Wanneer goede coke

Voor de ervaren coke snuivers hier heb ik een vraag. Hoe weten jullie wanneer je goeie coke hebt of wanneer niet? Waaraan merken jullie dit? Testen jullie het op een manier of weten jullie dit gewoon onmiddellijk? Heb al een aantal verschillende gehad en merk wel verschil maar kan eigenlijk niet precies zeggen in wat het verschil zit.

Wij laten het nooit testen bij een testcentrum. Maar van goede coke ga ik me chill voelen, rust in mn hoofd, zin om te praten etc.
Van slechte coke raak ik opgefokt, paranoia, kom ik er niet lekker in zeg maar. Maar we halen nou altijd bij dezelfde dealer waarvan we gewoon weten dat het goed is.

Deurklappert123

Experimenterende gebruiker
Goeie coke was bij mij vaak wat vettig en er zat echt een soort benzine luchtje aan maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Je kan een grammetje uitkoken en kijken wat je overhoud maar dat is zonde als je niet rookt natuurlijk. Wat je ook kan doen is een klein klontje in een lauw warm glas water doen en ff roeren, de rotzooi zinkt en als t goed is blijft er een "witte olievlek" drijven. Hoe minder rotzooi zinkt en hoe groter je "vlek" des te beter je coke. En in de werking merk je het ook, van echt pure heb je niet veel nodig en het werkt relaxeder, van gemixte zooi (kan) je para worden en je hebt vaak meerdere pakketjes nodig😉

Bovenaan