1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

waarschuwing voor webshop met slechte zaden

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door souldeep, 23 mei 2018.

Wietzaadjes, kwaliteit wiet zaden kopen - Gold Seeds
  1. souldeep

souldeep Experimenterende gebruiker

Hallo ik wil bij deze even een waarschuwing neerzetten over de webshop wietzaadjes.nl
    Deze zijn nou niet bepaald vriendelijk en leveren slechte info en dubieuze zaden!!
    Dus bij deze raad ik jullie af hier wat te kopen!

Daarnaast heb ik de vraag welke shop WEL te vertrouwen is en die ook kennis van zaken heeft en je normaal te woord staan. als je nog een vraag hebt.

warme groet souldeep

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Sorry,

Je gaat eerst zonder enige kennis zo maar wat aanklooien (zie andere topic), dan gaat het fout en dan ligt het aan de leverancier die je dubieuze zaden zou hebben geleverd?
    En ze leveren ook nog slechte info? Die snap ik niet, hun taak is alleen maar om zaadjes te leveren, er wordt van je verwacht dat je zelf ingelezen bent over alle aspecten van het wiet telen voor je er mee begint.
    En zijn ze onvriendelijk? Kan ik me best voorstellen als ze doorhebben dat er een leek aan het prutsen is geweest met hun producten en die ze ook nog aansprakelijk wil stellen dat het fout is gegaan.

Ik vind dit bericht dus op zijn minst een beetje kort door de bocht.

Quinn vindt dit leuk.
  3. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Mijn recente ervaring met de benoemde site is juist positief.

Ik had twee jaar geleden eens 5 zaden besteld bij RQS (Azarius zustersite als ik mij niet vergis, sorry mensen). Drie stuks kwamen niet uit en de rest stierf ondanks een aardig plaatsje achter het raam. In de reactie werd gezegd dat ze niet vergoeden nadat 6 maanden zijn verstreken sinds bestelling, het scheelde niet veel maar dit was inderdaad het geval.

Ik zag echter vrijwel enkel (zeer) positieve reviews voorbij komen van andere mensen. Verder kan ik mij ook enkel bestellingen bij Azarius herinneren die wel positief uit pakte voor mij. Plus ze komen wel wat professioneler over dan het overgrote deel dat je online tegen komt, is ook iets waard. Je kunt ook gewoon pech hebben gok ik.

souldeep vindt dit leuk.
  4. souldeep

souldeep Experimenterende gebruiker

ik heb wel degelijk eea ingelezen, hun zegen zelf dat je met vragen terecht kunt, en ja als beginner kun je wel wat extra steun gebruiken , wilt niet per definitie zeggen dat ik heb aan lopen kloten zoals je dat formuleerd. want hunzelf veranderden in de mailings ook steeds van dingen waaraan het lag, en had ik eerder wat info gekregen die ik gelkkig wel via hier verkergen heb, dan had ik de plantjes gewoon kunnen redden op tijd. hun gaven nml als reactie op lange dunne stengeltjes verkeerde grond terwij lhet speciale grond is, en iemand hier zei komt door gebrek aan licht, ze rekken zich te snel uit.
    en niet alle zaden zijn super hoor!
    ookal zou je een pro zijn. ook dat weet ik maar al te goed.

zoiezo zou iemand mij helpen erbi jwat niet gebeurd is dus zit me niet zo af te zeiken over het feit dat ik maar aan zit te kloten! als je niet het gehele verhaal kent, wil je het hele verhaal kennen en horen kan dat in een pb over wat ze gemaild terug hebben enz, waarom vragen ze bijv wat heb je bestld..wat is je order nummer en komt er dan een ander antwoord dan het 1e antwoord enz?
    qua communicatie merk je dan al dat ze gewoon zelf denken van ok laat maar lullen en de manier waarop je aangepsroken word is gewoon niet professioneel, waar het ook over zou gaan, en dat stoort mij ook... of je nou een zaadje koopt of een wasmachine je wilt wel waar voor je geld, dan zou ik maar een prutser zijn als na het aansluiten dat ding kapot gaat? of ligt het aan het aparaat? en als ze geen verstand hebben van wat ze verkopen wat ze dus wel beweren verwacht ik iets meer ja.. dan de nietzeggende aanvallende mails, waar je dus gewoon afgezeken word..

Laden...
Vergelijkbare Topics - waarschuwing webshop slechte
  1. Jmths
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    1.285
  2. lotske1984-
    Reacties: