waarschuwing: methylamfetamine in omloop....

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik moest vanmiddag toen ik mn methadon moest ophalen een urinecontrole(standaard om de paar weken bij methadonpost) doen en toen ik werd ik erop geattendeerd dat ik positief op methamfetamine naast gewone amfetamine. aan de reactie van de dienstdoende verpleger kon ik opmaken dat hij dit voor het eerst zag want hij was net zo verbaasd als ik...er word dus gewoon meth als gewone pep verkocht

dus een waarschuwing voor de amfetaminegebruikers in de randstad lijkt me op zn plaats!

wat jullie doen met die informatie is jullie eigen verantwoordelijkheid maar deze kennis wou ik julie toch niet onthouden...

voordelen: supergoeie pep met lange werkingsduur

nadelen: zware neurotoxiciteit voor dopaminerge/serotonerge neuronen

anyways be safe

Liesette

Bewuste gebruiker
uuuhh zat er nou methylamfetamine, methylfenaten of methamfetamine in je bloed ?

Waarom laat je die pep niet ff testen lijkt mij veel makkelijk ....

speedjunky69

Bewuste gebruiker
er was methylamfetamine in mn urine geconstateerd naast gewone amfetamine dus waarschijnlijk word er mix meth/regular dl-sulfaat verkocht...

Liesette

Bewuste gebruiker
ik blijf erbij als je eerst je pep laat testen zou dit nooit gebeuren....

de enige meth achtige uitslag die ik ooit heb gehad was 66% + MABIJ= Meth Amfetamine Bij Produkten.
Ik kon deze pep zonder problemen nemen zei het testlab.

Bon viaje

Flameon

Badass junkie
Inderdaad altijd eerst laten testen, die centra zijn er niet voor niks.
Maar goed dat je ons waarschuwt overigens!

W.F.L.

Badass junkie
Ik heb er wel eens eerder van gehoord ja, maar dan ging het om een paar %tjes methamfetamine en voor de rest geen speed ofzo. Of gewoon methamfetamine zelf, maar dat is gewoon erg zeldzaam hier.

Liesette zei:
methylamfetamine of methamfetamine

Same shit bro!

Oom Klaas zei:
En dat merk je niet als je je pep neemt? :confused:

Nou, aagezien de meeste mensen die pep snuiven nog nooit meth gehad hebben lijkt me niet. Zowiezo als er niet veel inzit en je lang wakkerblijft hoef je het niet noodzakelijk te merken lijkt me. :P

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik had van de week wel als ik niet gebruikte erge spierpijnen. hyperreflexia myclonische spiertrekkingen en straatvrees(peppara) en t werkt wel langer. tis nu dat ik weet dat er meth is dat achteraf wel wat puzzelstukjes op hun plaats vallen om het zo te zeggen...

19hyperdrive80

Experimenterende gebruiker
Ja jammer maar klopt.

vriend van me had pep gekocht van een duitser.
Bleek meth te zijn.

Dus duitsland vooral richting polen,rusland.

is het al erg.

pinnes

Belezen gebruiker
In de jaren 70 had je ook pervitine; dat is toch ook meth in poedervorm? Dat gebruikten de punks altijd.

Bovenaan