Waarschuwing!! Cocaine

curtis

Newbie
Ik signaleer steeds vaker kleurverschillen en verontrustende bijwerkingen na het gebruik of aanschaf van Cocaine. Stop! acuut! Ze zijn aan het klooien met volumevermeerdering en effect. Heeft zeeer madelige gevolgen voor je gezondheid. Hartritmestoornissen en "vreemde?" high. Als je het signaleert, stop met deze dealer!

psych-out

Bewuste gebruiker
bedankt voor de tip maar dit proberen/doen ze dus al ontzettend lang. Je moet gewoon een goede dealer vinden en eventueel eerst testen. als jij van die brol krijgt dan moet jij jou eigen tip eens ten harte nemen. Zo niet, des te beter :grin: . Er zullen altijd dealers bestaan die slecht materiaal leveren, er van alles bij gooien, iets verkopen wat niet hetgeen is wat werd gezegd bij de verkoop (bv. sos blijkt snelle) en noem maar op. Daarom is het aan de gebruiker/koper om te letten op zijn gezondheid,...
nogmaals bedankt voor de tip en veel succes met het vinden naar de ideale sosa

curtis zei:
Ik signaleer steeds vaker kleurverschillen en verontrustende bijwerkingen na het gebruik of aanschaf van Cocaine. Stop! acuut! Ze zijn aan het klooien met volumevermeerdering en effect. Heeft zeeer madelige gevolgen voor je gezondheid. Hartritmestoornissen en "vreemde?" high. Als je het signaleert, stop met deze dealer!

Arnie87

Belezen gebruiker
Ik probeer dit weekend wat buiten als ik ergens rustig zit te ouwehoeren met een maat.

Kijken hoe de kwaliteit er voor staat ........ laatste x coke voor mij was in september 2010 ergens. Ik vind het leuk af en toe iets te pakken voor de fun, maar ik denk dat het weinig schade doet als je soms gebruikt, die hard gebruikers snap ik dan ook niet want het is toch altijd 80% troep wat er in zit

Noorder

Experimenterende gebruiker
Dit is niet iets nieuws hoor, alleen worden drugs tegenwoordig wel veel meer versneden dan vroeger en met grotere rotzooi... en niet alleen coke, zelfs wiet uit de coffeeshop moet eraan geloven.
Wel een voordeel met coke, je kan het zelf redelijk eenvoudig zuiveren en de additieven er grotendeels uithalen... schrik niet van het resultaat wat je waarschijnlijk overhoud...

Machine

Experimenterende gebruiker
Ben geen regelmatige gebruiker van coke, doe het uitsluitend op festivals en echt grote feesten (ben meer een pillenman), maar wanneer ik het gebruik test ik het vaak even met een ez-test (eztest.com). Vind die test altijd prima werken. Ik weet alleen niet of het ook echt iets zegt over de puurheid van de coke, en dus de rommel die eraan toe is gevoegd. Voor mij geldt altijd gewoon dat wanneer het testbuisje goed blauw kleurt, en mijn tandvlees gevoelloos wordt wanneer ik er een beetje snuif op smeer het wel prima spul is. Dan durf ik het wel aan.

de GT

Bewuste gebruiker
tip! google op 'drugs test' en handel naar de informatie die je vervolgens tot je krijgt.

Bovenaan