wanneer opnieuw dosis

mmn

Belezen gebruiker
ik gebruik de zoekfunctie maar kan het niet echt vinden.

als ik nou 1,5 ml GBL neem dan voel ik me lekker ( bij 2,0 ml voelt het niet goed. wazig gewoon :openmouth: )

Vraag :
Wanneer moet ik dan weer bijnemen om het zelfde effect te houden ?
Hoeveel moet ik dan de 2de en de 3de keer nemen ?
ik weet dat het na ongeveer 2 uur uitgewerkt is moet ik dan bijvoorbeeld na 1 uur weer 0,75 ml pakken ?

alvast bedankt :hearteyes:

mmn

Belezen gebruiker
weet niemand wanneer en hoeveel ik moet nemen de 2de dosis ?????

mmn

Belezen gebruiker
jah oke snap ik maar wat doen jullie ?
moet natuurlijk wel een beetje een richtlijn hebben niet dat ik de 1ste dosis 1,5 neem en dan na 1 uur weer 1,5 :P

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Uuh, okee vraag me af wat voor ghb je neemt.... en hoeveel je weegt? 1,5 ml is namelijk erg weinig. Normaal is 3,5 tot 5 ml. Daarna kun je bv 3 tot 4 bijnemen na dik een uur... maar 1,5?? Snap niet waar je dan zo wazig van wordt, heb je dan al veel alcohol op, of ben je gewoon extreem klein/licht?

MissMarie

Newbie
@ technora: lees eens goed gbL

mja... on topic: ik heb geen ervaring met GBL wel met ghb maar ik denk dat je na een uur wel 0.5 tot 1 ml erbij kan nemen
maar je zult zelf moeten uitvinden wat voor jou het lkkrst is enzo
maar nu heb je iig een richtlijn

mmn

Belezen gebruiker
anneenna zei:
@ technora: lees eens goed gbL

mja... on topic: ik heb geen ervaring met GBL wel met ghb maar ik denk dat je na een uur wel 0.5 tot 1 ml erbij kan nemen
maar je zult zelf moeten uitvinden wat voor jou het lkkrst is enzo
maar nu heb je iig een richtlijn

oke bedankt ik ga het zaterdag proberen :hearteyes:

mmn

Belezen gebruiker
@flugeltje

hahaha ja, maar ik had vandaag al 1 dosis genomen :hearteyes: jointje erna :hearteyes:

knurft

Experimenterende gebruiker
Ik zou wel oppassen met wiet en gbl met elkaar, als je dit doorelkaar combineert dan is een uurtje tussen 2 dosissen best weinig denk ik..
Genoeg om een tukkie te doen iig :stoned:

samputa

Tripreporter
Zelf pak ik altijd de helft van mijn originele dosis als ik merk dat het effect minder wordt. Dat is ongeveer na 2 uur bij mij.

angel-devil

idd jointje erbij kan zware gevolgen hebben..
Vriend van me nam een "gewone" ghbtje en daarna een jointje.. 's ochtends werd ik wakker gemaakt door de honden die aan het blaffen waren. Lag hij daar in zijn eigen kots (zak m&ms) op mijn laptop. Hij kon niet meer vertellen hoeveel g of jointjes hij heeft genomen. Gelukkig was ik daar die hem op zijn zij kon leggen en verzorgen. Ik raad altijd ghb met jointje sterk af omdat het 2 downers zijn.. Gbl is zoveel sterker als je het doet samen met een jointje zorg dat je aub niet alleen bent want dan is er niemand die voor je kan zorgen en dan ben je echt de lul..
wees voorzichtig met G, mensen zien het als onschuldig en weten vaak niet wat voor kracht er in zo'n middeltje kan zitten.

Je dosis hangt af van je dag onthou dat.. De ene keer kan je meer hebben als de andere keer. Begin altijd zeker met gbl op een lage dosis en na 1 uur weer een beetje erbij. zal 1ml dan aanhouden.. als bij jou 2ml al een wazige (slaaproes) uitwerking heeft..

succes..

mmn

Belezen gebruiker
angel-devil zei:
idd jointje erbij kan zware gevolgen hebben..
Vriend van me nam een "gewone" ghbtje en daarna een jointje.. 's ochtends werd ik wakker gemaakt door de honden die aan het blaffen waren. Lag hij daar in zijn eigen kots (zak m&ms) op mijn laptop. Hij kon niet meer vertellen hoeveel g of jointjes hij heeft genomen. Gelukkig was ik daar die hem op zijn zij kon leggen en verzorgen. Ik raad altijd ghb met jointje sterk af omdat het 2 downers zijn.. Gbl is zoveel sterker als je het doet samen met een jointje zorg dat je aub niet alleen bent want dan is er niemand die voor je kan zorgen en dan ben je echt de lul..
wees voorzichtig met G, mensen zien het als onschuldig en weten vaak niet wat voor kracht er in zo'n middeltje kan zitten.

