Wanneer 2e XTC bijslikken

hallo,

Wij, een stel van begin 40, gebruiken een aantal malen per jaar XTC. Als we gebruiken slaat de pil meestal na ongeveer 45 min tot een uur lekker in. Nu willen we graag weten na hoeveel tijd we het beste een tweede pil kunnen nemen. Volgende week hebben we een feest wat duurt van 12:00 tot 00:30 uur, dus eerst even sfeer proeven (nuchter) en daarna willen we ieder twee pillen om de gehele dag verder lekker te feesten.

We hebben een keer een tweede pil genomen een uur of vijf na de eerste en dat voelde niet super. Wel oppeppend maar ook erg uitputtend.

Nemen jullie de tweede pil als de eerste op zijn hoogtepunt is of als de eerste pil een beetje uit begint te werken?
Bedankt voor de reacties alvast.

Stelletje3013

Wacky

Badass junkie
Op advies van Shulgin: (de held die voor ons heel veel drugs heeft uitgevonden en er een boek over schreef)

Begin dosis 120 mg
desgewenst na anderhalf uur 40mg bijnemen om het effect te verlengen.

Op advies van wacky:

Vervolgens elke anderhalf uur nog 40mg bij blijven nemen tot zo'n 3-4 uur voor je naar huis wil.

Hoeveel er in je pilletjes zit weet ik natuurlijk niet, maar als het goede pillen zijn waarvan 1 genoeg is, dan zou ik dus om de anderhalf uur 1/3 of een halve (in 3 breken zal lastig zijn) erbij nemen. Je neemt dus bij op de piek. Er zit wel een maximum aan natuurlijk, je kunt niet blijven spacen, ik neem meestal een keer of 3-4 bij om een nacht van 0.00 tot 10.00 uur door te komen en dat gaat wel goed, maar tegen het einde voel je ook die innerlijke strijd tussen de vermoeidheid en de mdma rush.

LekkerDing

Experimenterende gebruiker
Stelletje,

Als je zoals jullie maar een paar x per jaar gebruiken.....
Dan werkt zo pilletje toch al gauw een uur of 5, Vergeet niet dat
de werking van mdma niet constant is en je het gevoel hebt dat ie
'zomaar' weer binnenkomt. Als wij gebruiken gebeurt dat door een kop hete
thee, een warme douche of spontaan.
Maar mss omdat jullie op een feest zijn gaan jullie er alkohol bij drinken?
Want dat is dus niet aan te raden omdat het tegen elkaar inwerkt.

Wil je toch perse bijslikken:
Weet dan in ieder geval wat er in je snoepje zit en neem dan, in jullie geval,
na een uurtje of 3 een halve bij. Je verneemt na een half uurtje al wel of dat
te weinig is. Maar beter te weinig dan out gaan door te veel.

leppeh

Bewuste gebruiker
Out gaan door teveel MDMA heb ik nog nooit gezien :confused: Op de piek bijnemen werkt voor mij fijn.

Stelletje

Als je zoals jullie maar een paar x per jaar gebruiken.....
Dan werkt zo pilletje toch al gauw een uur of 5, Vergeet niet dat
de werking van mdma niet constant is en je het gevoel hebt dat ie
'zomaar' weer binnenkomt. Als wij gebruiken gebeurt dat door een kop hete
thee, een warme douche of spontaan.
Maar mss omdat jullie op een feest zijn gaan jullie er alkohol bij drinken?
Want dat is dus niet aan te raden omdat het tegen elkaar inwerkt.

Wil je toch perse bijslikken:
Weet dan in ieder geval wat er in je snoepje zit en neem dan, in jullie geval,
na een uurtje of 3 een halve bij. Je verneemt na een half uurtje al wel of dat
te weinig is. Maar beter te weinig dan out gaan door te veel.

Tx
We drinken er zeker geen alcohol bij. Als we XTC gebruiken dan drinken we meestal alleen water eigenlijk. We hebben met deze snoepjes al ervaring. Zijn erg prettig (blauwe mitsu's de eerste keer dat we gebruikten) Deze waren erg sterk en nu hebben we witte dolfijntjes(voor wat dat wat zegt natuurlijk) Deze gaan we nu voor de derde keer gebruiken en willen nu eens bijslikken om de hele avond lekker door te feesten)
halfjes heb we wel een keer geprobeerd om te nemen, maar hier merkten we weinig van eerlijk gezegd, vandaar dat we nu gewoon een hele bij willen slikken. Het feest is in de buitenlucht, dus voor oververhitting zijn we ook niet zo bang in de avond.

Tx voor je reactie.

LekkerDing

Die oververhitting heeft niet zo zeer te maken met binnen of buiten hoor.
Zorg gewoon dat je blijft drinken, niet in overvloed want dat is ook niet goed.

Om wakker te blijven zou je idd ook speed kunnen nemen, maar als je er geen
'verstand' van hebt zou ik het niet zo maar gaan proberen op dat feest.
Van een snoepje blijf je ook wakker.

Paddo100

Bewuste gebruiker
eerst gewoon 1 nemen, en die ander langzaam opsnoepen door er telkens een klein hapje van te nemen. deze kleine brokjes slaan ongeveer na een kwartier in, kan je zelf bepalen hoe hard je gaat :).

al wil je per keer nemen zou ik hem ongeveer 3-4uur nadat je eerste is ingeslagen nemen, net nadat je je 2de heb genomen kan je ff eten en pisse enzo.

ik kan namelijk nooit eten en pissen als ik XTC op heb. je 1e pil is dan bijna uitgewerkt en dan heb je ff de tijd om te "recoveren" :P en dan kan je daarna weer volgas gaan!

s6 :stoned:

kiekert

Bewuste gebruiker
Paddo100 zei:
eerst gewoon 1 nemen, en die ander langzaam opsnoepen door er telkens een klein hapje van te nemen. deze kleine brokjes slaan ongeveer na een kwartier in, kan je zelf bepalen hoe hard je gaat :).
Gast, respect dat je dat kan. Ik heb geen moeite met pillen slikken ofzo, maar wanneer ik de smaak van een xtcpil in mijn bek heb dan moet ik echt braken.

MDMA<3

Belezen gebruiker
Paddo100 zei:

Insgelijks hier

Paddo100

Bewuste gebruiker
heb het zo ook wel is gedaan zonder water :P maar toen trokken me spieren in me hele gezicht zich ook samen en voelde nie chill maar met water is het makkelijk te doen.

adem inhouden, stukkie afbijten achter in je keel houden, slok water , adem uit :wave:

merk je er nix van en k vind dat wel relaxter dat ik het dan kan dozeren hoe ik zelf wil gaan, als ik ze per stuk neem kan k mezelf niet inhouden. neem ik te snel bij en dan slaat die vorige pas in en dan ben k zuur :P

MDMA<3

Belezen gebruiker
Paddo100 zei:
als ik ze per stuk neem kan k mezelf niet inhouden. neem ik te snel bij en dan slaat die vorige pas in en dan ben k zuur :P

Dat heb ik ook wel is meegemaakt, alleen niet met hele pille, ik deed altijd kwartjes bij pakken
maarja dan denk je ineens van shit het werkt nog niet na 3 kwartier ofzo pak je nog n kwartje

kom je van de wc afgelope en dan is het BOEM, oftewel dan slaan ze in als een bom is niet zo prettig:P

Bedankt voor jullie reacties allemaal. Wat ik nog wel wil weten is of we beter als eerste de sterkste pil kunnen nemen en na een aantal uren de minder sterke of andersom.
Sterke is een rode duif van 125 mg en minder sterke zijn de witte dolfijntjes van 95 mg.

bedankt voor de reacties alvast

Stelletje3013

Intoxication

Bewuste gebruiker
stelletje3013 zei:
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Wat ik nog wel wil weten is of we beter als eerste de sterkste pil kunnen nemen en na een aantal uren de minder sterke of andersom.
Sterke is een rode duif van 125 mg en minder sterke zijn de witte dolfijntjes van 95 mg.

