Speedwijffie
Experimenterende gebruiker
hoi
hehe,als je gaat slapen,en je word weer wakker,dan weet je hoe het is....VET KUT!!!!!Speedwijffie zei:Mr. XTC zei:wakker blijven op de speed, eigenlijk is het vet rot maar ik moet toegeven dat ik het soms best lache vind.
volgens mij ben ik nooit langer dan 54 uur wakker gebleven, hoeveel ik heb gesnoven weet ik niet.... ben er ook niet trots op ofzo... maar het was wel lache
ik ook eigelijk nie maar wilde wel is proberen hoe dat is..
Frisko zei:hehe,als je gaat slapen,en je word weer wakker,dan weet je hoe het is....VET KUT!!!!!Speedwijffie zei:Mr. XTC zei:wakker blijven op de speed, eigenlijk is het vet rot maar ik moet toegeven dat ik het soms best lache vind.
volgens mij ben ik nooit langer dan 54 uur wakker gebleven, hoeveel ik heb gesnoven weet ik niet.... ben er ook niet trots op ofzo... maar het was wel lache
ik ook eigelijk nie maar wilde wel is proberen hoe dat is..![]()
hehe,ik hoop dat je nog verlofdagen staan hebtSpeedwijffie zei:ga vanaaf weer slape.. dus kijk wel ff hoe brak ik op school ben morge..![]()
hoop nie te..![]()
hahaha best triest eigelijk
Speedwijffie zei:Mr. XTC zei:ik weet wel bijna zeker dat je je enorm dood gaat voelen en heel blij bent als je weer in bed ligt.
ik ben wel om 11 uur uit.. dus kan daarna glijk me nest weer in..
maar k ga buite..![]()
Speedwijffie zei:Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..
alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
laat staan fysieke inspanningen...Mr. XTC zei:Speedwijffie zei:Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..
alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
zolang je niet echt wat moet doen gaat het idd wel allemaal.... maar zoals je zelf al aangeeft wordt het lastig als je moet funtioneren.... bij jou was dat dus het naar de leraren luisteren

Speedwijffie zei:HDA zei:Ik vind dit er toch zwaar over hoor...![]()
snap deze zin nie egt helemaal.. can you explain it..?!
klopt. mijn langste is 1,5 dag ongeveer. heb ik 2x gedaan en was echt gaar aan het eind. laat staan dat je 4 dagen wakker bentcaatje zei:tis t me allemaal niet waard. De doffe ellende als je weer bij moet trekken brrrrr
Speedwijffie zei:jajaja.. morge 1 week clean.. btj kut heb tentame week.. ken me voor geen meter concentreren.. hil irritant.. maargoe.. wel grappig soms van die vage hulicinaties.. (weet nie precies hoe je dat schrijft) van je vage vlekke.. en schaduwen en denken dat mensen in je kamer staan..
haha..