Je dosis hangt af van je dag onthou dat.. De ene keer kan je meer hebben als de andere keer. Begin altijd zeker met gbl op een lage dosis en na 1 uur weer een beetje erbij. zal 1ml dan aanhouden.. als bij jou 2ml al een wazige (slaaproes) uitwerking heeft..

succes..

woo shit denk dat hij wel iets te veel GHB heeft genomen ik hou nu 1,5 ml (GBL) aan dat had ik dit weekend 2 x op in 1:30 uur en ging goed. en ik weet het je moet erg voorzichtig zijn met die spul vooral gbl erg sterk spul maar wel erg geil dit weekend :hearteyes: :P

J0rrit

Badass junkie
Ik vraag me adf hoe gevaarlijk ghb is, ga het wss binnenkort ook eens proberen. Maar is het snel dat je gewoon in slaap valt ofzo, als je gewoon een normale dosis van bijvoorbeeld 3 ml pakt? En is het snel dat je gevaar loopt om te sterven? Kwil het wel proberen maar ik ben bang om dalyk gewoon ergens in slaap te vallen, voel je dit aankomen en kan je er iets tegen doen?

mmn

Belezen gebruiker
je valt niet zomaar in slaap he zeker niet bij een lage dosis van bv 3 ml als ik jouw was zou ik het de eerste keer gewoon thuis proberen dan weet je voor de volgende keer wat je aankan. Dood ga je zeker niet zomaar zeker niet van GHB alleen. combineer het niet met alcohol of andere drugs, en neem zeker geen 20 ml ghb in 1 keer dan kan je toch wel problemen verwachten :hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
mmn zei:
je valt niet zomaar in slaap he zeker niet bij een lage dosis van bv 3 ml als ik jouw was zou ik het de eerste keer gewoon thuis proberen dan weet je voor de volgende keer wat je aankan. Dood ga je zeker niet zomaar zeker niet van GHB alleen. combineer het niet met alcohol of andere drugs, en neem zeker geen 20 ml ghb in 1 keer dan kan je toch wel problemen verwachten :hearteyes:

Dus het valt allemaal nog wel mee, ik dacht dat je van een od ghb ook wel dood kon gaan. Ik zelf heb het gevoel bij ghb dat als ik bijvoorbeeld 3 ml neem, en dan 2 uur later weer dat het dan al gevaarlijk wordt, en dan bedoel ik niet in combinatie met andere drugs. Of is dit echt te ver gezocht van mij?

En wanneer zal je in slaap vallen ofzo, vanaf welke dosis? Al bijvoorbeeld 1 ml meer dan de normale dosis?

MissMarie

Newbie
zoals boven ook al werd gezegt van alleen ghb ga je nie snel dood
alleen in combi met alcohol of andere drugs
verder is het ook verstandig om niet in 1 keer 15ml te nemen

als je zelf het gevoel hebt na 3ml en dan 2 ur later weer dat het gevaarlijk word gewoon niet doen dan :) :P
neem dan 1.5 tot 2.5 ml en kijk hoe dat voelt

in slaap vallen (nok gaan) kan je ook al bij 2ml om het maar zo te stellen
ligt er gewoon aan hoeveel je weegt, of je moe bent of niet en hoe gevoelig je ervoor bent
ik weeg best veel maar ik ben heel erg gevoelig bij 2ml kan ik al behoorlijk vaag zijn
maar 15ml kan ik ook aan :P (was toen denk ik beetje hyper enzo)
ook helpt lopen wel een beetje als je merkt dat je bijna in slaap valt
(op eigen risico :P)
maar ik denk dat als je het zelf bij 3ml houd er nie veel kan gebeuren

J0rrit

Badass junkie
Ow oke, dit is wel geruststellend. Dus je kan niet opeens nok gaan terwijl je je niet zo hee moe voelt ofzo, dat je opeens uit t niets neervalt?

SperSIZEboon

Badass junkie
ik doe meestal 2,5 uur ofzo tussen m'n buisjes G soms iets langer, soms iets korter ook net afhankelijk van hoe ik me voel en of ik nog andere drugs erbij heb gebruikt

mmn

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Ow oke, dit is wel geruststellend. Dus je kan niet opeens nok gaan terwijl je je niet zo hee moe voelt ofzo, dat je opeens uit t niets neervalt?

nee als je een gewone dosis aanhoud niet, neem gewoon ongeveer 1 a 2 uur tussen de dosissen in :hearteyes:

angel-devil

Jullie vergeten allemaal 1 ding
!!!!

Je kan de dosis niet bepalen
!!! Degene die het maakt die kan je vertellen hoeveel gram je inneemt..

Gewicht Kg vs. GBL ml : <--- = GBL

50- 60 .......... 0,6-1,2
60- 70 .......... 0,8-1,4
70- 80 .......... 1,0-1,6
80- 90 .......... 1,2-1,8
90-100 .......... 1,4-2,0
100-110 ........ 1,6-2,2

voorbeeld:

Iemand maakt een halve ltr ghb. De 1 gebruikt 175ml gbl voor een halve ltr. Dan kan je gemakkelijk 5ml innemen want dan zit je rond de 2gram per 5ml, maar iemand die kan ook 250 ml of meer gbl erin doen voor een halve ltr ghb dan zit je natuurlijk een stuk hoger.

