wakkerblijven op Zolpidem

foxy

Newbie
Toen ik nog coke gebruikte, nam ik vaak Zolpidem (inslaper) als ik voelde dat ik wat te veel gesnoven had. Dan kreeg ik het weer lekker warm en kon ik goed slapen.
Ik had het daar eens over met een vriend en die zei me dat ik eens moest proberen me wakker te houden op Zolpidem. Gewoon het punt afwachten waarop je voelt dat je in slaap gaat vallen en dan daarover proberen te komen door je met vanalles bezig te houden. Blijven praten tegen elkaar, rondwandelen,enz..
Zo gezegd, zo gedaan. Het was best een leuke ervaring. Ik voelde me zweverig en alles leek normaal, maar toch was er iets "mis" met die realiteit. Net zoals een hele levendige droom waarin je merkt dat er toch iets niet klopt en dan wakker wordt of in je droom gaat beseffen dat je droomt.
Nadeel is wel dat je je maar weinig herinnert achteraf. Alles is vaag..

karton

Experimenterende gebruiker
Kdenk dat da dan echt is dat je lichaam of geest denkt dat je slaapt. Dus je beleefd alles meer als en droom. De dmt wordt afgegeve die je normaal gebruikt in de rem slaap. Denk dan het daardoor is dat mense echte halucinaties hebbe en erna zich weinig herrinnere. Snet zo alje wakker wordt uit een droom e. Kvind wel grappig, is uw geest en lichaam beetje om de tuin leide om toch meer besef en en inleving v je droom te hebbe :)

Bovenaan