Waarom wil ik altijd drugs

Freaky_S

Newbie
Ik zal het toegeven, eigenlijk ben ik een beetje obsessed met drugs. Blowen doe ik regelmatig, maar voor mij is het niet spannend meer...waterpijpjes en die shit ook al gedaan maar ik heb dat allemaal allang gezien. Maar zelfs voordat ik begon met blowen, zo'n anderhalf jaar geleden (ben nu 18 ) heb ik altijd heel graag drugs willen proberen. En het maakte me ook nooit uit welke. Ik ging altijd op zoek naar iets wat ik als drugs kon gebruiken (zoals de pillentas van mijn vader doorzoeken etc...nooit iets gevonden trouwens), want zo'n behoefte voelde ik terwijl ik toch niet verslaafd was. Nu is mijn mentale situatie ook niet optimaal. Ik heb nog weleens last van depressies, ik ben gewoon een persoon die veel van zulke neigingen heeft ook al zien mensen dat nooit aan mij. (ik kom nog altijd over als die gekke partymeid, want de alcohol die gaat er met liters wel in bij mij). Ik was ook altijd obsessed met boeken over drugs, tienerhoertjes, stripdancers, boekenover probleemjongeren. Mar vooral de drugsboeken waren de boeken die me trokken. Christiane F heb ik onderhand wel 5 x keer gelezen, anonymous: go ask alice, doe meoder van david s, junkies (melvin burgess), het onkruid en de bloem, het verotte leven van fleurtje bloem...blahlbha...alle boeken die ik er maar over kon vinden, want ik vond en vind nog steeds het altijd heerlijk om te lezen. Een vriendin van me, een Zweedse (en is nu in Zweden) is een ex-verslaafde (speed, xtc...ampfetamines dus). Ze vertelde me altijd dat ik klonk als een 'future junkie'. Zelf was ze er helemaal vanaf en ik vond het dan altijd best jammer dat ze nooit wat voor me kon regelen. Nou ja, kon ze wel...maar goed...ik wil haar natuurlijk niet in dat mileu brengen nu ze al 4 jaar clean is en ze wilde het liever zelf ook niet dus dat was altijd einde optie. Nou, voel ik die behoefte nog altijd. (alhoewel ik niet echt ongelukkig ben ofzo). Ik vind dit raar, waarom heb ik dat? Er zijn natuurlijk altijd drugs die ik nooit zou doen, heb ik ook tegen mezelf gezegd: geen crack, heroine, crystal meth en die zooi. Nou heb ik al wel in principe verschillende malen aan coke en speed kunnen komen (toen ik in het buitenland was, zulke contacten in technoclubs gaan hard) maar ik heb het toen altijd afgeslagen omdat een wildvreemde gast me dan naar zijn huis wilde nemen om even een lijntje 'white' te doen. Of andere malen dat ik in een dronken bui ergens terecht was gekomen maar nog altijd net bij zinnen was om dat soort dingen niet te doen bij vreemde mannen. Want je weet tenslotte nooit de uitwerking en ik wil mezelf ook niet op die manier in gevaar brengen. Dus ik heb wat dat betreft nooit echt goede situaties gehad en daar baalde ik altijd van. ZO veel drugs daar heh, maar nooit de echte goede contacten. Maar hoe bouw je zulke contacten op? Want ik weet zeker dat ik het in de toekomst ga doen. Ik denk dat ik binnenkort bij mijn kleine neefje eens ga zeuren om XTC, die liet doorschemeren dat ie toch ook wel regelmatig aan de X snoepte. Maar vooralsnog, ik vind het frustrerend. Voel me onderhand een verslaafde terwijl dat niet kan natuurlijk.

heel simpel
als ge na een fuif gaat
ge pakt degene die er het kwijtste uitziet en daar vraag je het aan
ge ziet da wel aan zijn kop wa die gepakt heeft
een die goeie xtc heeft valt goed op
en een die goeie speed heeft valt ook perfect op

Was het maar zo makkelijk. Ik ben niet zo bekend op zulke feesten. Ik ga wel eens uit, maar dat zijn nooit zulke feesten. Kijk, in Duitsland waar ik fan was van die technoclub daar zag je 9 van de 10 stijf van de shit staan maar het is op de ée'n of andere manier nooit echt in me opgekomen om daar op af te stappen. Ja, hoe ga je dat in het Duits doen haha. Ik weet dat mijn broer ook weleens regelmatig zijn neus gepoederd, zelf gehoord dat ie het een paar weken terug nog had gedaan, maar die laat er absoluut niets over los. En ik weet dat hij met rare mensen omgaat maar die ken ik ook niet. Dus da's ook weer gen optie.

