Kim zei:Idd, ik zie meisjes van 15 paks halen![]()
Kim zei:Het is niet de drugs die hem funnest zijn voord e jeugd het is de hele jeugd die tegenwoordig maar steeds vrijer is. In mijn tijd op zijn 15de toen wist ik niet eens wat drugs waren, dus wel degelijk dat de jeugd aan t verleoderen is.
El Retro zei:Dat is ook weer waar, maar langs de andere kant, als je het bekijkt... Ze beginnen er echt wel vroeger en vroeger mee hoor, dat is hier alleszins toch ook zo...
xtaz zei:Ik heb al +10 dealers gehad, en één daarvan heb ik eens zien verkopen aan een jongen van ongeveer 10 jaar.![]()
Weednator zei:Ik ben 16j en vind m'n stuff tog altijd wel erges , woon normaal in hetzelfde dorp els el retro , zit wel niet aan de coke dan . Ken wel paar kerels van 15j die hun coke wel krijgen bij de dealer ...
El Retro zei:Weednator zei:Ik ben 16j en vind m'n stuff tog altijd wel erges , woon normaal in hetzelfde dorp els el retro , zit wel niet aan de coke dan . Ken wel paar kerels van 15j die hun coke wel krijgen bij de dealer ...
Waar woon je dan? Hoe heet je?
Maar dat is alleen maar mijn gedachte helot zei:El Retro zei:Weednator zei:Ik ben 16j en vind m'n stuff tog altijd wel erges , woon normaal in hetzelfde dorp els el retro , zit wel niet aan de coke dan . Ken wel paar kerels van 15j die hun coke wel krijgen bij de dealer ...
Waar woon je dan? Hoe heet je?
Er lezen hier ook politiemannetjes mee.. naam en plaats lijkt me niet slim danMaar dat is alleen maar mijn gedachte he
El Retro zei:Mja dat wel, maar vind het stom en klein grut verklinkt ook makkelijker, dus je brengt jezelf als dealer makkelijker in de problemen. Hier verkopen ze niet zo makkelijk aan klein grut, de dealers die ik ken toch niet. Maar je hebt hier ook van die jongetjes van 16-17 jaar die al "dealen" en willen zo bij hun kleinere "vriendjes" wat stoer doen en vise versa dusja, zo gaat de bal hier aan het rollen

barry zei:El Retro zei:Mja dat wel, maar vind het stom en klein grut verklinkt ook makkelijker, dus je brengt jezelf als dealer makkelijker in de problemen. Hier verkopen ze niet zo makkelijk aan klein grut, de dealers die ik ken toch niet. Maar je hebt hier ook van die jongetjes van 16-17 jaar die al "dealen" en willen zo bij hun kleinere "vriendjes" wat stoer doen en vise versa dusja, zo gaat de bal hier aan het rollen
ik denk niet dat die dealers can 16-17 jaar dealen om gewoon wat stoer over te komen hoor.
toen ik ongeveer 16 jaar was dealde ik ook (weliswaar geen sos) en ik deed dit niet om stoer te doen hoor. Het is gewoon zo makkelijk verdient. Ben er nu mee gestopt hoor![]()
davie zei:barry zei:El Retro zei:Mja dat wel, maar vind het stom en klein grut verklinkt ook makkelijker, dus je brengt jezelf als dealer makkelijker in de problemen. Hier verkopen ze niet zo makkelijk aan klein grut, de dealers die ik ken toch niet. Maar je hebt hier ook van die jongetjes van 16-17 jaar die al "dealen" en willen zo bij hun kleinere "vriendjes" wat stoer doen en vise versa dusja, zo gaat de bal hier aan het rollen
ik denk niet dat die dealers can 16-17 jaar dealen om gewoon wat stoer over te komen hoor.
toen ik ongeveer 16 jaar was dealde ik ook (weliswaar geen sos) en ik deed dit niet om stoer te doen hoor. Het is gewoon zo makkelijk verdient. Ben er nu mee gestopt hoor![]()
Heeft niks te maken met stoer doen. Het is gewoon snel verdient. Op mijn 15de verkocht ik ook wiet en het verdiende beter dan kranten gooien. Het is maar net wie je kent en of je het makkelijk kan krijgen.
Je verkoopt eigenlijk aan leeftijdgenoten die niet in de shop mee krijgen en daar is een goede markt voor. Er zijn veel jongere tussen de 14 en 17 die blowen, dus waarom niet. Bij coke eigenlijk hetzelfde. Een gast van 30 jaar die niet verkoopt aan een 16jarige is reëel, maar er is echt wel iemand van 16 die aan zijn leeftijdgenoten verkoopt omdat er een markt voor is.