Wanneer kickt bij jou de XTC in?

Xtsee

Newbie
Hier bedoel ik mee; na een bepaalde tijd? Als je even stil zit? Tijdens het dansen? Of na een sigaretje?

Ikzelf heb natuurlijk wel een bepaalde tijd, ongeveer een half uurtje, maar als ik daarbij ook rook of heb gerookt, gaat het na mijn idee sneller.
Tijdens het roken gingen mijn ogen aardig dwalen, op een goeie manier! :hearteyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb de kleur opmaak uit je bericht weg gehaald, staat nogal schreeuwerig namelijk.

Bij mij werkt het vaak ergens tussen de 20 en 45 minuten in, afhankelijk van hoe vol mijn maag is. Ik merk nooit verschil met wat voor activiteiten ik aan het doen ben.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Van 20 minuten tot ruim een uur. Ligt bij mij erg aan hoe en hoelaat ik gegeten heb. En wat ik erbij doe maakt idd niks uit, als tie komt dan komt ie :grin:

Helenas

Bewuste gebruiker
Vanaf een half uurtje begin ik er wat van te voelen. Vaak als ik een beetje aan het lopen ben :)

Klimrek

Experimenterende gebruiker
Over t algemeen duurt het op één of andere manier altijd redelijk lang voor ik er echt iets van begin te merken... Trek daar maar 45 minuten tot een uur voor uit :rolleyes:

Ik moet bekennen dat een sigaret op dat moment het gevoel wel ten goede komt :smoke:

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik heb vaak dat ik het ga voelen als ik iets anders ga doen, dus als ik bijvoorbeeld sta te dansen, en dan een stukje ga lopen of een jointje roken of iets dergelijks.

Dreamer4

Experimenterende gebruiker
Meestal na ongeveer een half uurtje begin ik wat te voelen. Als er ineens een lekkere track komt, dan knalt die net even wat harder binnen! :grin:

transformated

Badass junkie
Meestal als iemand vraagt of ik het al voel dan antwoord ik dat ik het niet weet en juist dan voel ik het opkomen. Achter 20-40 minuten.

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Ik heb het nu 2x gebruikt, de eerste heeft er 2,5 uur over gedaan (na 2 uur de andere helft maar genomen, toen ging hij snel) de 2de keer heeft het een uurtje geduurd. Het was dezelfde pil en nu had ik een half genomen en een half uur later de tweede helft.

Bovenaan