Plus: ik wil het niet alleen doen, en no way dat ik iemand uit mijn vriendenkring hierin gesleept krijg...en dat is ook niet mijn bedoeling...ik ga niemand pushen. Maakt het ook lastig.

Freaky_S zei:
Was het maar zo makkelijk. Ik ben niet zo bekend op zulke feesten. Ik ga wel eens uit, maar dat zijn nooit zulke feesten. Kijk, in Duitsland waar ik fan was van die technoclub daar zag je 9 van de 10 stijf van de shit staan maar het is op de ée'n of andere manier nooit echt in me opgekomen om daar op af te stappen. Ja, hoe ga je dat in het Duits doen haha. Ik weet dat mijn broer ook weleens regelmatig zijn neus gepoederd, zelf gehoord dat ie het een paar weken terug nog had gedaan, maar die laat er absoluut niets over los. En ik weet dat hij met rare mensen omgaat maar die ken ik ook niet. Dus da's ook weer gen optie.

Plus: ik wil het niet alleen doen, en no way dat ik iemand uit mijn vriendenkring hierin gesleept krijg...en dat is ook niet mijn bedoeling...ik ga niemand pushen. Maakt het ook lastig.
heb nie meer als 10 min nodig voor iets te vinden op een fuif

Ik zie je niet als future junk. Ik herken het gevoel wat je boven beschrijft. Het willen hebben en er met geen mogelijkheid aan kunnen komen. Hoe verder weg het lijkt, hoe harder het zoeken. (dat heb ik niet alleen met drugs) Het zit in je hoofd en niet in je kont dus je moet en je zal dat ding/spul hebben. :)

Het is moeilijk als je geen bronnen hebt en niet naar feesten gaat. Maar als je persee iets wilt zul je toch er iets voor over moeten hebben. Het groeit niet aan een boom. Dus ik zou zeggen, vraag je neef want als die t al door liet schemeren dan heb je dikke kans dat hij je wel wil helpen.

als je echt iets wil krijgen moet je gewoon eens naar de dichtsbijzijn fuif gaan, maakt ni echt uit wa voor muziek, wachten tot 2-4uur ofzo, en dan gewoon de "vreemde" mensen eruit grijpen en vragen of ze wat kunnen verkopen en of ze iemand kennen, binnen een half uur heb je ZEKER iets

Je loopt gewoon ff een beetje naar de muur als je uitgaat je siet een paar gasten paar nakkies nemen je vraagt waar se het vandaan hebben.
self kenk ook voor de sekerheid drugs in 7 verschillende talen waaronder duits, spaans en frans :P Knowledge is Power :wave:

vraag het aan iemand in je vriendenkring, meer mensen doen het dan je denkt. Ik zou het liever ook niet van iemand van een feest aannemen of kopen. ( alhoewel ik wel iets heb gekregen, maar goed ik raad je het niet aan)

ja zo ben ik ook, wil ook altijd wel een of andere drug hebben maar geraak er nooit (op tijd) aan
ik wil ook absoluut niet uitgaan zonder dat ik drugs heb, dan kan ik mij gewoonweg niet amuseren :(
het is moeilijk om een goeie dealer te vinden, ik kan wel aan verschillende drugs geraken, maar als ik bestel is het toch nog altijd minstens een week wachten
gebeurt ook vaak dat iemand ermee stopt, dan kun je weer op zoek naar een nieuwe dealer...

iemand vroeg mij gisteren op awakenings nog of ik iets wilde verkopen...hmm..maar dat doe ik niet,te riskant.

alsk weg ga neem ik meestal wat mee om te verkope, zodat ik winst heb en mijn eigen spul dus eigenlijk gratis heb :D
je vind echt wel overal dealertjes hoor, gwn wat mensen aanspreken en je geraakt er wel aan :wink:

Misschien ben je wel gewoon heel erg nieuwsgierig... tenminste dat heb ik altijd. Het klinkt natuurlijk ook wel waanzinnig allemaal, en als je er dan veel over gaat lezen word je helemaal benieuwd...dus eigenlijk vind ik het wel logisch van je

Hoe je er nou aankomt... Famillie vind ik zelf nooit zo verstandig, want die willen je soms ook niet alles geven of die gaan zich zorgen over je maken misschien. Hoewel dat natuurlijk niet hoeft. Inderdaad feestjes ofzo...of probeer er met een groepje mensen aan te komen...lukt soms ook sneller dan...verder weet ik t ook niet