Stelletje3013
die rode duif klinkt wel erg nice zo te horen :rockband:

MDMA<3

Belezen gebruiker
stelletje3013 zei:

Stelletje3013

ik zou beginnen met een halve van die rode duif
die andere helft in 2 kwartjes doen en 1tje bijpakke na +-1,5 uur
2 uur later andere kwartje opete. en die andere om de 2 uur in helften wegwerke

knots

Newbie
12uur feesten.... ok :)
Ik zou eerst even rustig aan doen... idd. de sfeer proeven, en zorgen dat je wat eten binnen hebt, evt. een banaan als toetje. Probeer het snoepen een beetje uit te stellen.
Ik zou de sterkste snoepjes meenemen in jullie geval, of 3 minder sterke.

Begin er niet te vroeg mee, want je hebt nog een lange dag te gaan.

Pak als eerste een halfje, ga je daar al lekker op.... niet bijpakken.
Meestal pak ik een halve of iets meer bij, nadat de pil begint af te nemen.....
Als ik nog lekker energie heb wacht ik met bijpakken :wink:

Zorg wel dat je uitgerust naar het feest gaat.

Veel plezier!

Ps. als ik me wel eens een beetje flauw begin te voelen tijdens het partyen/spacen... pak ik soms wel eens een banaantje ( of een half banaantje ) om toch weer f wat aan te vullen.

knots

Newbie
MDMA<3 zei:
stelletje3013 zei:

Stelletje3013

ik zou beginnen met een halve van die rode duif
die andere helft in 2 kwartjes doen en 1tje bijpakke na +-1,5 uur
2 uur later andere kwartje opete. en die andere om de 2 uur in helften wegwerke

Ook een goede optie :)

TX allemaal,

Wij hebben wel eens een halfje gedaan maar op de een of andere manier werkt dat voor ons niet zo. Ook met de blauwe mitsu's van een jaar terug hadden we beiden met een halfje zo'n net niet gevoel. Een hele was echt heerlijk toen hij insloeg. Dat gevoel van ineens die andere wereld in vinden we beiden erg prettig.

Degene waar we de pillen van hebben zegt dat het lekker is om als je twee pillen op een avond neemt om, als je die hebt, twee verschillende te nemen. de ene heeft meer het love gevoel en de ander wat anders en dat schijnt lekker in elkaar over te lopen. iemand eravring daarmee?

We gaan het gewoon proberen. We beginnen in ieder geval beiden met een hele, de dolfijn of de duif weten we nog niet. Ik denk de sterkste eerst (duif) en dan of halfjes bijslikken want dat lezen we wel veel dat jullie dat aanraden.

We moeten het in ieder geval tot een uur of 24:00 volhouden dus op zijn vroegst denken we om 16:00 de eerste pil en dan 4 uur later de tweede of inderdaad halfjes om de paar uur. in ieder geval eerst de sfeer proeven.

We laten in ieder geval even weten na het weekend wat we gedaan hebben en hoe het is bevallen.

Bedankt voor de tips allemaal

Stelletje3013

Miss J

Bewuste gebruiker
stelletje3013 zei:
Degene waar we de pillen van hebben zegt dat het lekker is om als je twee pillen op een avond neemt om, als je die hebt, twee verschillende te nemen. de ene heeft meer het love gevoel en de ander wat anders en dat schijnt lekker in elkaar over te lopen. iemand eravring daarmee?

Als er alleen MDMA in je pillen zit maakt het niet uit of je een rode, groene, ronde of ovale, met of zonder opdruk hebt. Ik neem zelf ook vaak eerst een halve en als ik voel dat het minder wordt weer een halve. (Behalve als er niet zo heel veel mdma in zit, dan begin ik gewoon met een hele)

En als je echt wakker wilt blijven zou ik gewoon eerst die pilletjes opmaken en daarna wat speed nemen.

knots

Newbie
Laat jullie snoepjes anders even testen, de meeste verkopers weten helemaal niet waar ze over praten! Ze maken er maar wat moois van. ( niet alle natuurlijk )

http://www.drugs-test.nl/default10948.html

En inderdaad, in deze tijd doet een half niet altijd echt veel, pak dan een hele, maar laat je snoepjes dan wel even testen!!!

