Waarover spuit jij het liefst?

Drientje zei:
Pak Suiker zei:
Ik vind Drientje's uitspraak over liefde als wapen voor gerechtigheid wel lief eigenlijk. :D

Alleen vrees ik dat ze straks een volle PM box heeft door die uitspraak over dat anaal nemen.
Want voor 50 euro lijkt me dat niet heel verkeerd, plezier + geld verdienen in 1 lijkt me toch best een leuke combi. :P
Mmm, waar zijn al die berichtjes dan? En ik wil alleen AT nemen he? De rest moet er niet mee komen.

Nou! wat heeft AT wat ik niet heb?! :( :P

Pak Suiker zei:
Drientje zei:
Pak Suiker zei:
Ik vind Drientje's uitspraak over liefde als wapen voor gerechtigheid wel lief eigenlijk. :D

Alleen vrees ik dat ze straks een volle PM box heeft door die uitspraak over dat anaal nemen.
Want voor 50 euro lijkt me dat niet heel verkeerd, plezier + geld verdienen in 1 lijkt me toch best een leuke combi. :P
Mmm, waar zijn al die berichtjes dan? En ik wil alleen AT nemen he? De rest moet er niet mee komen.

Nou! wat heeft AT wat ik niet heb?! :( :P
Nee, jij bent niet leuk, jij vind het lekker.... Humiliation is what it's all about!

3970 zei:
Drientje zei:
Ivoos zei:
Nutteloze en offensive replies ge-reported. :wave: :rock:
Hoop oprecht dat ze er wat mee doen :rockband: :rockband: :rockband: !

Ik heb het idee dat er erg weinig mee gebeurt, helaas...het modereren laat de laatste tijd wel weer wat te wensen over hier... :(
Het was ook heel sarcastisch bedoeld. Er was namelijk iemand in een ander topic die hetzelfde riep waar het ongeloof van afdroop. Maar dat moet je dan in het zinsverband bekijken waarin het stond.

agressievehond.jpg

Terug
Bovenaan