Wakker zijn?!

Frisko

Badass junkie
offtopic :
moeha,moeje fier op zijn!!!

ontopic :
2.5 dag ofzo...ik probeer niet om ter langste!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Mr. XTC

Belezen gebruiker
wakker blijven op de speed, eigenlijk is het vet rot maar ik moet toegeven dat ik het soms best lache vind.
volgens mij ben ik nooit langer dan 54 uur wakker gebleven, hoeveel ik heb gesnoven weet ik niet.... ben er ook niet trots op ofzo... maar het was wel lache

Frisko

Badass junkie
Speedwijffie zei:
Mr. XTC zei:
wakker blijven op de speed, eigenlijk is het vet rot maar ik moet toegeven dat ik het soms best lache vind.
volgens mij ben ik nooit langer dan 54 uur wakker gebleven, hoeveel ik heb gesnoven weet ik niet.... ben er ook niet trots op ofzo... maar het was wel lache

ik ook eigelijk nie maar wilde wel is proberen hoe dat is..
hehe,als je gaat slapen,en je word weer wakker,dan weet je hoe het is....VET KUT!!!!! :)

Mr. XTC

Belezen gebruiker
Frisko zei:
Speedwijffie zei:
Mr. XTC zei:

ik ook eigelijk nie maar wilde wel is proberen hoe dat is..
hehe,als je gaat slapen,en je word weer wakker,dan weet je hoe het is....VET KUT!!!!! :)

ohja dan ben je best wel "dood"

Mr. XTC

Belezen gebruiker
ik weet wel bijna zeker dat je je enorm dood gaat voelen en heel blij bent als je weer in bed ligt.

belgiumpartycrasher

Experimenterende gebruiker
ik van vrijdag morgen 7 uur tot zondagavond 22.30uur
dat maakt bijna 65 uur wakker...
hoeveel ik toen gesnoven en gepakt heb, vraag het mij niet...
ha ja, kdoe da trouwens nooit meer!!! de moment zelf was da allemaal te goe!!! maar die dagen erna... al goe da het in de conge was :)

grtzzz

Flashing Moments

Belezen gebruiker
zo lang wakker blijven vind ik echtniet leuk
ben wel es om 9uur opgestaan.. toen 2 nachten wakker gebleven en de 3e nacht om 5uur gaan slapen (eerder lukte niet)
hoeveel uur isdat? ben te lui om te rekenen
toen was ik niet eens moe en para trouwens..maar had gewoon geen zinmeer in wakker zijn

spacekonijn

Badass junkie
ik vind een nacht doortrekken ook echt verrot

al die debiele wazige gesprekken die je dan krijgt en je word er totaal verknipt van.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
ja klopt je gaat er raar van doen als je niet hebt geslapen... vooral als het lange tijd aanhoud... ik heb ook nooit die intentie om wakker te blijfen... met drugs is het gewoon zo dat je niet kan slapen (ik iig niet)
en ik heb de laatste tijd nogal last van slapeloosheid en dan kan ik gewoon echt niet slapen... ik ben dan ook niet moe..

caatje

Badass junkie
mijn langste wake-up: ongeveer zo'n 2 dagen. En das echt nie fijn vond ik. Ben na die tijd gewoon out gegaan. Was de rotste periode van mn drugsgebruik periode. Het zal als t aan mij ligt echt niet meer gebeuren.

Mr. XTC

Belezen gebruiker
Speedwijffie zei:
Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..

alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..

zolang je niet echt wat moet doen gaat het idd wel allemaal.... maar zoals je zelf al aangeeft wordt het lastig als je moet funtioneren.... bij jou was dat dus het naar de leraren luisteren

Frisko

Badass junkie
Mr. XTC zei:
Speedwijffie zei:
Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..

alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..

zolang je niet echt wat moet doen gaat het idd wel allemaal.... maar zoals je zelf al aangeeft wordt het lastig als je moet funtioneren.... bij jou was dat dus het naar de leraren luisteren
laat staan fysieke inspanningen... :rolleyes:

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Het langste is bij mij van zaterdag 9 uur tot zondag een uur of 11, dus das 38 uur ofzo met drugs,
Zonder drugs wast langer,, een uur of 45 denk.
Was zonder drugs wel vet veel verrotter eigenlijk.

cunt

Wijs gebruiker
bij mij vanaf 11uur sochtends zaterdag tot 11uur savonds zondag. was op wat meer dan 2g speed. had toen wel 2 inslapers nodig om uberhaupt een oog dicht te doen.

boy

Bewuste gebruiker
Vrijdagochtend tot zondagnacht. Zonder drugs, op een LAN-party. Helemaal stijf van de Red Bull, er was een of andere promotie en ze deelden gratis uit :grin:

GabberFreak17

Belezen gebruiker
hahaha lollige topic mijn langste wakker s 4 nachten mja eens n nooit weer t brak zijn viel wel mee stond op als n zonnetje alleen werk zo paranoia en gwnweg zo gek aan d terror voorstellingen die k kreeg :(

cunt

Wijs gebruiker
caatje zei:
tis t me allemaal niet waard. De doffe ellende als je weer bij moet trekken brrrrr
klopt. mijn langste is 1,5 dag ongeveer. heb ik 2x gedaan en was echt gaar aan het eind. laat staan dat je 4 dagen wakker bent :openmouth:

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
4 dagen is het langste..

Van vrijdagochtend toen ik uit bed kwam om naar school te gaan tot maandagavond toen ik helemaal para naar bed ging. Die zondag had ik overigens niks meer gebruikt vanaf 6 uur sochtends, maar slapen deed ik de hele nacht niet van zondag op maandag (en ik moest gewoon naar school)
Naja zag ik natuurlijk niet zitten, ik neem best de consequenties van mijn daden op me maar 3 nachten zonder slaap waarvan de laatste niet moedwillig vind ik wel een excuus om een paar dagen weg te blijven hehe. denk dat het rond de 90 uur zit iets in die richting

shakes

Belezen gebruiker
Speedwijffie zei:
jajaja.. morge 1 week clean.. btj kut heb tentame week.. ken me voor geen meter concentreren.. hil irritant.. maargoe.. wel grappig soms van die vage hulicinaties.. (weet nie precies hoe je dat schrijft) van je vage vlekke.. en schaduwen en denken dat mensen in je kamer staan..

haha..

Lijkt mij niet erg grappig ...

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
En dat motto betuigt van een kansloos leven.

Vind het sowieso al niks meisjes die speed gebruiken heb ik meestal niet veel mee op van de meisjes die ik heb gekend die het doen is allemaal 1 pot nat smerige loeders..

Bovenaan