Wanneer bijslikken?

Joepel

Newbie
Hey mensen,

Vorige maand eerste keer XTC... was echt top!

Volgende week ga ik het weer doen, maar hebben jullie tips mbt bijslikken?

Vorige keer had ik 1 pil genomen en toen die bijna was uitgwerkt nog een halve geslikt en en uur later nog een halve... Ik had niet echt het idee dat dat hielp ofzo.

Kunnen jullie je ervaring delen? Ik wil niet harder gaan dan m'n top , ik wil de trip alleen verlengen.

Alvast bedankt!

J86

Bewuste gebruiker
Op de top van je 1e pil bijslikken is het advies dat het meeste gegeven wordt.
Alleen verschilt dit toch altijd per persoon of dit wel of niet werkt en hoe goed. Je zal het een beetje bij jezelf moeten uitproberen. Over het algemeen is het wel het beste moment. Dus zo'n 3 kwartier tot een uur nadat je 1e pil inslaat.

Ik herinner me nooit zo goed wanneer ik precies m'n 3e pil inneem maar heel vaak deed deze zo goed als niks. Ik denk dan ook dat ik die meestal nam als de 2e bijna was uitgewerkt en bij mij doet het dan niks meer.

Ik snap eerlijk gezegt niet waarom dat zoveel uitmaakt maargoed het is toch echt zo blijkbaar

Immo

Badass junkie
Bijnemen voor dat je begint te merken dat het effect minder begint te worden. Ik heb het idee dat je de "piek" wel langer kan behouden als je bijslikt, maar als je eenmaal voorbij de "piek" bent kan je lastig weer terug komen in die staat.

TrippyShit

Badass junkie
Idd je moet bijslikken als je nog op de top bent. Zo verleng je het. Maar bij mij versterkte het ook. Ook de 3e nog. Ik nam toen altijd halfjes omdat ik uitging en niet TE hard wou gaan. dan nam ik 2half ofzo en ging wel steeds harder en bleef langer. Dus dat verschilt per persoon kan niet beloven dat je niet harder zal gaan. Moet je voor jezelf uitvinden denk ik.

Wacky

Badass junkie
Bijpakken ongever anderhalf uur na de eerste dosis 1/3 dosis erbij. (120mg / 40mg) advies van shulgin. (google maar als je hem niet kent)

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Maar moet je bijslikken een anderhalf uur nadat hij is ingeslagen of nadat je hem hebt genomen...
en ik weet echt niet wanneer ik op mijn top ben

J86

Bewuste gebruiker
3 kwartier nadat hij is INgeslagen
en dat is dus vaak anderhalfuur nadat je hebt ingenomen.

maar je kan denk het beste kijken naar wanneer die inslaat.

Bovenaan