Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt gewoon niet complex genoeg denken om een mindfuck te creëren. :POom Klaas zei:Op keta ken ik mindfucks niet echt, ik denk eerder gewoon niet :P
MrEko zei:Ik gebruik de term mindfuck nogal breed.
Je eigen identiteit vergeten en je herinneringen bekijken als de plot van een film of boek noem ik toch ook een mindfuck
Oom Klaas zei:Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.
Oom Klaas zei:Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.
W.F.L. zei:Oom Klaas zei:Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.
En een groot deel wordt afgebroken tot Norketamine meer verdovend dan dissociatief is. Daarom viel je dus in slaap![]()
Aalpoepert zei:Om even een tijdje multidimensionaal te zijn.
Kennen jullie dat gevoel, dat je aan het reizen bent door jezelf en dat de realiteit en de wetten daarvan zodanig veranderd zijn dat je je af en toe even zorgen maakt om een moment dat nog later moet komen, dat dat niet goed gaat komen wanneer die wetten nog zo zijn zoals ze op dat moment zijn?
GDB zei:Het is gewoon lekker genieten, even weg van de realiteit! Het is de beste drugs naar mijn mening.