Waarschuwing: 24INBOMe !!

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Er is een nieuwe drugs in opkomst die al langer actief is in het buitenland ...
Deze drugs valt onder hallucinerende middelen maar naast de zeer sterke hallucinaties die worden uitgelokt krijg je ook te maken met onregelmatige hartkloppingen & allerlei vervelende bijwerkingen.
Ik heb deze drugs 4 dagen geleden genomen & heb spijt van deze beslissing, het voelde als een chemische aanval op m'n geest & lichaam.
Het is aangeraden om deze drugs NIET te gebruiken, zelf niet om er mee in kleine dosissen mee te experimenteren.

Er is nog weinig tot geen research gedaan naar deze drug & zijn gevolgen gedurende korte/lange termijn van gebruik ...
Er zijn ook al mensen van gestorven, na inname van 1 pil ...

Dus gebruik deze drug niet, voor het welzijn van je eigen geest & lichaam!

Cavalier

Newbie
Hoe ziet het eruit? ook op zegels? Hoorde veel in het nieuws.. Heb net een paar nieuwe zegels in huis..

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Cavalier zei:
Hoe ziet het eruit? ook op zegels? Hoorde veel in het nieuws.. Heb net een paar nieuwe zegels in huis..

Als je het niet zeker weet, gewoon laten testen, is het beste wat je kan doen.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Voor zover ik weet wordt de stof niet op zegels aangebracht, ...
Maar ik weet ook niet zoveel van deze stof & in welke vormen het verkrijgbaar is.

Hier in de buurt is het verkrijgbaar in microdot-formaat.
Een vriend van me heeft m'n waarschuwing in de wind geslegen en heeft zichzelf eergisteren met de stof vergiftigd.
Gevolg -> Hij heeft heel z'n huis vol gebraakt, heeft doodsangsten uitgestaan & heeft lelijke wonden opgelopen door roekeloos gedrag, tot 2 dagen erna had hij last van ademhaling en vond hij dat z'n hart raar deed.

Dus nogmaals, deze drug is puur slecht en bezorgd je zelden een leuke avond, ik denk dat er tegenwoordig een breed genoeg assortiment drugs verkrijgbaar is om je mee te amuseren in plaats je te vergiftigen met deze brol.
Waarschuw ook anderen, dit kan veel slechte gebeurtenissen voorkomen want deze drug begint sterk op te duiken & de dealers zeggen dikwijls dat het iets anders is!

Be smart, use safe!

Mvg,
Herbalisme

Herbalisme

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Ik neem aan dat je 25I-NBOMe bedoelt? De grootste problemen ontstaan omdat mensen denken LSD te kopen maar dit in plaats ervan binnen krijgen.

Er wordt in België voor gewaarschuwd:

http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/t ... e-DOC.aspx

Het is dus vergelijkbaar met LSD maar vele malen giftiger

Weet niet zeker of 25I-NBOMe hetzelfde is ... want blijkbaar is 25I-NBOMe al een tijdje in omloop, in tegenstelling tot deze drug die gloednieuw is in de Benelux, + 25I-NBOMe wordt vooral op zegels gedaan terwijl ik 24INBOMe alleen in microdot-formaat tref.
Ook een contact van me zei duidelijk 24INBOMe, maar het kan natuurlijk zijn dat ik het slecht verstaan heb of m'n hersenen de herinnering hebben vervormd :tongueout:

Mvg,
Herbalisme

sjoerd101

Belezen gebruiker
het gaat om 25i-NBOME, enkele belgische media hebben de naam verkeerd overgenomen.
25i-NBOME word ook op blotter papier verkocht net als LSD.

Bovenaan