waarom zo duur eigenlijk?

caravanbezoeker

Experimenterende gebruiker
hoe komt het eigenlijk dat coke zo duur is? Is het zo duur om het te maken of zo of vanwege dat het van ver hierheen gesmokkeld word?
of heeft iemand gewoon indertijd de huidige prijs ervoor gevraagd en is iedereen er achter aan gelopen ben wel benieuwd eigenlijk...

Mattso

Newbie
transport en risico. In zui amerika betaal je het eve duur als da je hier de wietjes betaalt ofzo. (Wat in die lande ook wel degelijk duur is)

Kind regards

cunt

Wijs gebruiker
in zuid amerika betaal je rond de 5 euro de gram, en daar is het dan ook nog is veel puurder dan dat je het hier meestal krijgt..!

er zit gewoon erg veel risico vast aan het vervoeren van het product daarom is het zo duur!

Emo

Bewuste gebruiker
dank je :grin:
zoals ik altijd maar zeg:
ik zit vol met goede ideen, ze komen er alleen niet allemaal uit :)

Jeller

Badass junkie
het is zo duur door het bewerkingsproces dat nie zo makkelijk is.. tschijnt als je op reis gaat naar colombia dat de drugshonden het zelfs ruiken als je in de afgelopen dagen coke hebt gebruikt dus het is zeekr niet zonde risico

cunt

Wijs gebruiker
Zijn opdracht is dagelijk een paar honderd, wekelijks een paar duizend gulden bij elkaar te schooien, die in de portefeuille van de dealer verdwijnen, die vervolgens weer een groot deel kwijtraakt aan de tussenhandelaar, die het op zijn beurt van de importeur heeft verkocht, die zijn winst met de smokkelaars moet delen, die het weer van de fabrikant hebben, die het van de afnemer heeft, die de papavers van de boeren koopt en dragers heeft betaald. Bovendien moeten er onderweg nog her en der politie- en douane-ambtenaren omgekocht worden. Al dat geld is gedisconteerd in de prijs die een junk op straat betaald.

stukje dat ik net lees in uit je bol :wink:

http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/

Bovenaan