Waarom speed

jimi

Belezen gebruiker
en geen coke?
Vraag ik me zeer ernstig af.

Ik snap niet wat er zo chill aan is behalve dat het goedkoper is, maar je blijft honderd jaar wakker, dat spul brand als de tering en verder niks. Niet aanvallend bedoeld overigens, het is een serieuze kwestie on my mind.

fatsoen1

Experimenterende gebruiker
ik denk eerder waarom coke vaak, immers coke is tien keer zo duur, tien keer zo snel op, en de werking lijkt op elkaar

jimi

Belezen gebruiker
Ja dat heb ik. En ik vond er niks aan.

De werking lijkt inderdaad op elkaar, maar ik zie veel meer voordelen in coke en ik vind speed sowieso troep.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
jimi zei:

De werking lijkt inderdaad op elkaar, maar ik zie veel meer voordelen in coke en ik vind speed sowieso troep.
Als je er niks aan vond, was het inderdaad troep. Het voelt lekker, je wordt vrolijk, praterig, je vindt de mensen om je heen aardig, het duurt lang, het is goedkoop, als je goed doseert en geen nachten door gaat valt de kater ook wel mee. Ik zie genoeg voordelen. Laten testen is wederom het antwoord.

Oom Klaas

Badass junkie
jimi zei:

Wat voor coke of speed neem je,
want 't lijkt totaal niet op elkaar.

fatsoen1

pep en coke lijken wel degelijk op elkaar, tis niet exact hetzelfde maar beide uppers zijn vergelijkbaar

Oom Klaas

Badass junkie
fatsoen1 zei:
pep en coke lijken wel degelijk op elkaar, tis niet exact hetzelfde maar beide uppers zijn vergelijkbaar

Oxazepam, heroine en alcohol zijn ook downers, maar totaal verschillend.
Ga nu niet proberen je gelijk te halen, het lijkt NIET op elkaar of je dealer zit je keihard te naaien.

psych-out

Bewuste gebruiker
het branden bij speed, voel je alleen als je pas gaat beginnen,
als je het een paar keer doet, voel je er al een stuk minder van.
speed geeft zo'n lekker gevoel in je lichaam, een van mijn favo's .
maar de kater is zo kut. magoed wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten.

psych-out

Bewuste gebruiker
fatsoen1 zei:

wtf, pep en coke lijken op elkaar hahahahaha, :mrgreen: wtf, wie heeft je dat wijs gemaakt?
zoek eerst wat meer op over drugs, voor je onzin begint te posten.

hier zijn al een paar verschillen:

werking
Beiden hebben een stimulerend effect. Bij speed uit zich dat in lichamelijke onrust. Iemand die cocaïne gebruikt heeft die drang tot bewegen niet. Het stimulerende effect van cocaïne is meer van psychische aard.

prijs
Cocaïne is veel prijziger. Speed kost ongeveer €5,00 tot €12,50 per gram
terwijl cocaïne ongeveer €30,00 tot €50,00 per gram kost.

werkingsduur
Speed werkt ongeveer 8 uur, terwijl cocaïne maar een half uur tot een uur werkt

... lijkt dus niet op elkaar, behalve dat het wit is

LekkerDing

De kater van de speed???
Ik gebruik juist speed om van de xtc en GHB
geen kater te hebben.
En het werkt wonderwel.

:confused: :confused: :confused:

Waarom Speed?.
Waarom Alcohol?.
Waarom xtc?.
En ga zo maar door de ene persoon vind het geweldig de ander vind er geen ruk aan!!.
Als je er geen ruk aan vind moet je het gewoon niet gebruiken zo simpel is dat.
Ik zelf vind het helemaal geweldig lekker helder in mijn hoofd veel energie ik krijg er gewoon een blij en happy gevoel van!! :hearteyes: .
Ik zelf vind trippen niks maar kan mij wel voorsellen waarom iemand dit helemaal geweldig vind!!.
Het is maar net wat je wild bereiken met de drug die je neemt en of je het leuk vind of niet hangt van de persoon af.
Het zelfde is waarom voetbal?, omdat die persoon het leuk vind er plezier uit haalt?.
Zo raar is dat tog niet? :confused: .

Evil_Eyes

Mijn voornaamste reden is dat het goedkoper is.
Coke zou ik misschien eens proberen, maar alleen als het me aangeboden word, ik ga geen 40 piek neerleggen voor een gram van wat dan ook.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
1. prijs
2. coke voel ik bar weinig van .. maar er blijft wel een valse herinnering over dat het fantastisch was en ik het zeker weer moet doen
3. coke moet je constant bijnemen

raging_bull

Bewuste gebruiker
this zeker wel vergelijkbaar want beiden middelen zorgen voor de dopamine rush enige verschil is dat speed de afbraak van die dopamine daarnaast nog eens remt.

Als je niet teveel neemt en niet te strak staat op je speed dan is het gevoel wat je er van krijgt t zelfde.

Lijkt totaal niet op elkaar als je van beide de beste variant hebt merk je het verschil wel... ik blijf van sos geen 50 uur achtereen wakker namelijk en van pep wel met dezelfde hoeveelheid ongeveer

Bovenaan