Nee, ik voel de behoefte niet omdat ik er verslaafd aan ben...maar ik voel dat gewoon. Ik heb nog nooit harddrugs geprobeerd, maar wiet en waterpijpen en al vind ik zo passé.

je hebt gewoon lekker pech... Als je het niet kan krijgen, ben je er blijkbaar nog niet aan toe, daar is je omgeving het blijkbaar ook mee eens :wink:

Als je echt wilt, rol je er wel een keer in. Kansen zat om te benutten.
Inderdaad, ga eens naar een of andere tent, je pikt ze er zo tussenuit.

je weet dat je vlug verslaafd zou worden en toch wil je al die dingen eens doen.. je zoekt dus gewoon iets dat je leven zou verkloten :s

ga eens naar een goa-party,

daar vind je zeker al speed, pillen of md en lsd,

coke miss moeilijker,

maar zoek gewoon iemand met dreads uit die redelijk scheef uitziet,

die kan je zo de dichtsbijzijnde speed-, mdma- of bollen- of lsddealer wijzen,

ik garandeer het je

zoek naar de dready man met pupillen die de kanten van de zaal opzoeken,

gegarandeerd prijs

psytrancer zei:

coke miss moeilijker,

ik garandeer het je

gegarandeerd prijs
BLAAT
waarom op een goa :s :s :s :s
denkt ge da ge da nie vind in de eerste de beste discotheek
drugs vind ge overal en nie alleen op een goa

nOu ik gebruik het Om lekker in me vel te zitte Omdat ik faCkig veel probleme heb met sChOol, met me pleeg ouders, politie.. en jaa ik zit dn gwoon lekkerder in me vel als ik iets gebruik en al doe ik dat niet ga ik hellemaal flippee in me pote snijde enzoo dn ma liefer elke dag die kk zooii dn tot ik op een dag dood ligt te bloedee dak me pote heb ope gesnede ga ik liefer dood aan de zooi dan aan zelfmoord..

SpaCe_kOnijn zei:
nOu ik gebruik het Om lekker in me vel te zitte Omdat ik faCkig veel probleme heb met sChOol, met me pleeg ouders, politie.. en jaa ik zit dn gwoon lekkerder in me vel als ik iets gebruik en al doe ik dat niet ga ik hellemaal flippee in me pote snijde enzoo dn ma liefer elke dag die kk zooii dn tot ik op een dag dood ligt te bloedee dak me pote heb ope gesnede ga ik liefer dood aan de zooi dan aan zelfmoord..
is het mss nie tijd voor psychiatriche hulp ofzo
drugs maakt je probleme alleeen nog maar erger

SpaCe_kOnijn zei:

Houston, we've got a problem.

Solidius zei:
SpaCe_kOnijn zei:

Houston, we've got a problem.
and not a small one :mrgreen: :mrgreen:

SpaCe_kOnijn zei:

zeker ook in je vingers gesneden omdat je zo raar typt? :rolleyes:

SpaCe_kOnijn zei:

staat er niet in de regels dat je hiervoor een ban kan krijgen?

het leest heel erg irii joh!

SpaCe_kOnijn zei:

Dan is drugs niet echt een goed oplossing, dan ga je je missn wel goed voelen als je onder invloed bent. Maar als het uitgewerkt is ga je je alleen maar depressiever worden.
Ik vind dat je er beter met een psychiater over hebt of met je arts.

freaky_S, van waar zedde gij?

ikke personlijk zo gaan u ni helpe (kan het ni/ of wil het ni,maakt ni uit)
maar ge kunt het meer vinde dan ge denkt, op sommige pleinen/feestjes/uitgaansbuurte smijte ze der me nor uwe kop

en trouwens waarom probeert ge vorlopig tot ge iemand vind geen legal highs, kunt ge gewoon via het net bestellen, sommige werken wel, bijna zo goe als het echte spul.

stuur anders een pb

:beer:

schranziewanzie zei:
SpaCe_kOnijn zei:
is het mss nie tijd voor psychiatriche hulp ofzo
drugs maakt je probleme alleeen nog maar erger

inderdaad, ik heb zelf ook psychische problemen en door drugs is het onbewust nog erger geworden, psychiater is de enigste optie, eerst genezen en als ge dan trug drugs gaan nemen staat ge tenminste trug stabiel op u voeten

schranziewanzie zei:
psytrancer zei:

