Wanneer bijpakken?

DonDidi

Newbie
Kan iemand mij vertellen wanneer het het beste moment is om bij te nemen?
Meestal start ik met een halfje, daar voel ik mij al vrij goed bij voor een tijdje, ik heb nu een half dolfijntje genomen, wanneer zou het beste moment zijn om bij te nemen? Als dit halfje nog goed bezig is of als het begint uit te werken?

J0rrit

Badass junkie
Ligt eraan wat jij wilt, als je wacht totdat het iets minder wordt, en dan bijpakt, zal je waarschijnlijk erna niet of nauwelijks veel harder gaan, alleen langer, als je pakt op je piek, dan zal je daarna gwn harder gaan.

djpopol

Experimenterende gebruiker
DonDidi zei:
Meestal start ik met een halfje, daar voel ik mij al vrij goed bij voor een tijdje, ik heb nu een half dolfijntje genomen, wanneer zou het beste moment zijn om bij te nemen? Als dit halfje nog goed bezig is of als het begint uit te werken?
haha bij mij is dat heel simpel. ik begin altijd met 3 pé'kes en nekeer ik geeuw dan steek ik er nog ene bij enz...
dat is bij mij den truck wnr ik nog moet bijsteken :) als ik geeuw hihi

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Op de top van de rush pak ik altijd in kleine mate bij om op die top te blijven, bv. halfjes of zelfs kwartjes elke 45 min tot een uur

Pepnoize

Belezen gebruiker
djpopol zei:
DonDidi zei:
haha bij mij is dat heel simpel. ik begin altijd met 3 pé'kes en nekeer ik geeuw dan steek ik er nog ene bij enz...
dat is bij mij den truck wnr ik nog moet bijsteken :) als ik geeuw hihi

haha komt mij zeer bekend voor. ik heb ook altijd een moment (na xtc gebruik) wanneer mijn eerste geeuw er is.
en wanneer die er is, dan merk ik opeens dat mijn xtc gevoel aan het wegebben is ... dan moet ik bijsteken of ik word moe :grin:

Bovenaan