Wanneer ging je te ver?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:

Wow ! :openmouth: Drientje toch, dat had ik niet verwacht, maar ik had het wel kunnen verwachten eigenlijk. De meest verstandige en slimme mensen op het gebied van drugs hebben volgens mij wel zo een diep dal bewandelt, toen er uitgeklommen met meer wijsheid.

Ik ben blij dat je daar uitgekomen bent, moet veel moeite hebben gekost. De kater van een week speed alleen al lijkt me vreselijk. En dan ook nog de psychische stress van alle problemen.

Respect ! Zowel voor het feit dat je gewonnen hebt van de duisternis als voor het feit dat je je verhaal hier gepost hebt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Petrovic zei:
OT: Wanneer ik te ver ging? Ik heb een half jaar dagelijks speed gebruikt om mijn school prestaties te verbeteren en omdat ik dan voelde dat ik beter "functioneerde."

Nu alleen zo nu en dan speed en dat bevalt goed. :)

Voor hoelang heb je dat gedaan ? En hoeveel nam je dan per dag ?

Want ik moet eerlijk bekennen dat die gedachte mij ook al eens heeft beziggehouden, maar ik doe het niet hoor. Sowieso omdat ik de katers al vreselijk zou vinden, dus ik ben wel eens geïnteresseerd naar hoe dat is.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Sublimo zei:
Petrovic zei:
OT: Wanneer ik te ver ging? Ik heb een half jaar dagelijks speed gebruikt om mijn school prestaties te verbeteren en omdat ik dan voelde dat ik beter "functioneerde."

Nu alleen zo nu en dan speed en dat bevalt goed. :)

Voor hoelang heb je dat gedaan ? En hoeveel nam je dan per dag ?

Want ik moet eerlijk bekennen dat die gedachte mij ook al eens heeft beziggehouden, maar ik doe het niet hoor. Sowieso omdat ik de katers al vreselijk zou vinden, dus ik ben wel eens geïnteresseerd naar hoe dat is.
Nou ik heb zelf in die tijd dagelijks zo'n 2x 20mg dex genomen. Ook een tijdje Ritalin van de Psychiater aangezien ik ADD achtige klachten heb. Ik school ging het met DEX echt super goed Maar achteraf was ik echt een zombie en depressief als het uitgewerkt was. Het sporten wat ik belangrijk vind ging achteruit en ik manipuleerde mezelf onbewust dat ik goed bezig was. After all ben ik blij dat ik gestopt ben, ik functioneer nu echt beter nuchter. :)

Drientje

DF-koning
Carlitos zei:
Toen ik voorbij haarlem reed godsklere
:grin:

Daar moet je ook niet willen zijn....

@Sublimo, ik heb veel geleerd van die periode. Ik ben daarna actief aan de slag gegaan met mijzelf d.m.v. psychotherapie en toen dat niet naar tevredenheid werkte heb ik mijn eerste ayahuasca gedaan in juni 2008. Al had ik daarvoor wel al een paar lsd trips achter mijn kiezen en de eerste was toen meteen qua eyeopener de heftigste:

viewtopic.php?f=21&t=16626

En duisternis kennen we allemaal in ons leven. Het is aan ons zelf om te beslissen hoe ermee om te gaan. Ik heb een jonge flexibele geest die door gebeurtenissen vroeger veel te snel moest ontwikkelen waardoor ik heel diep moest gaan om te worden wie ik nu ben.
Ik ken mijn valkuilen en zwakke plaatsen, speed is daar een van, mede doordat ik na de breuk met mijn ex merkte dat ik mijn verdriet om het geheel makkelijk weg kon stoppen met drugs...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Carlitos zei:
Toen ik voorbij haarlem reed godsklere

Ik mis blijkbaar iets. :P Leg eens uit als je wilt. :grin:

@ Drientje: Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ik heb ondervonden hoe het is om in een zeer duistere periode toch voor het moeilijke pad te kiezen. Als ik dan verhalen lees van mensen die hetzelfde gedaan hebben, dat vindt ik knap. Zo zijn er niet al te veel. Ik heb namelijk genoeg benzo's in de apotheek over de toonbank zien gaan om te weten dat veel mensen voor de makkelijke weg kiezen.