coke miss moeilijker,

ik garandeer het je

gegarandeerd prijs
BLAAT

maar op goa feesten zijn ze allemaal zooo ver weg da ze ni aan de risico's denke, weet hier in de discotheke me 100% zekerheid da als ge niemand kent ge nix krijgd, daar ga alles via via... lope teveel undercovers tusse.
Of ze moeten zelf tot bij u komen, doen er ook redelijk veel, maar is meestal geen deftig spul en willen er daarom gewoon heel rap van af om het zo snel mogelijk te kunne afbollen (heb zo toch al een paar verhalen geweten)

boels zei:
schranziewanzie zei:
psytrancer zei:

coke miss moeilijker,

ik garandeer het je

gegarandeerd prijs
BLAAT

maar op goa feesten zijn ze allemaal zooo ver weg da ze ni aan de risico's denke, weet hier in de discotheke me 100% zekerheid da als ge niemand kent ge nix krijgd, daar ga alles via via... lope teveel undercovers tusse.
Of ze moeten zelf tot bij u komen, doen er ook redelijk veel, maar is meestal geen deftig spul en willen er daarom gewoon heel rap van af om het zo snel mogelijk te kunne afbollen (heb zo toch al een paar verhalen geweten)

Kheb een keer dubbele mitsubishi's aangeboden gekregen in een club en daar de hele nacht van staan stuiteren, het ligt er maar net aan wie het zijn en wat ze hebben.

Solidius zei:
boels zei:
schranziewanzie zei:
psytrancer zei:

coke miss moeilijker,

ik garandeer het je

gegarandeerd prijs
BLAAT

Kheb een keer dubbele mitsubishi's aangeboden gekregen in een club en daar de hele nacht van staan stuiteren, het ligt er maar net aan wie het zijn en wat ze hebben.

ja ik zeg niet da ze allemaal slecht spul hebbe,
maar bedoel op pleinen, gewone feestjes enzo waar ze bekend om staan om hun vele drugsaanbod wordt er minder gecontroleerd door de politie dan in discotheken,dus is het aanbod groter.
Dat komt omdat er in discotheken soms od en black outs vallen, en als er op een plein,feestje iemand od krijgd of zich onwel voeld ze daar weggaan en evetueel naar het ziekenhuis en daardoor blijve de plaatsen waar het gebruikt wordt vrij onbekend,in discotheken valt het gewoon harder op door security, werknemers,eigenaar en undercover agenten

Op GOA feessies is de sfeer meestal veel relaxter en open. Ik vind het daar nooit erg om aan iemand te vragen of tie toevallig een paar pilletjes bij heb(als er niet al iemand naar mij toe gekomen is)... En als ik in de binnenstad in een discotheek aan 't stappen ben is iedereen para voor politie enzo en moet je echt oppassen aan wie je het vraagt... En gasten die in de binnenstad aan vreemden verkopen hebben meestal paracetamol en poedersuiker bij...

Kortom; ga naar een feessie met een beetje alternatief publiek(electro, tekno, drum n bass etc) en houd je ogen open.(voor mensen met open ogen... :mrgreen: )

Have fun experimenting! But be careful with yourself!!!!!!!

Die boeken die jij opnoemt zijn GEWELDIG , lees Junkies, van Melvin Burgess, dit boek heb ik 7 keer gelezen en wil het nog 20 keer lezen.
Echt een mooi boek, ik voel me net als Lily, trouwens....

Soms voel ik me ook geobserdeerd door drugs, ben te geinteresseerd voor drugs, hoor ik wel eens, waarom dat?
Het begint erger te worden als je elke dag stoned wil zijn van iets..
Ik zoek alles op over drugs, vind het alleen maar beter als ik er meer van af weet.
Maar ik ken het gevoel , ben eigenlijk maar blij dat ik niet elke dag aan drugs kan komen.

Jij houd van boeken lezen? Lees Junkies, van Melvin Burgess, als je die al niet heb gelezen... :wave:

edit: heb je al gelezen :P las er overheen, mooi boek

Hehe, klinkt me allemaal heel bekend in de oren.
Die drugscontacten komen vanzelf wel.
Ik heb ook altijd een obsessie gehad voor drugs, maar verslaafd raken is er (nog) niet van gekomen, gelukkig, ik wil gewoon regelmatig wat gebruiken, nu ns een pil of 3, dan weer eens wat coke, dan wat speed,...

Je zit waarschijnlijk in de "Hypermode",waardoor je alles intressant vind en alles wilt proberen op drugsgebied,maar na verloop van tijd gaat dat wel over.

Trip Unit zei:
Je zit waarschijnlijk in de "Hypermode",waardoor je alles intressant vind en alles wilt proberen op drugsgebied,maar na verloop van tijd gaat dat wel over.

precies zoals ik me voel op dit moment.

Terug
Bovenaan