Succes :)

TrippyShit

Badass junkie
Neem em zowiezo voordat de 1e dosis begint uit te werken. Zodra je het voelt uitwerken is het eigenlijk al een aflopende zaak. Neem na ongeveer anderhalf á 2uur gewoon een halve erbij als je gewoon begint met een hele.

Rondjeslopen

Ligt aan een aantal zaken, hoe goed zijn die 2 pillen? wil je lang doorgaan of wil je zo hard mogelijk gaan? of wil je een zo lang mogelijke piek?

Laat je pillen effe testen, zit er minder dan 50 mg in dan zou ik ze persoonlijk allebei in een keer naar binnen werken 6 uur voor het einde van het feest (ligt er een beetje aan hoe lang een pil bij je werkt bij mij kan dat wel 5,5 á 6 uur duren)

Heb je goeie pillen: meer dan 100 mg.

lang trippen 1 nemen 3,5 uur later nog een of 1 nemen en dan na 3 uur elk half uur een half.
(Het duurt ongeveer 3 kwartier voor de ingenomen dosis begint te werken, na 1,5 uur zit je meestal op je piek)

lang pieken (werkt goed bij mij, verschilt per persoon) 1 nemen half uur later een half en dan een kwartier later nog een half. Dan ga je wel als je goeie hebt.

Deze is het makkelijkst zo hard mogelijk alles in een keer naar binnen rammen, mocht je normaal veel last hebben van een slecht gevoel in het begin, doe dan eerst een half en dan 3 kwartier later 1,5.

Dit zijn de dingen die bij werken, hoe je reageert op een pil ligt echter ook aan je hormoonhuishouding, hoe lang geleden je het voor het laatst hebt gedaan en je fysiek.
bij je vrouw zal het wel wat anders zijn omdat vrouwen over het algemeen heftiger reageren op mdma.

Veel plezier en laat effe weten wat je gedaan hebt en hoe het ging!
:wave:

We hebben vorig weekend rond 16:15 een pil genomen die na een uur begon te werken. om 19:15, dus 3 uur later beiden nog een hele en deze voelde best heftig, maar toch hebben we er beiden niet van genoten. de setting was er niet zo naar en we hadden beiden niet dat lekkere gevoel van de pillen.
Ik (de man) had heel erg trillende handen en voelde me lekker maar meer niet.
Ik heb geen dip gehad de week erna, maar mijn vrouw is echt de gehele week (t/m vrijdag) behoorlijk depri en kortaf geweest.

Voor haar is de lol er helemaal af en zij zegt dat ze absoluut geen pil meer neemt. De eerste keer vond ze prachtig maar alle keren erna heeft ze er niet meer zo van genoten en de kater die ze telkens na de pil heeft weegt voor haar te zwaar.
Ze neemt liever een wijntje dan dat gevoel de week na xtc gebruik weer te moeten meemaken en eerlijk gezegd is dat ook beter, want ze is echt een hele week de weg kwijt na gebruik, ondanks genoeg drinken, eten, L-tryptofaan en andere middelen (5_htp)

Zelf heb ik er ook niet zo van genoten deze keer ,maar ik zal echt nog wel eens een pilletje nemen.

Groetjes Stelletje

ExceptionalInsight zei:
stelletje3013 zei:
Open deur hoor, maar.. zat er wel mdma in?

Ja er zat echt mdma in. deze pillen zijn van een serie die ik vorig jaar mei heb gekocht en waar we al ervaring mee hebben en toen hebben we een heerlijke tijd gehad.
Zal wel de setting ook geweest zijn. Als ik weer pillen nodig heb hoop ik dat de blauwe mitsu's er weer zijn. dat waren in mijn ogen toch nog steeds de beste.

Groet

Bovenaan