En dat tripreport ga ik zeker lezen, als het wat rustiger is op DF. :sunglasses:

Drientje

DF-koning
Ik heb nooit de goesting gehad om na mijn speed periode mijn verdriet weg te stoppen.

Ik ben ook een heel vrolijk en positief persoon, meestal opgewekt en blij.

Toen Moois dood ging was ik echt stuk maar nog steeds zoek ik die pijn soms op. Gewoon om te kunnen janken. Huilen is echt het beste medicijn tegen sommige dingen.

Ik geloof ook heilig dat als ik na een heftige LSD trip moet huilen dat ik verdriet van vroeger ermee weg huil, verdriet wat ik nu niet meer kan definiëren maar het is er nog wel.

W.F.L.

Badass junkie
Mja het woord trek associeer ik altijd gelijk met wit :flushed: Zin vind ik wel een mooie, "goesting" is echt zo'n lomp vlaams woord. Dat associeer ik eigenlijk vooral met sex. Pff :P Zin is lekker neutraal :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
W.F.L. zei:
Mja het woord trek associeer ik altijd gelijk met wit :flushed: Zin vind ik wel een mooie, "goesting" is echt zo'n lomp vlaams woord. Dat associeer ik eigenlijk vooral met sex. Pff :P Zin is lekker neutraal :grin:

Vlamingen die over seks praten is gewoon lachwekkend. :)

W.F.L.

Badass junkie
Daarom praat ik nooit over sex. ! :grin:

Trouwens je bent zelf een halve vlaming he, dat weet je toch :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
W.F.L. zei:
Daarom praat ik nooit over sex. ! :grin:

Trouwens je bent zelf een halve vlaming he, dat weet je toch :P

Ik heb wat dingen overgenomen ja, vrij normaal als je er al 6 jaar naar school gaat. :)

Maar ik gebruik nog steeds niet die belachelijke woorden als het over seks gaat...

Op het middelbaar gebruikten ze het woord poepen voor neuken. Ik denk niet dat ik moet uitleggen waarom het echt een belachelijk vervangwoord is...

Maar goed, zo maak je ook weer grappige momenten mee. Ik weet nog hoe ik als Nederlander nog maar net daar op school zat en ik iemand tegen de andere hoorde zeggen: Die heeft met die gepoept joh ! :confused:
Mijn eerste gedachte toen was: dat moet wel lastig zijn om met zijn tweeën op een toilet te schijten, en het zal goed stinken. :sunglasses:

Achteraf was iemand zo vriendelijk om het uit te leggen. :grin:

seth

Gast
Sublimo zei:
W.F.L. zei:

Kwil u wel nog één en ander leren, vintje!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
seth zei:
Sublimo zei:
W.F.L. zei:

Kwil u wel nog één en ander leren, vintje!

Nee, dankje. Dat is niet nodig. :)

Drientje

DF-koning
Dat lukt me dan weer net niet. Ik moet het wel eerst horen.

Maar Gents ben ik ook niet zo bekend mee en je kunt niet imiteren wat je niet kent.

Dreuge

Badass junkie
in eigen garage kotsen en daarna nokkie gaan in de regen in de tuin van g + alcohol

wakker worden met me hoofd in mn eigen kots

wakker worden, beneden naar de wc gaan, boven komen en dan pas zien dat ik me kamer heb onder gekotst. net zo lang daar naakt naar staan staren tot mn ma naar boven kwam en het op ging ruimen en toen nog steeds blijven staan staren.. toen wilde ik dus ook echt niet naar beneden de volgende dag

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Nee maar goesting is een pracht woord. Veel beter dan trek.
Zin hebben, verlangen naar, hunkeren naar, smachten naar of desnoods iets wensen... alles is beter dan goesting!

