt aan de situatie natuurlijk. :)

TheIronMaiden.

Experimenterende gebruiker
Jarenlang niet meer gedaan. Vond het destijds wel vet. OP een wolk naar huis fietsen en daarna heerlijk in mijn bed liggen spacen. Van iedere minuut genoten. Het is alleen zo verrekte moeilijk aan te komen.

Fidge

Bewuste gebruiker
Voor mij is ze geen makkelijke drug.
Ze is me de baas maar dat mag ze :)
Het kan niet anders of deze drug is vrouwelijk.
In ieder geval niet snuiven en klaar
blijven investeren in een goede relatie

en dat na 50 mg.....is niet altijd lekker
is voor mij niet verslavend
maar tot nu toe de enige drug waarvoor ik toch respect heb

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.

Nog wel meer dan 2 keer zoveel. Ik had R Keta, die was heel sterk. Ik nam een mega bom en viel letterlijk in slaap.. :( De keer daarna dacht ik, oh ik snuif het dus een dikke lijn gelegd en huppa zo diep in de K-hole dat was echt niet grappig meer.

Dus beter gewoon snuiven en met kleine lijntjes beginnen. En opbouwen tot het gewenste effect.

:)

W.F.L.

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.

En een groot deel wordt afgebroken tot Norketamine meer verdovend dan dissociatief is. Daarom viel je dus in slaap :grin:

alex0303

Experimenterende gebruiker
gewoon het aparte gevoel, en het mooie van muziek en gaat ook nog goed samen met pillen :hearteyes:
het is gewoon een heerlijk gevoel daarom pak ik het

billybob

Newbie
Omdat het de ideale drug is om eventjes op te spacen, je bent binnen no time van de wereld maar komt ook betrekkelijk snel weer terug op aarde. Vooral in je eentje met een koptelefoon op je hoofd, compleet afgesloten van de wereld en met je ogen dicht, is het geweldig om te ervaren hoe hard en diep je kunt gaan op de ketamine. Maar ook met een klein groepje mensen kan het heel leuk zijn om een avondje te vagen. En dat alles zonder katers, maakt ketamine zo heerlijk!

Aalpoepert

Badass junkie
Om even een tijdje multidimensionaal te zijn.

Kennen jullie dat gevoel, dat je aan het reizen bent door jezelf en dat de realiteit en de wetten daarvan zodanig veranderd zijn dat je je af en toe even zorgen maakt om een moment dat nog later moet komen, dat dat niet goed gaat komen wanneer die wetten nog zo zijn zoals ze op dat moment zijn?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Aalpoepert zei:
Om even een tijdje multidimensionaal te zijn.

Kennen jullie dat gevoel, dat je aan het reizen bent door jezelf en dat de realiteit en de wetten daarvan zodanig veranderd zijn dat je je af en toe even zorgen maakt om een moment dat nog later moet komen, dat dat niet goed gaat komen wanneer die wetten nog zo zijn zoals ze op dat moment zijn?

Zeer herkenbaar. :sunglasses:

richie87

Belezen gebruiker
het werd me aangeboden tijdens aan after en wou het best een keer proberen.. Vond het best leuk alleen niet super ofzo.. Geef mij maar een pilletje lekkah spacen :mrgreen:

JoshPit

Newbie
Ik ben meestal meer van de lichte trip thuis op de bank, tijdens een party/festival, in de natuur met de hond of van mijn part op een zondagmiddag in de Mc Donalds. Keta kan voor een bepaalde twist zorgen die je beleving net iets interessanter maakt dan wanneer je nuchter bent. In combinatie met veel andere middelen zorgt keta ook voor een prettige en vage extra die ik zeker aan te raden vind (mits je daar een beetje verstandig mee omgaat). Alles wordt vaag en gaat een beetje tollen, hoe meer je pakt hoe harder alles gaat tollen en hoe vager je waarneming. Als je teveel pakt moet je gewoon even wachten totdat de werking weer wat afneemt (na enkele minuten al), wat ik een groot pluspunt vind. Tegen de tijd dat ik in bed ga liggen pak ik eventueel een hogere dosering, zodat ik in mijn matras verdwijn en wegzak naar een gewichtloos universum waarin ik door prachtige kunstwerken zweef.
Hmm, jammer dat ik het momenteel niet meer aan kan komen...

GDB

Newbie
Het is gewoon lekker genieten, even weg van de realiteit! Het is de beste drugs naar mijn mening.

mick swagger

Belezen gebruiker
GDB zei:
Het is gewoon lekker genieten, even weg van de realiteit! Het is de beste drugs naar mijn mening.

Dat het de beste drugs is weet ik niet, iedere drugs kan leuk zijn als je het in de juiste set en setting gebruikt. Zo vind ik keta geniaal na een weekend aan de pep of een avondje aan de pillen. Maar ik vind niks aan keta, als ik daar mijn weekend mee begin.

Bovenaan