Jullie vergeten allemaal 1 ding
!!!!
Je kan de dosis niet bepalen
!!! Degene die het maakt die kan je vertellen hoeveel gram je inneemt..
Gewicht Kg vs. GBL ml : <--- = GBL
50- 60 .......... 0,6-1,2
60- 70 .......... 0,8-1,4
70- 80 .......... 1,0-1,6
80- 90 .......... 1,2-1,8
90-100 .......... 1,4-2,0
100-110 ........ 1,6-2,2
voorbeeld:
Iemand maakt een halve ltr ghb. De 1 gebruikt 175ml gbl voor een halve ltr. Dan kan je gemakkelijk 5ml innemen want dan zit je rond de 2gram per 5ml, maar iemand die kan ook 250 ml of meer gbl erin doen voor een halve ltr ghb dan zit je natuurlijk een stuk hoger.
Dus.... als je het koopt bij een betrouwbaar iemand die verteld je gewoon wat erin zit. Als je het via een vriend die ook weer een vriend heeft en daar de broer van en daar weer zijn achterneef van gaat kopen, weet je het nooit..
Je kan het laten testen (maar wie heeft het geduld), wat ik altijd deed was gewoon 1 buisje van 4 ml innemen, ging altijd goed. Tot van de zomer (andere maker) en ik samen met een vriend hatshiekadee 4 ml innemen, hij ging na ongeveer 20 al kotsend naar de wc (*hij 1.83, 85 kilo* is er gevoeliger voor dan ik *vrouwtje 1.67 56 kilo*) en ging (f) out. Ik snapte er geen drol van!!! Later werd ik wakker, 3 uur verder op de bank. Die fucking g was wel heeééél erg sterk. We hadden maar 2ml nodig om heerlijk te gaan en was natuurlijk wel stukken goedkoper want we deden er langer mee omdat we maar zo weinig nodig hadden...
afijn ik had me lesje wel geleerd
toen. (wel een heerlijk moment het (f)out gaan mits er iemand bij is)...
Als je niet weet wat je in je handen hebt begin dan eerst met 2 a 3ml ghb.
Merk je na 45 min nog helemaal niks dan neem je weer 2ml erbij. Zo kom je een beetje achter je grens van die dag!! Ga niet eigenwijs doen dat als je niks voelt van 2 a 3 ml na 45 min toch maar 4 a 5ml nemen want dan kan het zijn dat je niet meer zo gezellig bent voor de andere persoon en je in slaap
valt!!
Trouwens dood gaan van Ghb ben ik wel van teruggekomen. Je kan alleen van ghb niet doodgaan het de
manier waarop!!! Zoals ik eerder beschreef kan je wel stikken in je eigen braaksel. Die vriend had dan wel erbij geblowd, maar toch ook als hij niet geblowd had kwam het vaak voor dat hij moest kotsen. Je moet je voorstellen dat je echt in een hele diepe slaap valt, als daarbij niemand is en je voorover valt (net zoals die vriend) met je hoofd op een tafel en je moet kotsen (je merkt niet dat je kost omdat je in die diepe slaap bent) je dan wel van geluk mag spreken dat er iemand bij je is anders adem je iedere keer je eigen kots weer in.
Hier heb ik een filmpje van iemand die bijna (f) out aan het gaan is. Zijn vrienden zijn erbij die hem toch ook weer wakker houden.
http://www.youtube.com/watch?v=q8PIlwTD6lw
Je kan zien dat hij op zijn rug ligt. Je denkt helemaal geen probleem toch. Als je (f) out gaat en niemand bij je is en je ligt er zo bij en je moet kotsen kan je zelf wel nagaan waar dat heen gaat.. Bij die vriend van me kwam het uit zijn neus en mond!! Je kan er geestelijk misschien wel bijzijn, je hoort alles nog om je heen, maar je kan zelf je lichaam niet meer bewegen. Moet zeggen dan ben je al best wel ver heen hoor. Dit krijg je echt niet door 1 buisje in te nemen.
Wil hiermee mensen niet bang maken.. Ik zelf ben helemaal gek van ghb en van mij mag het uit de kraan komen!!! Je moet alleen goed weten wat je ervan kan verwachten. Mensen nemen vaak iets gewoon in zonder info erover te hebben. En komen ze voor zoiets te staan dan weten ze niet wat ze moeten doen en ga dan vaak naar het ziekenhuis. En zo komen er weer negatieve verhalen in de media over GHB.. Terwijl het toch zo'n heerlijk
middeltje is..en vooral bij
...
jezus zit weer een heel verhaal te schrijven... sorry daarvoor hehe..