Sublimo zei:
Op het middelbaar gebruikten ze het woord poepen voor neuken. Ik denk niet dat ik moet uitleggen waarom het echt een belachelijk vervangwoord is...
En anus is "poep", right? Dus als ze het dan over anale seks hebben, dan heeft iemand, iemand anders in zijn poep gepoept. Daar krijg ik hele rare ideeën van.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Mja wij zeggen allemaal neuken, ligt een beetje aan de mensen die je kent geloof ik :P

Nja als je poep voor anale seks gebruikt kan ik het nog begrijpen. maar neuken vervangen door poepen vind ik wel een beetje vreemd.. :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Fishhead0707 zei:
Nja als je poep voor anale seks gebruikt kan ik het nog begrijpen.
Nou, ik herinner mij een filmpje waarin een wat ouder echtpaar werd gevraagd waar ze voor het laatst seks hadden.

De man antwoordde: "In de keuken."
De vrouw antwoordde: "In mijn poep."

Toch vrij dubieus als je die link niet legt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
En anus is "poep", right? Dus als ze het dan over anale seks hebben, dan heeft iemand, iemand anders in zijn poep gepoept. Daar krijg ik hele rare ideeën van.

Ze hadden het zelfs over "gewone" seks. :) Poepen heeft bij hun niks te maken met anale seks. :P

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Fishhead0707 zei:
Nja als je poep voor anale seks gebruikt kan ik het nog begrijpen.
Nou, ik herinner mij een filmpje waarin een wat ouder echtpaar werd gevraagd waar ze voor het laatst seks hadden.

De man antwoordde: "In de keuken."
De vrouw antwoordde: "In mijn poep."

Toch vrij dubieus als je die link niet legt.

haha :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

+1 voor E.I. :wink:

Sublimo zei:
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:

Ze hadden het zelfs over "gewone" seks. :) Poepen heeft bij hun niks te maken met anale seks. :P

Dat is wel weer vreemd dan toch.. :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Poepen heb ik altijd maar een 2e rangs woord gevonden, klinkt ordinair en inhoudsloos. Neuken vind ik nog ok. Meestal gebruik ik 'batsen' of 'knallen' om aan te duiden dat ik van de bil wil gaan :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Poepen heb ik altijd maar een 2e rangs woord gevonden, klinkt ordinair en inhoudsloos. Neuken vind ik nog ok. Meestal gebruik ik 'batsen' of 'knallen' om aan te duiden dat ik van de bil wil gaan :grin:

Ik vindt batsen en knallen niet echt veel beter hoor.

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
spacelord zei:

De meeste uitdrukkingen zijn of veel te plat of gewoon weg niet toereikend.

De liefde bedrijven is saai, neuken is plat en vrijen doe je als je oud bent.

Seks doen vind ik wel een mooie.

Ook omdat het een actief werkwoord in zich heeft.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Sublimo zei:
spacelord zei:

De liefde bedrijven is saai, neuken is plat en vrijen doe je als je oud bent.

Seks doen vind ik wel een mooie.

Ook omdat het een actief werkwoord in zich heeft.

In de meeste gevallen heb je denk ik, normaal gezien, zelfs geen woorden nodig.

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:

Held. Dit bedoelde ik, maar ik vond er de woorden niet voor :grin: Unsurprisingly. Ik ben niet echt goed met woorden.

spacelord

Wijs gebruiker
Drientje zei:
spacelord zei:
Ook als je net iemand leert kennen?

"Hey schatje, zullen we batsen?"

Oh ja reminds me:

viewtopic.php?f=38&t=18483&hilit=batsen

heb al een vaste relatie van 2 jaar dus nee, ik zeg dat enkel tegen mijn vriendin toen ik ze al even kende. Of gewoon sexen valt ook wel frequent in mijn woordenschat.

Bovenaan