Dus.... als je het koopt bij een betrouwbaar iemand die verteld je gewoon wat erin zit. Als je het via een vriend die ook weer een vriend heeft en daar de broer van en daar weer zijn achterneef van gaat kopen, weet je het nooit..
Je kan het laten testen (maar wie heeft het geduld), wat ik altijd deed was gewoon 1 buisje van 4 ml innemen, ging altijd goed. Tot van de zomer (andere maker) en ik samen met een vriend hatshiekadee 4 ml innemen, hij ging na ongeveer 20 al kotsend naar de wc (*hij 1.83, 85 kilo* is er gevoeliger voor dan ik *vrouwtje 1.67 56 kilo*) en ging (f) out. Ik snapte er geen drol van!!! Later werd ik wakker, 3 uur verder op de bank. Die fucking g was wel heeééél erg sterk. We hadden maar 2ml nodig om heerlijk te gaan en was natuurlijk wel stukken goedkoper want we deden er langer mee omdat we maar zo weinig nodig hadden...

afijn ik had me lesje wel geleerd
toen. (wel een heerlijk moment het (f)out gaan mits er iemand bij is)...

Als je niet weet wat je in je handen hebt begin dan eerst met 2 a 3ml ghb.
Merk je na 45 min nog helemaal niks dan neem je weer 2ml erbij. Zo kom je een beetje achter je grens van die dag!! Ga niet eigenwijs doen dat als je niks voelt van 2 a 3 ml na 45 min toch maar 4 a 5ml nemen want dan kan het zijn dat je niet meer zo gezellig bent voor de andere persoon en je in slaap
valt!!

Trouwens dood gaan van Ghb ben ik wel van teruggekomen. Je kan alleen van ghb niet doodgaan het de manier waarop!!! Zoals ik eerder beschreef kan je wel stikken in je eigen braaksel. Die vriend had dan wel erbij geblowd, maar toch ook als hij niet geblowd had kwam het vaak voor dat hij moest kotsen. Je moet je voorstellen dat je echt in een hele diepe slaap valt, als daarbij niemand is en je voorover valt (net zoals die vriend) met je hoofd op een tafel en je moet kotsen (je merkt niet dat je kost omdat je in die diepe slaap bent) je dan wel van geluk mag spreken dat er iemand bij je is anders adem je iedere keer je eigen kots weer in.

Hier heb ik een filmpje van iemand die bijna (f) out aan het gaan is. Zijn vrienden zijn erbij die hem toch ook weer wakker houden.
http://www.youtube.com/watch?v=q8PIlwTD6lw
Je kan zien dat hij op zijn rug ligt. Je denkt helemaal geen probleem toch. Als je (f) out gaat en niemand bij je is en je ligt er zo bij en je moet kotsen kan je zelf wel nagaan waar dat heen gaat.. Bij die vriend van me kwam het uit zijn neus en mond!! Je kan er geestelijk misschien wel bijzijn, je hoort alles nog om je heen, maar je kan zelf je lichaam niet meer bewegen. Moet zeggen dan ben je al best wel ver heen hoor. Dit krijg je echt niet door 1 buisje in te nemen.

Wil hiermee mensen niet bang maken.. Ik zelf ben helemaal gek van ghb en van mij mag het uit de kraan komen!!! Je moet alleen goed weten wat je ervan kan verwachten. Mensen nemen vaak iets gewoon in zonder info erover te hebben. En komen ze voor zoiets te staan dan weten ze niet wat ze moeten doen en ga dan vaak naar het ziekenhuis. En zo komen er weer negatieve verhalen in de media over GHB.. Terwijl het toch zo'n heerlijk
middeltje is..en vooral bij
...

jezus zit weer een heel verhaal te schrijven... sorry daarvoor hehe..

mmn

Belezen gebruiker
haha wat een tekst dosering weet ik gelukkig wel want ik neem gewoon GBL :mrgreen: :openmouth: 1,5 vind ik het lekkerst volgende keer 1,6 ml proberen :hearteyes:

angel-devil

hahahaha.. die 0.01 ml zou niks uitmaken hoor... maar misschien in jouw ogen een hele grote stap verder....

Flugeltje

Wijs gebruiker
Wat je daar zegt, geestelijk nog aanwezig zijn, maar niet meer kunnen bewegen, heb ik al 2 keer gehad, echt raar man. Duurt wel maar 1 minuut, het is niet beangstigend, maar wel raar

mmn

Belezen gebruiker
angel-devil zei:
hahahaha.. die 0.01 ml zou niks uitmaken hoor... maar misschien in jouw ogen een hele grote stap verder....

niet 0,01 maar 0,1 hoor en dat is toch 7 % meer

Bovenaan